Hakutulokset

  1. N

    menkkojen aikaan ja jälkeen pahoinvointia

    Hei. Kirjoitan tänne ku jos jollain ois ollut tällaista. Viime menkkojen aikaan mulla alkoi paha olo ja ripulointi mutta vatsatautia se ei ollutkaan niinkuin ensin luulin, koska vatsa on sekaisin vain muutaman kerran päivässä ja huono olo. Menkkojen aikaan ei koskaan mene vatsa sekaisin muuta...
  2. N

    menkkojen aikaan ja jälkeen pahoinvointia

    Hei. Kirjoitan tänne ku jos jollain ois ollut tällaista. Viime menkkojen aikaan mulla alkoi paha olo ja ripulointi mutta vatsatautia se ei ollutkaan niinkuin ensin luulin, koska vatsa on sekaisin vain muutaman kerran päivässä ja huono olo. Menkkojen aikaan ei koskaan mene vatsa sekaisin muuta...
  3. N

    keskeytetty yhdyntä ja raskautumismahdollisuudet

    Hei. Osaisko kukaan sanoa tai onko kukaan teistä raskautunut keskeytetystä yhdynnästä? Mies ottaa aina laukeamisen aikana pois ja päästää ulos ja laittaa vielä takaisin sisälle niin mitkä ovat raskautumismahdollisuudet? Olen jostain lukenut ettei touhutipoista voi tulla raskaaksi tai siis se...
  4. N

    Lomamatka taaperon kanssa

    Hei! Olemme lähdössä heinäkuussa turkin alanyaan ja hoksasimme että siellähän on ihan kamalan kuuma juuri tuohon aikaan (melkein 40astetta auringossa). Tyttömme on tuolloin melkein 2-vuotias. Kysymykseni kuuluukin että onko kukaan ollut noin pienen lapsen kanssa alanyan tai muun maan...
  5. N

    lapsi ei nuku ja välillä ei syökkään kunnolla....

    Hei! Meillä on tällainen ongelma, että meidän neiti ei välillä meinaa nukahtaa millään päivä-eikä yöunille. Päiväunia nukkuu 15min-2tuntia jos nukkuu ja yöunille yritetään laittaa klo 18-20 aikoihin ja nukkuu kyllä sitten sikeästi aina kunnes klo lyö 2.20 ja sitten ei enää nukukkaan vasta...
  6. N

    keskenmenoko?

    Hei! Olen epäillyt jo muutaman kuukauden että oisin raskaana mutta menkat on tulleet tosi säännöllisesti joten olen sitten aina unohtanut koko asian. Mutta sitten maanantaina kävin pissalla ja aloin vuotamaan verta kuin seula ja kun olin nousemassa pytyltä niin tuli melkein pienen nyrkin...
  7. N

    mitäkähän tää on??

    nyt on alkanut ihmetyttää ku oon laihtunut lyhyen ajan sisällä 5kg vaikka syön kuin hevonen, alavatsa on nyt ollut muutaman päivän kipeä ja todella kirkasta limamaista valkovuotoa ja huono olo vaivaa...menkat olivat pari viikkoa sitten ja olivat tosi oudot eli muutama päivä veristä vuotoa ja sen...
  8. N

    hoitopaikka ongelma =/

    Hei! Ongelmani on seuraava kun olemme saaneet päivähoitopaikan ihan kodin vierestä mutta nyt lapsen isovanhemmat ehdottivat, että veisimme heille lapsemme hoitoon joka olisi noin 30kilmoetrin päässä. tämä matka ei ole ongelma tässä vaan se, että isovanhemmat ovat sairastaneet vasta tosi syvän...
  9. N

    unikoulu ja eroahdistus

    minä taas täällä kyselen mut oon tässä jo pari viikkoa miettinyt että aloittaisinko unikoulun tytöllemme (11kk)...ennen nukahti syliin eikä herännyt kun laskettiin sänkyyn nukkumaan mut nykyään herää joka kerta ja jos ei heti niin ainakin 5-15minuutin päästä ja tätä jatkuu niin kauan kunnes hän...
  10. N

    eroahdistustako ?

    Hei kaikille! Tyttömme oli pari viikkoa sitten hoidossa mummin ja papan luona ja eikä ollut sinä aikana syönyt paljon mitään eikä nukkunutkaan juuri yhtään mutta kuitenkin oli ollut hyväntuulinen niinkuin aina eikä ollut itkenyt. Ja nyt kun isä on ollut kotona hoitamassa tyttöämme pari päivää...
  11. N

    eroahdistustako ?

    Hei kaikille! Tyttömme oli pari viikkoa sitten hoidossa mummin ja papan luona ja eikä ollut sinä aikana syönyt paljon mitään eikä nukkunutkaan juuri yhtään mutta kuitenkin oli ollut hyväntuulinen niinkuin aina eikä ollut itkenyt. Ja nyt kun isä on ollut kotona hoitamassa tyttöämme pari päivää...
  12. N

    maitoa tihkuu rinnoista ????

    En tiedä onko tämä oikea paikka kysyä tätä ja en jaksanut selailla että onko täällä jo kysytty tätä mutta kysyn nyt kun tää niin askarrutaa mua. Olen lopettanut imetyksen noin 7kuukautta sitten ja nyt huomasin että rinnoista tihkuu maitoa ja menkat kun alkoivat ei ollut minkäänlaisia kipuja...
  13. N

    kiinteiden ruokien aloittaminen

    Hei! Vauvamme on nyt tasan 3kuukautta ja aloitimme eilen antamaan kiinteitä ku neuvolan täti oli sitä mieltä että ruvetaan jo nyt antamaan kiinteitä ku meidän vauva syö rintamaitoa+tuttelia litran päivässä. Eilen aloitimme yhdellä teelusikallisella perunaa jonka soseutin tuttelilla ja eikä...
  14. N

    rela-tipoista

    Hei! En löytänyt täältä mistään keskustelua minua askarruttavasta asiasta. Aloitin eilen rela-tipat mutta minua jäi askarruttamaan että annetaanko se kerralla 5tippaa/päivä vai ootteko antaneet pitkin päivää sen 5tippaa? Eilen annoin illalla ennen imetystä kerralla sen 5tippaa. Olen...
  15. N

    vaaleanpunainen vuoto

    Hei! Mulla on nyt menossa rv 37+3 ja eilen tuli pyyhittäessä paperiin vaaleanpunaista limaa/valkovuotoa ja toisen kerran tuli sellaista ruskeaa limaviirua mutta todella vähän ja vuotoa tuli kaksi kertaa eilisen aikana. Mulla tehtiin viime viikolla sisätutkimus ja kohdunsuu on auennut sormelle...
  16. N

    kohdunsuu auennut ja rusehtava vuoto

    En tiedä onko täällä ollut samanlaista kyselyä mutta laitanpa nyt kuitenkin. Eli tiistaina mulle tehtiin sisätutkimus jossa sitten havaittiin että kohdunsuu on auennut sormelle ja samantien tutkimuksen aikana alkoi vuotamaan verta. Tämän jälkeen on tullut pikkuhousuihin asti rusehtavaa vuotoa...

Yhteistyössä