Hakutulokset

1. K

skype apuja!

Poistui historiasta mutta löytyy edelleen viimeisimmät chatit-kohdasta...
  2. K

skype apuja!

Miten ihmeessä saan skypen chatissa poistettua keskusteluhistorian?! kun mikään ei nyt onnistu...
  3. K

G: Minkä ikäisenä seurustelit ekan kerran?

19. Jatkui naimisiin, nyt liittoa takana 12v.
  4. K

Mitä eskariin?

Kouluunkin pitää sisäkengät ainakin täällä.
  5. K

Tamppaustelineessä kiipeileminen

En antaisi kiipeillä, noin pienten ainakaan.
  6. K

Mitä eskariin?

Reppu ja vaihtovaatteet, sisätossut. Riippuu ihan koulusta/päiväkodista mitä tarvii.
  7. K

Tuplarattaat vai seisomalauta sisaruksille?

seisomalauta, siitä voi mukavasti lähteä itsekin kävelemään ja taas takaisin kun väsyttää.
  8. K

Marjojen pakastuksesta

En huuhtelisi.
  9. K

Pitääkö äidin olla AINA läsnä vai riittääkö että on tarpeentullen saatavilla?

Saatavilla riittää minusta. Sitä lähempänä mitä pienempi lapsi.
  10. K

minkäs ikäisen laittaisitte vielä rattaisiin kaupunkireissulla?

Voisin ottaakin rattaat mukaan 5-vuotiaalle jos paljon kävelemistä, kaupoissa kulkemista. Mutten antaisi koko aikaa istua.
  11. K

Vuoden vanhan noin kengänkoko?

Meidän neidille ostettiin ekat kengät 1v3kk. Koko oli sen 20, kenkämyyjän opastuksella katottiin.
  12. K

Millainen reppu eskarilaiselle?Ekku eskarilainen meidän perheestä lähtee matkaan..

Sellanen on hyvä mihin menee varavaatteet ja sitten se n. aikakauslehden kokoinen kirja.
  13. K

Osaako miehesi tehdä itse kravatin solmunsa?

Osaa, minä en.
  14. K

Onko teillä minkälainen tyyli?

Mikä tyyli? :D
  15. K

Saako "koko kylä" kasvattaa lapsiasi?

Tietysti, jos ovat vaaraksi tai käyttäytyvät rumasti vieraille.
  16. K

mieheni kehoitus laihtua :( miten muilla?

Loukkaantuisin! Sitäpaitsi sulla ei ole ylipainoa, mä painan saman verran ja olen 5cm lyhyempi. Olen normaalin ja lievän ylipainon rajalla. Ei omani tuollaista sanoisi.
  17. K

Ärsyttää, kun ihmiset luulee tietävänsä kaiken lastenhoidosta!!!

Joo, samaa mieltä. Ja jos omat lapset on temperamentiltaan helppoja niin ihmetellään kun toiset eivät saa lapsiaan "kuriin" tuosta vaan.
  18. K

Pakko hehkuttaa!!!

:D Onnea! Meillä esikoinen oppi aika samanikäisenä. Ei suostunut potalle aiemmin. Sitten kun halusi, niin päivävaipat jäi viikossa.
  19. K

kumpi parempi?

päiväunien mukaan ehdottomasti. Se rajoittaa jonkun verran mutta palkitsee kun lapsi oppii nukahtamaan aina samaan aikaan. Tietysti poikkeuksia on aina, mutta pääsääntöisesti meillä noin.
  20. K

Juha Tapion laulusta

Just. Kiitos! :flower: Niin kaunis että itkettää melkein.

Yhteistyössä