Hakutulokset

  1. R

    Neljättä odottavat

    Tyttö syntyi 21.8 klo 10.48 :heart: Strategiset mitat 3765g ja 52cm. Rv 39+3 To-pe välisenä yönä herätin miehen neljän jälkeen ja sanoin että lähtö on lähellä sekä soitin lastenvahdeille. 5.35 oltiin TYKSissä, 5cm auki ja kaulaa 1cm jäljellä ja ihan "höttöä" kätilön mukaan. Tää on semmonen...
  2. R

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Tyttö syntyi 21.8 klo 10.48 :heart: Strategiset mitat 3765g ja 52cm. Rv 39+3 To-pe välisenä yönä herätin miehen neljän jälkeen ja sanoin että lähtö on lähellä sekä soitin lastenvahdeille. 5.35 oltiin TYKSissä, 5cm auki ja kaulaa 1cm jäljellä ja ihan "höttöä" kätilön mukaan. Tää on semmonen...
  3. R

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    täällä sitä kärvistellään kauratyynyn kanssa :whistle: Aika lupaavalta vaikuttaa, mutta kai se tästä taas hiipuu |O Tosin nyt otettiin jo päivälläkin kahteen otteeseen parin tunnin poltot ja nyt nheräsin kahden aikaan kun alkoi supistella ja poltella. Ei ainakaan vielä ole loppuneet...
  4. R

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Onnittelut vauvautuneille :flower: Täällä ei mitään uutta.... Ritsanampuja 39+1
  5. R

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    täälläkin vielä kasassa, ei tää osaa reittiä ulos.... :whistle: Nyt jo tulee kunnon suppareita jaksoittain, jotka sitten laantuvat. Aika stressaavaa joka päivä miettiä joko nyt käynnistyis ihan kunnolla. Varsinkin levossa alkaa polttamaan kunnolla selkää ja alamahaa. Eskarilainen on saatettu...
  6. R

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Ai että joko ois mun vuoro? =) Mun tuurilla tää tyssää vielä.... :/ Koko päivän on supistanu ja selkää polttanu, ihan jatkuvasti. Joku kiertää puukkoa kohdunsuulla. Ja paineen tunne on melkoinen. Mutta, mutta... vielä ei ole tullut "kunnon" alavatsapolttoa mistä tietää, että nyt se on...
  7. R

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    tervehdys! :wave: Täällä edelleen yhdessä kasassa, valitettavasti. Pariin päivään ei ole oikeen ruoka maistunut ja ipanakin on rauhoittunut huomattavasti. Joko sitä kohta pääsis... :whistle: Täällä alkaa kaikki olla kärsimättömiä. Lapset lähti isän kanssa sienimetsään ja esikko sanoi...
  8. R

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Onnittelut vauvaantuneille! :flower: Ja Vuokolle :hug: Eilen oli neuvola, yhtä tyhjän kanssa taas sekin käynti. Tai no, lääkäri soitti sitten tänään että lääkitystä lisätään edelleen ja 4-6 vkon kuluttua kontrolli tai sitten 2 vkoa synnytyksestä. Kumpi kriteeri sitten täyttyykin ennen...
  9. R

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Tervehdys taasen! :wave: Ja onnittelut vauvaantuneille :flower: Ja kiitokset synnytyskertomuksista, niitä on mukava lueskella. =) maria-s Mulla käynnistettiin kakkonen Cytotecilla raskausmyrkytyksen takia. Sain suun kautta puolikkaan pillerin 10 aikaan aamulla. Kätilö totesi, että...
  10. R

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Tervehdys! Erittäin huonosti nukutun yön jälkeen tilanteen pelasti anoppi, joka päästi mut päikkäreille. Silittelin sitten pyykkivuoren viiden aikaan aamuyöllä. Nyt on taas ihmismäinen olo ja herukkapuskat odottavat. Kunhan tuo kuopus nukahtaa, oli sen verran väsynyt, että nyt on sen vuoro...
  11. R

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Huomenta! Tässä aina mukavasti vierähtää tovi kun juttuja lueskelee aamukaffetta siemaillen. Tämä norsunturvotus ei käsistä ja jaloista häivy enää mihinkään. Kyllä niin hankala alkaa olotila olemaan. No sitä samaa oon valitellut jo jonkun aikaa :whistle: Nyttenkin on koko ajan menkkamaista...
  12. R

    Neljättä odottavat

    Tervehdys pitkästä aikaa! :D Tässä vähän tämän aamuista mahakuvaa. Olo on kuin ryhävalaalla, jalat kuin norsulla ja kädet turvoksissa ja puuduksissa. *valivali* Alkaa alkaa olla hieman kypsä, myönnetään |O Täällä on viimeset viikot menossa, marjoja noukitaan ja mehustellaan kovaa...
  13. R

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Huomenta! =) Tulipahan nukuttua kunnolla pitkästä aikaa. Heräsin vaan kerran käymään vessassa. Jossain vaiheessa tunsin unen läpi polttelua, mutta ei mitään isompaa kun en kerta paremmin herännyt. Tai sitten alkaa olla jo sen verran univelkaa, ettei helpolla herää... Onnittelut...
  14. R

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Onnittelut vauvaantuneille! :heart: Otetaan näin yleisesti ettei kukaan unohdu, surkea tämä mun pää nykyään... :ashamed: Kyllä nyt on tää rouva romuna. Yöllä heräilin tunnin välein kun kädet puutuu. Inhottavaa kun yrittää heilutella kahta puupökkelöä, että veri edes hiukan kiertäisi...
  15. R

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    huomenta vaan täältäkin! Ja hirmuiset onnittelut vauvan saaneille! :heart: Pääsispä jo itsekin tositoimiin. Olo alkaa jo olla sen verran tukala. Näemmä tämä tulee kerta kerralta hankalammaksi. Juu ja sukupuoli vaikuttaa selvästi. Esikkoa odottaessa oli loistava olo loppuun asti (poika)...
  16. R

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Valtaisat onnittelut jo vauvaantuneille! :heart: Ja tsempitykset vauvaa hakemaan lähteville! Olo on niiiiin kypsä |O Eilen oli viimeinen lääkärineuvola eikä siellä mitään ihmeellistä ollut. Pikemminkin paikat on kuroutuneet takaisin kiinni ja tiukentuneet kiinteiksi :laugh: No joo, tää...
  17. R

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Vointi ei ole kehuttava. Polttoja tulee enenevässä määrin, mutta se "terä" puuttuu vielä. Jos tätä on vielä kk:n ni mulla hajoaa pää ja kroppa. Huomenna olis nlalääkäri ni kuulee mitä on tapahtunut. Jokos sieltä oltaisiin kypsiä tulemaan, minä ainakin olen enemmän kuin kypsä tähän olotilaan |O...
  18. R

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Oi Mandy on jo päässyt tosi toimiin. :heart: Tsemppiä kovasti! Tämä ryhävalas alkaa olemaan niin turvoksissa ettei tosikaan. :/ Eilen saunassa huomasin että vasen jalka on jo melkonen limppu. Molemmissa jaloissa on polvitaipeen alapuolelle pohkeeseen tullut kiljuvan punaisia raskausarpia...
  19. R

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Huomenta! Täällä ollaan pitkästä aikaa hyvällä tuulella heti aamusta. Hyvin nukuttu yö takana ja Lauri Tähkän uusinta kipaletta oon popitellu aamusta kun YouTubesta sen löysin niin väkisinkin on hyvällä tuulella :D Galluppiin vastailen minäkin kun on jäänyt vastaamatta. Eli omat...
  20. R

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Pakko oli tulla kommentoimaan, täällä tätä juttua kertyy enemmän kuin tarpeeksi. Riittää aamukahvilla luettavaa ;) tinuli Jokohan pikkunyytti on sylissä... :heart: Limatulpasta Sitä ihmettä en ole vielä kertaakaan päässyt ihmettelemään. :D Kolme lasta kuitenkin "jo" synnyttänyt, mutta...

Yhteistyössä