Hakutulokset

  1. M

    Kalanmaksa öljystä

    Auttaako lapsen keskittymiseen.(Rauhoittumiseen) Onko kellään kokemuksia??
  2. M

    Heissan!!!!!!!!!

    Oisko kellään tiedossa mistä löytäisin hyvälle ystävälle syntymäpäivä runoja hän täyttää huomenna pyöreitä vuosia..... KIITOS!
  3. M

    Sukset pojalle?

    Minkä pituiset sukset pitää ostaa 120 cm pitkälle pojalle?
  4. M

    Asiakaskoordinaattori??

    Onko kukaan tällaisessa työssä? Kertoisitko hieman työstäsi vaikka yksityisesti kiitos!
  5. M

    Mistä saa

    joulu aiheisia taustakuvia tietokoneelle.? :xmas:
  6. M

    Eskari opet!!

    Onko esikoulujen opettajilla samat lomapäivät kuin koululaisilla? Vai joutuuko ne menemään lomien ajaksi päiväkotiin töihin?
  7. M

    Hei!!

    Tietäiskö kukaan mistä löytyy lasten housuihin paikkoja sellaisia mitkä silitetään kiinni?
  8. M

    Rytmihäiriöinen äiti

    Mulla rytmihäiriöt häiritsee yöllä sekä päivällä. On tärinää,muljahduksia ja tuntuu ettei saa henkeä kunnolla kun ne alkaa. Lääkitys siihen on bisoprolol 5 mg puolikas 1-2 kertaa päivässä mutta ei paljoa auta. Olen huomanut myös että selkälihakset ovat tosi kireät ja myös niska. Nytkin tuntuu...
  9. M

    Beetasalpaajasta

    voiko ottaa pikku jouluissa mitaan kun bisoprolol on annettu mulle rytmihairioihin laakkeeksi. Onko kokemuksia??
  10. M

    Pään kasvusta..

    poika 5 vee jä pää ei ole vuoteen kasvanut yhtään. Siitä olen nyt huolissani ja juuri tultiin neuvolasta. Onko kellään samoja kokemuksia?
  11. M

    Muisto värssyjä...

    Hei! Mistä löytäisin kauniita muistovärssyjä veljelle?
  12. M

    Muumimaailma

    Onko kukaan siellä lapsiaan käyttänyt? Oliko kalliskin reissu?
  13. M

    Nettikirppareita??

    Onko kukaan käynyt nettikirpputoreilla sellaisessa missä on kaikki kaupungit. Onko sivu kellään tiedossa?
  14. M

    rytmihäiriöistä..

    onko kellään niitä päivittäin. Mulla joka päivä tuntuu että sydän jää värisemään ja sit taas muljahtaa ja lyö nopeemmin. Lääkärissä kävin vuosi sitten tammikuussa ja mitään ei löytynyt. Nyt olen melko varma että mulla on sydämessä jotain. Pelottaa..
  15. M

    4 vuotis neuvola?

    mitä siellä tapahtuu annetaanko rokotukset??
  16. M

    Nielu/kitarisa leikkaus.

    Onko kokemuksia tällaisista leikkauksista, meillä poika 3 vee ja puhe epäselvää joka saattaa johtua kita tai nielurisoista?? Onko kellään ollut vastaavaa????
  17. M

    Ranimex

    Heips. Onko kellään käytössä Ranimex nimistä närästys lääkettä?Onko kuinka kallista?
  18. M

    Kertokaa

    Kertokaas mulle tuon nutriletin hinta esim. se suklaajuoma, kun aatttelin aloittaa?? Onko kokemuksia kellään siitä??
  19. M

    Täällä yks 37 vee

    Onko muita.....
  20. M

    Nukahtamisvaikeuksia

    Meill poika 1v 11 kk ja nyt on ollut koko viikon vaikeeta nukahtaa nytkin meni tunti ennen kuin nukahti. Päivä unia ei millään suostuisi nukkumaan, ja tänäänkin nukahti vain autoon puoliksi tunnniksi. Onko muita samanlaisia lapsia, vai ollaanko ainuita.

Yhteistyössä