Hakutulokset

  1. Mussupussu

    Kuka tietää jotain noista päivähoitojutuista?! KÄÄK!

    Ollaan nyt kateltu tytölle hoitopaikkaa. Tarkoitus olis aloittaa kokopäiväiset opiskelut vuoden päästä, syksyllä. Haluisin, että tyttö vois jo keväällä harjoitella osapäiväisenä päiväkodissa. Oon ihan pihalla, että mitä noi maksaa? Ja miten ne tuet menee? Löysin kyllä kaikki kaavakkeet ja...
  2. Mussupussu

    Kuinka paljon maksaisitte TÄSTÄ äitiyspaidasta? KUVA

    Kysymys tulikin jo siinä! Olen laittamassa paitaa myyntiin Huuto.nettiin, koska se on väärän värinen. Paita on isabellaoliver.com :ista ja maksoi 85 euroa uutena. Sivusto myy siis luxusäitiysvaatteita, joita julkkikset käyttävät. Paitaa on käytetty 2 kertaa ja pesty 2 kertaa ja kunto on siis...
  3. Mussupussu

    Oletteko koskaan ajatelleet työhaastattelussa, että nyt olen varmaan piilokamerassa?

    Mä olen! En tiedä yhtään, mistä aivojen sopukoista tämäkin muisto pulpahti esiin... Haastattelu alkoi ja minun pyydettiin ihan normaalisti istua alas. Haastattelijoita oli kaksi - vanha setä ja keski-ikäinen täti. Heillä oli edessään vesilasit ja vesipullot. Minulle ei tarjottu mitään...
  4. Mussupussu

    Pelien pelaamisesta!

    Meille on muodostumassa ongelma. Vannoin, ettei meille tule koskaan pleikkaa. No, nyt meillä on sellainen vehje lainassa ja tuo vaan pelaa. Osaa itse laittaa sen päälle ja kaveritkin tykkää. Ei kiinnosta enää muut leikit ja lelut. Nytkin pelaa toista tuntia. Nukkumaankin pitäisi mennä. Myöhä...
  5. Mussupussu

    Sain VÄÄRÄN pizzan!

    Mies on matkoilla, eli kun kissa on poissa hiiret hyppii pöydillä. Tilasin pizzan ihan lauantain kunniaksi. Otin fantasian: kana, pepperoni, sipuli ja tuore tomaatti. Noo, kesti ihan jumalattoman kauan toimitus ja pettymys oli suuri... Pizzassa on kanaa, joo. On siinä sipuliakin. JA punaista...
  6. Mussupussu

    Hotmilkin imetys/odotus -liiveistä...

    Ekassa raskaudessa ostin paljon kallista imetys/raskausvaatetta Suomen putiikeista. NYT, olen hämmästyksekseni huomannut, että netin ihmeellisestä maailmasta löytää näitä samoja tuotteita peräti puolet halvemmalla! Tsekkaa esim. tää: http://www.nursingbra-shop.co.uk/confirm.asp...
  7. Mussupussu

    Onko kukaan käyttänyt kuriiri-palveluja? UPS tms.?

    Noniin lauantain kotikukkujat! Mulla olis sellanen pulma, että löysin Phil&Teds -rattaat tuolta Briteistä eBaystä. Myyjä ilmoitti, että ei suostu niitä itse postittamaan, mutta jos teen voittavan huudon, voin itse järjestää noudon ja kuljetuksen jonkin kuriiri-firman kautta. En tiedä ko...
  8. Mussupussu

    10-kuisen vauvan ruokavaliosta

    Ajattelin täällä kysellä, vaikka kohta onkin taas neuvola, paria juttua... Älkää naurako, ainakaan kauheesti. :ashamed: Tyttö täyttää ylihuomenna 10kk ja tossa neuvolasta saadussa ruokavalio-ohjeessa on välipalan kohdalla "leipää ja jogurttia tai viiliä". Okei, ollaan jo parin kk ajan...
  9. Mussupussu

    Hirvipata uunissa, siikliperunat kiehumassa!

    Tuun niin hyvälle tuulelle aina ruoanlaittamisesta, että tätä hyvää tuulta on kiva jakaa! Hirvipadan tein miehen metsästämän hirven etupaistista. Leikkasin isoja paloja, joita hauduttelen paistoliemen ja juureksien kanssa Sarpaneva-padassa. On muuten kätevä tuo pata! Lisäksi keittelen...
  10. Mussupussu

    Vitsit toi lihaperunasoselaatikko on hyvää! Toinen lautasellinen jo menossa.

    Mmm. Itsejauhetusta jauhelihasta. Paistista tietysti. Rosamunda-perunaa. Pikkasen porkkanaraastetta seassa. Musta- ja valkopippuria. Kermaa. Voita. Naminami. Suolaton ja maidoton versio maistui vauvallekin tosi hyvin. Melkein liiankin hyvin...
  11. Mussupussu

    SAA POISTAA

    ...
  12. Mussupussu

    ***JOULUTONTUT -08, MAALISKUUSSA 2009 !***

    *muoks
  13. Mussupussu

    Onko kellään kokemuksia ihokontaktitopista?

    ...siis Mammaliinan ihokontaktitopista. Ostaisin sellaisen heti! Kuulostaa todella kivalta ja hyödylliseltä "vaatteelta". En saa vastausta topin kehittäjältä...
  14. Mussupussu

    Tupakointi&raskaus

    Haluaisin kuulla, miten odottavat äidit ovat päässeet eroon tupakasta. Onko päätös kohdallasi ollut helppo vai vaikea? Vai onko käynyt niin, että olet vain vähentänyt tupakointia, muttet ole päässyt siitä kokonaan eroon? Mitä kokemuksia nikotiinikorvaustuotteista (purkka, tabletti)? Onko jollain...

Yhteistyössä