Hakutulokset

  1. M

    Maalismasut 2009

    Heippa! niin se aika menee... Seela täyttää viimenen päivä 2 v! Ihan uskomatonta! Sanoja on ja niitä löytyy... toistaa KAIKKI! Siispä meillä mietitään hyvin tarkkaan mitä puhutaan... Tulee pari kolme sanaisia lauseita ja laulaa tosi mielellään. Tuiki tuiki tähtönen. Aa aa allin lasta jne. Ei...
  2. M

    Maalismasut 2009

    Zoe: Meillä on ollu tosi paljon samanlaista tuo nukkumaan menon ja nukkumisen kanssa. Me ollaan tehty niin et päiväunilta herätetään kesken, jos nukkuu yli tunnin. ja sit ULOS ULOS JA ULOS! siellä pitää olla vähintää puoli tuntia sit suihkuun ja nukkumaan niin EI MITÄÄN ongelmia oo ollu sen...
  3. M

    Maalismasut 2009

    Heippa hei! Se meni sit niin, että samana päivänä ku kirjotin tänne et oon raskaana niin alko illalla vuoto. Että sellannen raskaus se. Mutta täytynee tunnustaa, että helpotti. Hirveeltä tuntuu sanoa näin. Kiitos kaikille kuitenkin onnitteluista. OIsin mä oppinu rakastamaan sitä lasta, vaikka...
  4. M

    Maalismasut 2009

    Heippa Ihan kaikille! On mennyt nyt niin hiljaiseksi täällä tää pino, et eiköhän aleta tsemppaamaan! Ei vaan, ei saa tulla kellekään pakkopullaa, mutta pitäisi tekin joskus ottaa näppäimistö haltuun ja alkaa naputteleen… Marsu: Otan osaa, koiran kuoleman johdosta. Joko alkaa ikävä...
  5. M

    Maalismasut 2009

    Heips heips kaikille! Mulla oli näköjään katkennu viimeksi viesti ihan kesken, en kyllä enää muista mitä kaikkea piti kirjoittaa!! Danjuska muistaakseni kyseli 1.5 -vuotis neuvolasta, siellä tosiaan annetaan SE rokote ja meillä ainakin Seela itki viikon öin ja päivin. Meinas muuten hermo...
  6. M

    Maalismasut 2009

    Heippa! Mistäköhän kaikesta täällä on juteltu... Sanat: Seelalla on n. 20 sanaa, jotka tulee selvästi. Joka päivä tulee juttua seelan ihan omalla kielellä. Hauska kun yrittää matkia aikuisten äänen painoja. Touhuaa kovasti nukkejen kanssa. Hoitaa ja hyssyttöö taaperokärryissä. Äiti tosin...
  7. M

    Maalismasut 2009

    Heips heips! Meillä alkoi arki kun mieskin on lähteny töihin. Seela on ripulissa ja oksennustaudissa, vauvalle ei onneks oo tullu mitään. Seela ku on kipeenä niin nukkuu vaan entistäkin enemmän. (hyvä hyvä vaan) :) Nukkuu muutenkin tosi plajon. tarvii ainakin 12 tuntia unta yössä, sit on pari...
  8. M

    Maalismasut 2009

    Onnea KAA ja koko perhe! tuuhan kertomaan kokemukset synntyksestä ja perhe-elosta kun ehdit... Kiitos kaikille onnitteluista. Pikku neiti täytti jo kuukauden. aika menee nopeesti. seela on kipeenä, vauva flunssassa ja ilmeisesti jonkin asteista kolikkia. huutokonsertti kestää n. 3 tuntia...
  9. M

    Maalismasut 2009

    Heippa vaan kaikille! täällä on tosiaan päästy mahasta onnellisesti eroon! Juhannuksena saatiin ihana pieni tytön tyllerö ja seela on nyt isosisko! ja YLPEÄ sellainen. synnytys meni tosi hyvin. reilu tunti sairaalassa ja tyllerö oli maailmassa. 50 cm ja 3200g. ehdin saada spinaalin ja se oli...
  10. M

    Maalismasut 2009

    pikaiseen.. Danjuskalle tsemppiä! Minealle ja perheelle onnea! tippa on täällä myös linssissä. Kaa: niin se vaan lähestyy... mulla tasas 36 tänään.. enää 4 viikkoa. huh huh ku aika menee nopeeta. seela taas pöydälle menossa...
  11. M

    Maalismasut 2009

    Heippa kaikille taas pitkästä aikaa! muistaakohan kukaan meitä enää.. :) Onnea danjuskalle plussasta! katellaa miten käy. mulla itellä oli kans aluksi samanlainen suhtautuminen ku sulla...minäkin jään äippälomalle parin viikon päästä. ihan HURRJJJJAN nopeesti aika menny... Vilauksessa...
  12. M

    Maalismasut 2009

    Heippa taas pitkästä pitkästä aikaa! On sitten ollu muutama hetki taukoa tästä palstailusta. Hengissä kuitenkin ollaa. Ite oon toipumassa mahataudista ja toivon kädet kyynärpäitä myöten ristissä, että tauti ei tarttuis Seelaan. Se on nyt onneks hoidossa, ku mä en jaksais sitä hoitaa. Välillä...
  13. M

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    Marza: Onnittelut! Tuu kertomaan ku tiiät enemmän! Upupa: :hug: Rankka kokemus! Zoe ja outius: Vau teillä jo kävellään! Meillä ollaan seisottu tukea vasten jo 8 kk alkaen eikä siis vieläkään kävellä. tänään siis 11 kk täynnä! kuukauden päästä 1v. aika menee nopeesti! huh huh! nyt...
  14. M

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    Heips! pikapikaa tulin vaan kommentoimaan et: Aplo: meillä kans syödään weetabiksiä sekoitettuna veteeen ja sit jugurttia sekaan, meilläkään ei puurot enää kunnolla mee. Marsujasiskit: Mä imetin rv 16 asti ja sit seela vierottu ite pois, ei enää halunnu syödä. Tulin siis raskaaksi...
  15. M

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    Heippa kaikille piiiitkästä aikaa! On ollut muka niin kiire, ettei oo ehtinyt mitään tekemään. Oon kyllä aina välillä käynyt lukemassa kuulumisia, muuta heikoille on jäänyt tuo oma kirjoittelu. Mitähän kaikkea piti kommentoimani!?! Kaatjuska: Mä olin kanssa nyt joulukuun töissä ja mies...
  16. M

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    Moi! Päksy: Ehkäpä se tarkoitti juuri sitä rautavarastojen ehtymistä. Pitänee vielä kysyä, et mikä tää rautasyöntipakko on. Oon joskus ala- asteella syöny rautaa ja mulla oli maha sekaisin ja kipeenä koko sen ajan, et mielellään et ala sitä popsimaan. Mut täytyy kysyä. Upupa: Mä en anna...
  17. M

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    Heips! Kiitos kaikille onnitteluista! Marza: Vointeja pikkupotilaalle ja äipälle! Cadillac: mulla varmaan vieläkin tärisisi jalat jos joku ois päälle ajanu. Onneks ei käyny mitenkään. DAnjuska: aluks mulle ei tullu oikeen mitään oireita. Alko vaan tuntumaan vahvasti siltä että raskaanahan...
  18. M

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    Heips! Liityn nyt Minean ja Kaan -raskauspiiriin. Kävin tänään ultrassa ja siellä pikkuinen köllötteli menemään. Sydän löi jo kovasti ja viikkoja 8+6. Laskettuaika määriteltiin uä:n perusteella 2.7. Hieman ristiriitaisia tunnelmia on ollu täälläkin ilmassa, koska sain kuulla saaneeni...
  19. M

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    Heips! Täällä aika monella on unikoulu käynnissä! meidän pitäis aloittaa kans jotain. Neiti herää noin 8-100 kertaa yössä itkemään. Osalla kerroista (suurin osa) rauhoittuu tutti suuhun ja uni jatkuu mutta edelleen hän syön sen 2-5 kertaa. joka kerta syö oikein nälköisen oloisena. voiko siis...
  20. M

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    piti tulla nopsaaan kommentoimaan et pieksämäki on toisessa päässä rataa tampereesta katsottuna.... et välimatkaa tulee noin 3 tuntia junalla....(siis tre-pmäki)

Yhteistyössä