Hakutulokset

1. E

*HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~Lokakuussa~

Siviilisääty: Naimisissa reilut 3-vuotta ja yhdessä yhteensä 7,5-v. EEVI
  2. E

Heippa kaikille piiiiitkästä aikaa!!! :wave: Täsä ollut varmaan sellainen kolmen viikon tauko..siis lukemassa olen kyllä lähes päivittäin käynyt tekstit,mutta en ole jaksanut raapustaa mitään,kun ensin olin järkyttävässä flunssassa ja sitten olen oikeastaan ollut vain töissä... Nyt viiden...
  3. E

Caribiasta palattu ja hauskaa oli! :D Joku(en nyt muista kuka :ashamed: ) mainitsi asuvansa ihan Caribian vieressä..niin tosiaan teille varmaan ihan outoa,että joku on ihan innoissaan sinne menosta :laugh: Hirveesti tullut tekstiä tässä vuorokauden aikana... Imetys: en kommentoi sen...
  4. E

Huomenta! |O Minä taas aamuvirkkuna täällä ja heti piti kone saada auki :D Minäkö kou :D kussa tähän palstaan... Toisaalta,seuraavan kerran pääsen vasta huomenna illalla koneelle,kun lähdetään sinne Caribiaan. Ihme,että lapsetkin nukkuvat vielä. Yleensä tähän aikaan ollaan jo...
  5. E

Painosta: Lähtöpaino oli 55kg ja pituutta on 166,5cm. Nyt painoa tullut 3kg lisää,mutta varmaan alkaa tästä tasaantumaan tuo painonnousu,kun enää en todellakaan siihen malliin mätä ruokaa suuhun kuin silloin,kun oli pahoinvointia. Ja nyt jaksaa taas liikkuakin. Liikkeistä: Itse tunsin ekat...
  6. E

Uvm :hug: Kurjaa,miten kamala olo sulla mahtaa olla! T :hug: oivottavasti paranet pian!!! JJ-t: Tiedätkö,mulla vähän samanlaiset "pelot" kun sulla. Pelkään,että mies kovastikin pettyy jos ei tulekaan poikaa. Nytkin koko ajan höpöttelee,että mitäs isin pikku poika ja mites meijän poika...
  7. E

Allusmamma: Minkälaisia kellonaikoja olet suunnitellut...siis monesta moneen olisi sitten hoidossa? Itse mietin,että joko klo 8-16 (söisi siis aamupalan tarhassa) tai sitten klo 9-16. Tuo jälkimmäinen voisi olla realistisempi ajatellen sitä,että voipi olla aika hässäkkää aamusta,jos pitää...
  8. E

Tervehdys kaikille uusille huhtimammoille! Ihana ilma,käytiin jo nuoremman tytön kanssa lenkille aamusta ja nyt hän päikkäreillä..kohta saa esikoista lähteä hakemaan eskarista. Onneksi ensi viikolla syysloma ja mullakin vielä keskiviikkoon asti vapaata. Mites te joilla on jo lapsia ja he...
  9. E

TiiVe ja Napanteri Tervetuloa mukaan joukkoon! :flower: Seksigallup: Nyt,kun pahoinvointi väistynyt,on seksihalutkin palanneet takaisin...Eli ihan normaalia´touhuilua taas sänkykamarin puolella. Meillä kanssa olevinaan ainakin rajoittaa jonkin verran miehen yö-/ epässäännöllinen...
  10. E

Ventti: sulla ihan samanlaiset ajatukset kuin mullakin...päivittäin,kun käy useaan otteeseen lukemassa palstaa niin kyllä sitä kummasti vaan jokaisesta henkilöstä täällä luo sellasien oman mielikuvan ja miettii millainenkohan ihminen se se on. Silloin kuopusta odottaessani,kun huhtimuksuissa...
  11. E

Huomenta! Täällä taas virkkuna ylhäällä,vaikka alkoi juuri kahdeksan päivän vapaa,ihanaa =) Kadakille: onnea pojasta!!!! :heart: Voi,kun itsekin saisi jo pian tietää... MItes te muut,eiotteko kysyä sukupuolta etukäteen? Me kyllä halutaan tietää ja täällä se kerrotaankin. Hani: älä...
  12. E

Huomenta! Aikaisin täällä taas ollaan oltu ylhäällä,kun piti kuopuksen kasvatuskeskusteluun tarhalle mennä kahdeksaksi |O Ja vapaapäivänä vielä... No,mutta toisaalta nyt jo jaksaa normisti,kun pahoinvointi on tainnut(koputtaa puuta)hävitä kokonaan. Silloin yövuorossa oli tosi oksettava olo...
  13. E

Huomenta! |O |O Täältä yövuorosta kirjoittelen...kyllä on ollut pitkä ja oksettava yö :x Sellasta jatkuvaa etovaa oloa,yöks. Onneksi tämä mun viimeinen yövuoroni tässä raskaudessa! Mulla ei kyllä minkäänlaista vauvamasua ole mielestäni näkyvissä,mutta turvotusta kylläkin. Nytkin...
  14. E

Miracle: joo siis se rasvanen ja raskas ruoka sai mut aina oksentamaan,mutta kun mieli teki niin oli pakko saada :laugh: Ja tosiaan hyvällä ruokahalulla söin ja hetken päästä :x No,mutta nyt alkoi terveellisen ruoan aikakausi... :laugh: vähän maistelin kyllä karkkeja tuossa illalla...
  15. E

Ihana ilma ulkona B) Käytiin kuopukseen kanssa aamulla pitkä lenkki tekemässä,kun esikoinen eskarissa,sitten vielä käytiin kahvilla kaverin luona,joka asuu ihan meidän lähellä. Nyt vaan lötköilen koneella,kun kuopus nukkuu päikkäreitä ja isompi touhuaa omiaan. Mä päätin,että nyt alkaa...
  16. E

Np-ultrassa kaäyty ja siellä se pikkuinen kovasti potki ja sätki ja paljon hyviä kuvia sain!!!! Nýt sain rv 11+4,mutta laskettua aikaa ei lähdetty muuttamaan. Kyllä nyt on helpottunut olo :heart: Ultraamassa oli sama kätilö,joka saattoi esikoisen maailmaan ja kuopuksesta otti minut vastaan,kun...
  17. E

*HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

Juupelille :hug: ja voimia kovasti!
  18. E

Huomenta! Mä olen oikeen aamuvirkkuna,pirteenä ollut... Sain siivottua alakerran vessan ja vaihdettua tyttöjen lakanat reilun kuukauden tauon jälkeen. Olo on siis mitä mahtavin eli NORMAALI!!! Eilen illalla kyllä kävin pönttöä halailemassa ja varmaan taas tänäkin iltana,mutta pääasia ettei...
  19. E

Onnea kaikille iloisia ultra-uutisia saaneille :flower: Mä en koskaan syö aamupalaa,mutta nyt raskauden myötä on pakko tasaisin väliajoin syödä jotakin. Aamulla,kun herään on ekana mentävä yökkimään sappinesteet pönttöön ja sitten voi jonkun hedelmän syödä. Nyt on in-juttu mandariinit,nam...
  20. E

Onnea kaikille iloisia ultra-uutisia saaneille :flower: Mä en koskaan syö aamupalaa,mutta nyt raskauden myötä on pakko tasaisin väliajoin syödä jotakin. Aamulla,kun herään on ekana mentävä yökkimään sappinesteet pönttöön ja sitten voi jonkun hedelmän syödä. Nyt on in-juttu mandariinit,nam...

Yhteistyössä