Hakutulokset

  1. V

    Lapsettomuuden syy kokonaan/osittain miehen siittiöiden vähyydestä?

    Hei kaikki te, joilla osittain tai kokonaan lapsettomuus johtuu miehen siittiöiden vähyydestä! Me yritimme lasta noin 1,5 vuotta ja lopulta onnistuimme "projektissamme" ivf-hoidoilla. Kun miehen siittiöt tutkittiin ja kyseltiin lääkäriltä syytä siittiöiden vähäisyyteen, niin emme oikein...
  2. V

    Pulssi tuntuu päässä ! ?

    Mulla alkoi viime perjantaina outo vaiva. Olin menossa nukkumaan ja kun laskin pään tyynyyn, niin alkoi kuulua tosi kovaa tasainen jumputus. Nousin ihan istumaan ja katsomaan ikkunasta, että kuka kumma siellä pihalla hakkaa ja mekastaa. Kun laskin pään takaisin tyynyyn, niin taas kuului sama...
  3. V

    Kaveria, vertaistukea,lapsettomuutta?

    Etsin uutta tuttavuutta, jonka kanssa voisi kirjoitella ja jutella elämästä, lapsettomuudesta, toivottavasti jonain päivänä lapsen saamisesta jne. Olen 33v. naimisissa oleva nainen Länsi-Uudeltamaalta. Olen ollut mieheni kanssa 3,5 vuotta ja tänä vuonna menimme naimisiin. Lasta olemme...
  4. V

    pregnylistä allergiaa?

    Sain keskiviikkona inssin yhteydessä pistoksen pregnyliä kankkuun. Pistokohtaan tuli halkasialtaan noin 5 cm punainen kuumottava läntti. Perjantaina huomasin, että pistopuolella nivustaipeessa oli turvonnut imusolmuke. Nyt on ihottumaläntti alkanut vaaleta, mutta imusolmuke on yhä turvonnut ja...

Yhteistyössä