Hakutulokset

1. J

omistaako kukaan äippä???

niin eihän siitä paljon lihaa irtoo jos ei saa useampaa...mut siinäkin hommassa on oma viehätyksensä ;)
  2. J

omistaako kukaan äippä???

eli omistaako kukaan muu äippä metsästyskorttia vai oonko mie ainoo??tänään alko sorsastus jeeeee!!homenna ois tarkotus hakia paistia nami nami... :p
  3. J

muita tupakoivia äitejä?

:wave: täällä kans!oon kyllä miettiny lopettamista mut en oo vielä onnistunu :ashamed: tupakkaa menee kyllä melko paljon päivässä
  4. J

ummetus vauvalla :/

minkäikänen vaavi sulla on?
  5. J

ummetus vauvalla :/

meillä kans tuppas olemaan pojalla vauvana..välillä piti kuumemittarilla kakkauttaa et sai reppana nukuttua :ashamed:
  6. J

abortin vastustajia!!

no hei haloo!!tottakai raiskaus tai joku hyväksikäyttö on ihan eri juttu! mut jos tulee ihan omaa välinpitämättömyyttään raskaaksi ja sit jälkeenpäin miettii vaan et no voinhan mä aina tehä abortin!!ja eiku heitetään niin ku joku rikkinäinen lelu roskiin!!! :'(
  7. J

abortin vastustajia!!

?? :ashamed:
  8. J

Yhdyntä sattuu vieläkin???

no aika kauan sulla kyl menee toipumisessa :whistle:
  9. J

Oluen tissuttelusta... (miehellä)

meillä kanssa joka ikinen ilta :headwall: enää en jaksa motkottaa!
  10. J

abortin vastustajia!!

eli olis ihan mielenkiintoista tietää vastustaako kukaan muu täällä aborttia??itse tunnen parikin ihmistä joka tehnyt sen kerran tai useamman enkä voi ymmärtää miten ihminen voi olla niin vastuuton että miettii vasta jälkeenpäin tekemisiään tietäen seuraukset...raskaus!!tai esim yksi...
  11. J

pojalla tulee verta ulostaessa

no onkse kakka kovaa?
  12. J

Mistä näen puhelimeni mallin?

akun alta
  13. J

Vajaa 2-vuotiaan käyttäytymisestä!!

ja helteet tekevät kanssa kärttyisäksi ja syömättömäksi
  14. J

Vajaa 2-vuotiaan käyttäytymisestä!!

kuulostaapas tutulta...meillä ollu nyt kans parinviikonajan samaa mut tänään huomasin et hampaita tulossa 6kappaletta et johtuiskohan niistä =)
  15. J

karppaajia paikalla?

täällä kans :hug:
  16. J

paljon teillä asunnossa

89 ja 590
  17. J

paljon maksaa tatuointi

30-50euroo...riippuu liikkeestä/tekijästä
  18. J

osaisko joku kertoa liiton työttömyyskassasta?

mie olin 2vuotta sitten viimeksi töissä ja nyt jäin kodinhoidontuelta päivärahalle eikä mitään ongelmaa.
  19. J

Missä vika???

no en mie usko että mitään vakavaa...jos se on vielä arka kaatumisesta :hug:

Yhteistyössä