Hakutulokset

  1. J

    mietin...

    tässä kuinka paljon voisin pyytää kahdesta jätesäkillisestä vauvan vaatteita.kaikki ehjiä,siistejä ja tahrattomia?
  2. J

    nyt tuli paljon harmaita hiuksia...auttakaa mua..

    Saimme joululahjaksi ruskeat Kontion kurahousut.nyt kahden käyttökerran jälkeen rikki.Anopilla ei kuttia enään tallessa.Olen koittanut selvittää valmistajaa jotta voin antaa palautetta.Netistä ei löydy valmistajaa/koko tuotetta mistään.Soitin ostopaikkaan ja väittävät että heillä ei myydä...
  3. J

    pää tyhjänä...

    Oisko kellään mitää hyvää lorua tai jotain 4-vuotiaan pojan synttärikorttiin.itselläni pää ihan tyhjä.kiitos :flower:
  4. J

    onko siivousalan ihmistä paikalla??

    haluisin tietää mihin liittoon kuulut?äitini on siivousalalla eikä kuulu mihinkään liittoon ja nyt haluaisi liittyä.mietin vaan että mikähän olis se oikea?
  5. J

    Lapsen kuume

    Mikä on 4v6kk ikäisen lapsen kuume?
  6. J

    Muistaako kukaan...

    mikä oli se nettikauppa mikä myi rattaiden/vaunujen rekaita halvemmalla?Olis hakusessa Brion race rattaisiin renkaat.
  7. J

    tuleepa kalliiksi

    meinaa uusien renkaiden osto rattaisiin :( .Mutta pakkohan ne on silti ostaa jos meinaan niitä vielä käyttää.ostin rattaat käytettyinä,ja nyt joudun renkaista maksamaan enemmän mitä maksoin koko rattaista :headwall:
  8. J

    terveiset neuvolasta

    Meillä siis oli tänään 3-vuotis tarkastus. Neidillä oli pituutta 95.5cm. ja painoa 13,4kg.Paino menee kuulemma vähän miinuskäyrällä. Neiti yllätti äidin iloisesti ja teki palapelin jossa 15 palaa.Neuvolatätikin ihmetteli kun osasin sen tehdä ja vielä niin nopeasti.Näkö oli hyvä.ens vuonna...
  9. J

    mä taidan mennä nukkumaan

    kun täällä älyttömäiä viestejä ja sivut tökkii taas pahasti.kestää kauan ennenkuin saan jonkun jutun auki |O hyvät yöt kaikille ja kiitos seurasta :flower:
  10. J

    Pyörtyminen

    Hei! onko muilla lapsia jotka kovasti itkiessään pyörtyvät?Meidän 2-vuotis neiti on tehnyt sitä n.vuoden.Nyt viikon sisällä on kaksi kertaa.Pelottaa että pyörtyy tarhapäivän aikana enkä ole paikalla.se on joka kerta niin rankka kokemus lapselle ja meille vanhemmille.Olis kiva tietää onko muilla...
  11. J

    libero merkeistä...

    mistä sais tietoa siitä uudesta keräyksestä missä saa sen uni cdn.että montakohan merkkiä tarvii.onks ketää jolla olis tietoa?
  12. J

    hermo menee kohta...

    siis meidän 1v3kk neiti on mennyt ihan mahdottomaksi.ei meinaa millään nukahtaa iltaisin keikkuis hereillä varmaan koko yön jos vaan annettais.neiti on enen nukahtanut n.tunninssa tai alle omaan sänkyyn ja nyt viikon verran on ruvennut huutamaan heti kun laittaa sen sänkyyn.neidistä huomaa että...
  13. J

    ajatukset sekaisin...

    Kirjoitelin joku päivä sitten siitä töihin paluusta.Nyt tarhapaikka haussa ja minä yritän kuumeisesti etsiä itselleni töitä.Haluan ehdottomasti päivätyön koska mies tekee 3vuoroa.Olen ajatellut josko nyt menisin tarhaan töihin mihin olen alunperin halunnutkin.mutta pelottaa aloittaa uudessa...
  14. J

    töihin!

    päätös on nyt tehty.Minä palaan takaisin työelämään.Kaipaankin sinne jo.ens viikol meen työkkäriin ja haen neidille1v.tarhapaperit. Raha on suuri syy päätökseen.Saadaan ehkä isompi asunto vaihdossa jonka mukana isompi vuokra.sit kun vielä noita lainojakin hodettavana.Mutta silti olen tyytyväinen...
  15. J

    meidän neiti

    ei ollutkaan vatsataudissa niin kuin luulin viime ke.katteltiin neidin vointia pari päivää ja mentiin sit lastenklinikan päivystykseen pe yönä.Neiti siis itki kovasti yöllä ja oksenteli,päivällä ei sit suostunut syömään eikä juomaan.Jouduttiin osastolle nenämahaletkussa.Arvelivat että...
  16. J

    viime yönä...

    meidän 1 vee neiti sai vatsataudin ja tietenkin oksensin äidin ja isin sänkyyn.Onneksi oksensi vaan kerran.neidistä oli kivaa olla keskellä yötä suihkussa(klo4).nyt sit ei suostu syömään mitään.räkii kaiken ulos.
  17. J

    kumpi on nyt se oikea?

    Elikkä jostain luin että pienelle lapselle pitäisin antaa mahdollisimman rasvasia maitotutteita,eli maidot ja jugurtit.Mutta nyt sit törmäsin tekstiin missä sanottiin että kaikki pitäisiolla rasvattomia.meidän neidillä siis ikää 1vee ja mietin kumpia nyt sit jatkossa annan.

Yhteistyössä