Hakutulokset

  1. P

    Helmimasut 2009 ~Syyskuussa~

    Vakuutuksista: Olen ajatellut ottaa. Vielä en tosin ole yhtään asioihin perehtynyt tai pyytänyt mitään tarjouksia. Rakenneultra: Meillä on rakenneultra viikoilla 19+5. Meilläpäin sitä suositellaan otettavaks rv 19. Eli Lorelaille tais osua joku ei niin palveluhenkinen ihminen. Kiitos...
  2. P

    Helmimasut 2009 ~Syyskuussa~

    Huomenta kaikille :) Ihan hävettää, kun en ole aikoihin kirjoitellut :ashamed: Sen suurempaa syytä ei kirjottamattomuuteen ei ole. Mutta takaisin täällä taas. Kaikki on sujunut meillä hyvin. Viikkoja tuli eilen 18. Rakenneultraa odotellaan, joka on 29.9. Liikkeitäkään en vielä ole...
  3. P

    Helmimasut 2009 ~Elokuussa~

    Huomenia! Kyrsä ja Caro. Todella nuivaa suhtautumista. Tiedän miltä tuntuu. Olen törmännyt kans niihin ihmisiin, jotka eivät osaa iloita toisen puolesta. Osa ei ole pystynyt edes onnittelemaan.Mutta niinkuin jennuli kirjoitti, niin olen myös oppinut sen, että mä saan ja mun pitääkin olla...
  4. P

    Helmimasut 2009 ~Elokuussa~

    [b]Labello, kiitos kun päivittelet listaa :flower: [b]Kyrsä, aivan ihana kuva... :heart: Ite odotan kans kovasti sitä seuraavaa ultraa. Jos toiset miettii autoo, niin meikäläinen pähkäilee ja ihailee vaunuja ja istuimia. Jostain just luin joku äiti kirjoitti lehteen, et hän käytti varmaan...
  5. P

    Helmimasut 2009 ~Elokuussa~

    Labello: mun synnäri on K-HKS, huomasin, et se oli jäänyt puuttumaan tuosta listasta. Jos jossain vaiheessa viitsit sen sinne päivittää, kiitos :D Niisku ja aarre 13+5 Meillä näyttää olevan sama synnäri =) !!! Pixiedust ja Onni-irmeli :wave:
  6. P

    Helmimasut 2009 ~Elokuussa~

    :flower: Aurinkoista aamua arvon leidit! Pixidust on ollut tietokoneen ulottumattomissa ja aivan liian kiireinen..... Työ haittaa aivan liian paljon kirjoittelua... Lisättäköön siis tietoihini seuraavaa. Laskettu aika meillä on 18.2 ja synnytyssairaala K-HKS. Eli hämeestä ollaan. :D Kiva...
  7. P

    Helmimasut 2009 ~Elokuussa~

    Moi Helmimasulaiset ! Toivottavasti mukaantulo onnistuu näin vähän jälkijunassa.Olen jokusen päivän nopeasti lueskellut tekstejänne ja nyt tuli sen verran aikaa, että ajattelin kirjoittaa itse pari riviä. On ollut antoisaa lukea tekstejänne ja paljon on itselläkin ajatuksia jaettavaksi. Olen...

Yhteistyössä