Hakutulokset

1. C

meillä lapset söi tänään ruuaksi nokkahuiluja =)

oli ihan pakko kirjotaa toi esikon "vauvakirjaan" muistoksi =)
  2. C

no olkoon paljastan sen nyt: nokkahuiluja=kananuggetteja :laugh: meillä esikko unohti mitä noi nuggetit oli nimeltään ja pikkusiskonsa kysy mitä nää on, johon esikko polleena et ne on nokkahuiluja :laugh: :D :heart:
  3. C

lisänä oli myös ranskalaisia.
  4. C

me tehtiin niitä uunissa tai oikeemmin lämmitettiin :)
  5. C

hih, kyllä noi lapset on hauskoja :D eli meillä syötiin tänään nokkahuiluja :D
  6. C

kertokaahan teidän 5-kuisten syömis- ja unirytmeistä =)

kiito svastanneille, kaikille! :) aika samalta päivät näyttää meillä: 8-9 herätys, maitoa/velli 10.30-11-00hedelmäsose+maitoa ja päikkäreille 13.00 herätys pepo/kasvissose+maitoa 14.30 päikkäreille herätys joko 17.00 tai 18.00 sit maitoa 19.00 hedelmäsose (puolen tunnin unet jos on...
  7. C

eikö muilla ole tämän ikäisiä vauvoja vai eikä kellään muka ole jo mitään rytmiä tässä iässä syömisissä ja nukkumisissa? Oisin halunnut vähän kuulostella miltä muiden päivät näyttää :)
  8. C

kokeillaas tulisko täältä yhtään vinkkejä/apuja (koskee lapsen kakkaamista)

kiitos teille vastauksista :) Meillä on tilanne nyt se että tyttö teki tossa viikonloppuna lauantaina ja sunnuntaina kakat pönttöön ja kummallakin kerralla sai herkkuja palkinnoksi ( :ashamed: ) ja kehuuttiin, hurrattiin jne. ja mentiin la ostamaan kauan haluttu hello kitty lelu...
  9. C

Eli mielelläni lukisin teidän rytmeistä (jos teillä semmonen on) :) Itelläni tää kolmas on kohta 5kk ja tuntuu et jotenkin noitten muitten tän iän rytmin on jo unohtanu :ashamed: :D
  10. C

voi paska! Soitin siis sinne neuvolaan tytön kakkaamisesta

kiitos, uskon että kyllä se tästä. Ehkä sekin lisää mun stressaamista asiasta kun tyttö alottaa 3.3 isojen kerhossa, niin ois kiva jos toi kakkaaminen pönttöön onnistuis jo sillon, no mutta aika näyttää...kait...
  11. C

siis lueppa uudestaan! =) Meillä ei ole enää vaippoja käytössä, ei ole ollut kuukauteen (paitsi yöllä, aamulla otetaan heti pois ja yövaippakin on melkein aina kuiva) ja olen kuukauden nyt pessyt monet pikkarit päivässä ja nyt tuntuu et se alkaa jo riittää
  12. C

Nyt tuli idea jota en ole vielä kokeillut :) Tätä me kokeillaan täst eteenpäin, ajaakohan saman asian pikkareilla, jos muuten teen kaiken kuten vauvalle, mutta vaan pikkareitten kanssa? :D Olisiko liian julmaa laittaa vaikka vielä talkkia pikkasen pyllyyn? rasvaa jos laitan tyttö innostuu...
  13. C

jaksan kyllä näitten kolmen mussukan kanssa vallan mainiosti, tuo kakkaamis homma on se mikä mua rassaa, enkä ees tiedä miksi, turhauttaa varmaan ainainen kakka pyllyn pesu kun muuten tyttö pärjää ilman vaippaa, huoh! Nyt olo et purisen turhasta, anteeksi :ashamed:
  14. C

meillä on myös yritetty tän tyylistä juttua; mä paketoin (hienoihin prinsessa jne. papereihin) pieniä leluja ym tavaroita ja kun kakka tulee pönttöön saa valkata paketin, yhden kerran on tullut kakka sillon sai valkata paketinja sieltä tulikin mieluisa lelu, jota on halunnut, mutta nyt ei ees...
  15. C

kokeillaas tulisko täältä yhtään vinkkejä/apuja (koskee lapsen kakkaamista)

meillä tyttö 2v6kk on kuiva (yövaippa on vielä varuilta) eikä vahinkoja enää satu, mutta tyttö kakkaa koko ajan pikkareihin, sill eei auta lahjonnat ei mitkään ja tähän asti oon ollu kärsivällinen, mutta nyt oon niin lopenuupunut tohon että oon jopa sortunut torumaan tuhmaksi ja välillä joap...
  16. C

minä olen siis ap eli minttu =) En kyllä laita vaippoja takasin kun muuten ei enää käytetä ja housuvaippoja ollaan käytetty 1 vuotiaasta asti
  17. C

Vit... mikä mies...

No jo on ukko jos KÄSKEE sun siivota, anna siivota ite tai sit on siivoomatta :headwall:
  18. C

Onko muita 2004 syntyneitä elokuussa ?

meillä on 26pv vasta neuvola et sit saadaan uudet mitat =)

Yhteistyössä