Hakutulokset

  1. R

    missä papakoe otetaan? mihin soitan??

    Neuvolassa tai sitten voit mennä yksityiselle gynelle.
  2. R

    Misseille sattuu ja tapahtuu...

    http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1659180 Kaikkea sitä tarviikin uutisoida :laugh:
  3. R

    Joku, joka on hyvä englannissa: auta kääntämisessä!!!

    Now/Next I am going to tell you how diabetes is diagnosed and how it is treated.
  4. R

    Teen juojat

    Kiireessä juon mustaa pussiteetä, mutta kun on enemmän aikaa, hauduttelen yleensä Earl Grey-teetä, Keisarin Morsianta tai jotain yrttiteetä.
  5. R

    G: Onko HOT? (siis kuva miehestä ja kertokaa mielipiteenne)

    Edit. Mä en voi sille mitään, mutta Pate ja sen ääni vaan saa mussa aikaan jotain :ashamed:
  6. R

    Tiedättekö kuka/ketkä julkkikset on miestenne mieleen?

    Tea Hiilloste ja Anna Abreu :D Joopa joo...
  7. R

    G: Onko HOT? (siis kuva miehestä ja kertokaa mielipiteenne)

    Matthew McConaughey on aivan itkettävän HOT! :p :p :p
  8. R

    Monelta otatte ekat drinksut?

    N. tunnin päästä saunaan ja sen jälkeen saunaolut, ruuan kanssa viiniä ja sitten kun lapsukainen on mennyt hoitajansa kanssa nukkumaan, hieman boolia ja skumppaa :p
  9. R

    Nyt alkaa menemään yli..miten ulos suklaakierteestä?

    On kokemusta, ne jauheet ovat ainakin pirun kalliita ja ihan kauheata kuraa, mun ei henk.koht. vatsa kestänyt niitä :x
  10. R

    Nyt alkaa menemään yli..miten ulos suklaakierteestä?

    Käytä loput suklaat leivonnassa, esim. kakkuun, ja laita se pakastimeen vierasvaraksi.
  11. R

    Tosta ensi kesä-ketjusta tuli mieleeni: osataako vene vaiko lähteä koko porukalla etelään?

    En kyllä ostaisi venettä tai lähtisi lomamatkalle, jos minulla ei olisi varaa niihin.
  12. R

    minkä h**vetin takia synnytyssairaalassa pitää kulkea h**vetinmoiset pakkelit naamassa?

    Mulle ainakin se perusmeikin teko eli naaman piirtäminen :D on samanlainen perustoiminto kuin hampaiden pesu. Sen vaan tekee automaattisesti.
  13. R

    te kaikki. siis ihan joka ikinen teistä

    :laugh: :laugh: :laugh: Voi luoja, mä taidan olla hieman väsynyt. Samalla teemalla jatketaan: Mikä on kirkasta ja haisee pahalle? Kirkan kakka. Tiedän, huono... :ashamed:
  14. R

    Mä teen uudenvuodenlupauksen... Mites muilla?

    Täälläkin luvataan kovasti liikkua säännöllisesti ja syödä terveellisesti. Ja jos vaikka ensi vuonna valmistuisi, 10 vuotta tulee täyteen yliopiston kirjoilla :D
  15. R

    G: Mitä jouluu ruokaa pystyisit vielä syömään?

    Kylmää riisipuuroa ja rosollia sipulilla ja suolakurkulla voisin vedellä vaikka joka päivä :xmas:
  16. R

    Onko sulla ICE ja kuka se on?

    Mies, äiti ja isä, elinluovutuskortti on, jos ne nyt edes kelpaa :laugh:
  17. R

    farkkuhame,musta toppi, minkäväriset sukkikset??

    Mustat tai jotkut muut tummasävyiset, kunhan on tarpeeksi deniereitä. Ihonväriset sukkahousut pitäis kyllä kieltää jollain lailla, yöks...
  18. R

    tehokkain dödö jonka tiedät?

    Triple Dry on hyvä ja pitävä, apteekista ainakin saa.
  19. R

    G: joko on raketit ostettu?

    Käytiin lauantaina rakettiostoksilla, mies oli innoissaan kuin pikkupoika paukkujensa kanssa :D Tinat ja sun muut tykötarpeet täytyy vielä huomenna käydä hankkimassa...

Yhteistyössä