Hakutulokset

1. Elektra

Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset toukokuussa

La Mer, onnitteluni ultrakuulumisista täältäkin! Sokerirasitustestistä. Kävin viime viikolla testissä ja sokeriarvot olivat yli sallitun rajan, mutta eipäs tullut mieleenikään olla syömättä niitä herkkuja pari päivää ennen testiä.. Tietysti oli edellisenä iltana synttärit, joilla tuli...
  2. Elektra

Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset huhtikuussa

Moikka pitkästä aikaa kaikille "vanhoille" ja uusille! =) Loma on nyt pidetty, virtaa saatu lisää ja viime viikolla ehti olemaan jo neuvolakin. Kuunneltiin taasen sydänäänet ja kaikki hyvin, pieni sydän se vaan jumputti :heart: Pahaolo, heikotus ja oksetus ovat nyt lähes mennyttä aikaa...
  3. Elektra

Rv 29 ja kamala suonenveto...

Minulla kramppasi tänä aamuna vasen jalka ekan kerran ja kipu oli hirveä. Tuntui ettei mene ohi millään, mutta muutaman minuutin mies hieroi niin auttoi onneksi. Tietääkö kukaan voiko Bioteekin Teho-Pii & Kalkki+D tabletteja käyttää raskaanakin? En löytänyt netistä tietoa etteikö voisi ja...
  4. Elektra

Onnea Adalle! :flower: Kvartille ja Helmille onnittelut aivan ihanasta nimivalinnasta! Varmasti ollut mukava päivä Salmiksella!! =) Rosehip ja Jojo vettä ja kivennäisvettä menee ja paljon. Jostain syystä tuo kivennäisvesi on alkanut maistumaan vaikken ennen siitä juuri välittänyt. Nyt on...
  5. Elektra

Delfis myös täällä oli alkuun niitä menkkamaisia kipuja, ne meni sitten vähitellen ohi. Neuvolan tädit pitävät varmaan minua neuroottisena.. Sain tälle päivälle ajan neuvolasta, kun soitin, että raskausoireeni ovat kadonneet tai olleet kadoksissa jo melkein viikon. Sydänääniähän ei oltu...
  6. Elektra

Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset maaliskuussa

Toivottavasti Piki siellä on kaikki hyvin :) Ja kiitos kaikille vielä onnitteluista :heart: Minä tässä viikonlopun aikaan aloin ihmettelemään, kun kaikki raskausoireet hävisivät kuin tuhkatuuleen. Viikkoja on nyt 11+2. Nyt on siis sellainen olo että ei tunnu missään mitään. Jotenkin...
  7. Elektra

Kiitos rosehip! Kevät on ihmeellistä aikaa ;) Miten muuten olette kertoneet miehillenne raskaudesta, oletteko yhdessä jännänneet testiä vaiko yksin? Itse tein testin yksin ja ihan sen takia, että sain annettua sen testin miehelleni synttärilahjaksi samana päivä kun sen tein :) Sanoin vain...
  8. Elektra

Täällä ilmoittautuu yksi lisää :wave: Laskettu aika olisi 17.10, vielä ei tarkkaa aikaa. Ensimmäistä odotan ja ikää lähes 30-v. Nyt rv 10+3. Neuvolassa käytiin viime viikolla ensimmäistä kertaa ja sydänääniäkin jo yriteltiin kuunnella, mutta ei sieltä vielä mitään kuulunut. Nyt odotellaan...

Yhteistyössä