Muita tällä viikolla testaavia jännittäjiä?

Pitäis loppuviikosta testailla ennen lomareissua.... Nyt päivän menkat myöhässä, mutta en nyt hätiköi kun viimeksi kävi huonosti :(
Mutta toiveissa on plussatesti keskiviikkona tai torstaina...

Muilla sama tilanne?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olipa tämäkin tyyli mainostaa asiaa ;)
No en varmaan ole ensimmäinen joka täällä vastaavan aloituksen tekee?!

Ja kun en viitsi IRL huudella asiasta niin täällä kärsii :D
Piti ihan oma aloitus aiheesta tehdä?

etusivulla pyörii ainakin yksi muukin.

mutta huomiota on saatava..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olipa tämäkin tyyli mainostaa asiaa ;)
No en varmaan ole ensimmäinen joka täällä vastaavan aloituksen tekee?!

Ja kun en viitsi IRL huudella asiasta niin täällä kärsii :D
Piti ihan oma aloitus aiheesta tehdä?

etusivulla pyörii ainakin yksi muukin.

mutta huomiota on saatava..
Mitä sää sössötät? Se toinen ei ole mikään "muita samassa tilassa olevia"-pino. Tämä on. Etsin siis kohtalotovereita MUSTANA, jotta voi jännittää yhdessä. Oot kyllä joku dorka.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olipa tämäkin tyyli mainostaa asiaa ;)
No en varmaan ole ensimmäinen joka täällä vastaavan aloituksen tekee?!

Ja kun en viitsi IRL huudella asiasta niin täällä kärsii :D
Piti ihan oma aloitus aiheesta tehdä?

etusivulla pyörii ainakin yksi muukin.

mutta huomiota on saatava..

:headwall: Mitä väliä? Ei kai sun päivä pilalle mee vaikka ois 5 alotusta aiheesta?

Rytkäätykselle peukkuja! :D
 
veedi
täällä yks jännääjä...mutta ootelee tosin ens viikkoon saakka ja testi tehty juhannuksena mutta ultra viikolla 9+ jotain ei näyttänyt mitään vaikka testi oli positiivinen perjantaina...eli ens viikolla uus ultra ja jos se nyt sielä jotain näkis....
 
Alkuperäinen kirjoittaja veedi:
täällä yks jännääjä...mutta ootelee tosin ens viikkoon saakka ja testi tehty juhannuksena mutta ultra viikolla 9+ jotain ei näyttänyt mitään vaikka testi oli positiivinen perjantaina...eli ens viikolla uus ultra ja jos se nyt sielä jotain näkis....
:eek: Tsemppiä sinne myös!!!!
 
harmaannuin
mä en vielä uskalla mustana laittaa mitää kun hyvä ystävä käy täällä ahkeraan..mutta nyt ootan testejä postista ja sit pitäis testata tuleeko kolmonen vai ei...oireita olis!
kauheeta kun toisaalta toivoo et olis raskaana ja toisaalta ei.kuopuskin vasta vuoden..
 
Mä ajattelin tulla ilmoittamaan, että minä olen samassa tilanteessa, mutta luettuani ketjua eteenpäin huomasin, että täällä onkin vähän eri meno kuin odotin!'

Mutta mä tosiaan ajattelin, että jos la-aamuna koklaisin. Ellei sitten ole jo myöhäistä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tandem:
Mä ajattelin tulla ilmoittamaan, että minä olen samassa tilanteessa, mutta luettuani ketjua eteenpäin huomasin, että täällä onkin vähän eri meno kuin odotin!'

Mutta mä tosiaan ajattelin, että jos la-aamuna koklaisin. Ellei sitten ole jo myöhäistä...
Huijui. Kyllä jännittää. Minä olen motivoitunut jo valmiiksi, jos testi näyttäis plussaa, röökit veks ja mökkireissu tietenkin kuivin suin edessä. Mutta se on nollatoleranssi noiden suhteen.
Ilmoitellaanhan sitten tuloksia =)
 

Yhteistyössä