Hakutulokset

1. L

Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

Omanapainen viesti. ON: toivon että pääsen huomenna siirtoon. Siirron piti olla jo tänään, mutta soittivat eilen että on ongelmia alkioiden sulatuksessa. Tänään soittivat aamulla että siirto vasta huomenna, kun vaan yksi oli kestänyt ja sekään ei ollut jatkanut jakautumista. Pakastus kato on...
  2. L

HEI! pikaviesti. ON: eilen kaksikin tikkutestiä illalla näytti positiivista ovulaatiota. Eli sitten siirto on kuin onkin varmaan silloin ti 28.10. Soitan siis ma lääkärille ja se määrittää päivän... Ihanaa! Kaksi alkiota. Jee! Nyt alan jännätä selviääkö molemmat kaksi sulatuksesta. Eli...
  3. L

Kukka77: minulla oli kanssa tosi pitkään maha pallona tuon ainokaisen ivf:n jälkeen. Varmaan kolme viikkoa. En teidä oliko se normalia mutta minä join myös tosi paljon silloin. Toisten raskautumisesta olitte puhuneet. Minua ihan hävettää oma inhimillisyys. Muuten toisten mahat tai...
  4. L

Tervetuloa Kukka joukkoon. ON: Lotta pääsee siirtoon (viime kierto ovuloimaton). Tänään kp 11 ja ultra, 7 mm limis ja oikealla 10 mm munarakkula. Nyt vaan pitää bongata ovulaatio... Ihanaa! Siirto alkuviikosta. Jännä miten sitä on niin innoissaan aina tässä vaiheessa kun siirto on ohi niin...
  5. L

kiva kun Tuomenmarja kirjoitti noin pitkän viestin. Tuomenmarja minulla siis luonnolliseen kiertoon... Huomenna maanantaina on sitten kp 11 ultra. Toivon sydämeni pohjasta että limis olis hyvä ja se johtofolliikkeli selvästi näkyvissä. Minunlle on kyllä aina sanottu että limis on hyvä...
  6. L

Onnea plussanneille. Samoissa ajoissa menen Sitronellan, Poloisen, Riepuriian kanssa... ON: ultra varattu ensi maanantaille kp 11 ja siitä se sitten lähtee. Toivon että on ovulaatio tulossa ja että se näkyy selvästi sitten ultrassa. Silti uskon että jos näin ei olisikaan ja siirto jäisi...
  7. L

Hei kaikille. Tervetuloa uusille. Sitronella, Matsalu ja Tiger ollaan aika samoissa aikatauluissa. Joko jännittää? ON: tänään alkoi menkat. Ihanaa. Kierto toimii. Ultran varaan maanantaille 20.10 ja toivon kädet ristissä että minulla on johtofollikkeli siellä ja ovulaatio tulossa...
  8. L

Heippa kaikille. Kysymys: miten pitkään Passin jälkeen tarvitsee käyttää lugeja? Vai käytetäänkö niitä edes passiin jälkeen? Ja luonnolliseen kiertoon. Nyt on ohjeet että lugeja 2 päivää ennen passia... Jos ne on kerran apteekeista loppu niin mietin että pitääkö hommata uusi paketti, ettei...
  9. L

Hei vierailija Haave. Taidetaan olla ihan samassa aikataulussa. Minullakin siis 1 ivf:n 1 pas tulossa ja passiin en päässyt koska kierto ovuloimaton. Kiertopäivätkin on melkein samat. Minulla tänään 25/28. Valitettavasti en tiedä tuleeko menkat ajoissa tai miten se menee nyt eteenpäin. Minä...
  10. L

Tuomenmarja: minä olen hoidossa yksityisellä ja puhuin jo ekassa ivf:ssä kahden alkion siirrosta, vaikka itse en sitä halunnut (pelkäsin kaksosraskautta). Nyt olen kuitenkin muuttanut mieleni ja itse asissa halusisin kaksoset (lue: haluaisin vaikka viitoset jos vaan saisin vauvan)...
  11. L

Lottakin liittyy joukkoon. Täällähän on edellisestä pinosta tuttuja tyyppejä. Ja uusiakin on mukana. Hyvä! Oma napa: 1 ivf:n 1 pas tulossa, viime kierrossa en ovuloinnut eli en päässyt pas siirtoon viime kierrossa. Nyt mahdollisuus uudelleen tässä kierrossa. Siirrän ensin kuukautisia 10...
  12. L

IVF/ICSI/PAS syyskuussa

Onnea Lintu! Omaan napaan: minut voi poistaa listalta. Minun mahdollinen ovulaatio onni kesti vain päivän vai liekkö vain puoli päivää. Olin eilen niin tyytyväinen niin varasin ultran täksi aamuksi. Ultrassa selvisi että ovuloimaton kierto. Sanoivat että aika yleistä ivf:n jälkeen. No nyt...
  13. L

IVF/ICSI/PAS syyskuussa

Kiva seiskaseiska että ollaan samoissa ajoissa. Oli niin mielien uutinen tuo oviksen mahdollinen lähetyminen että varasin ylimääräisen ultra-ajan huomiseksi. Haluan että katsotaan että ivf:n jäljiltä ei ole vaikkapa kystia ja haluan että nyt on varmistettu että mikään ei mene mönkää...
  14. L

IVF/ICSI/PAS syyskuussa

HEI! Kertokaa vielä se lista mitä pitää ottaa että limis on hyvä ja mitä ei sitten saan käyttää kiinnittymisen aikana. Limakalvot hyväksi - greippimehua (käy kyllä tänään ostamassa) - punaviiniä (lasi illassa?, alkaen mistä, siirrosta?) Vältä: - kahvi - kokis - porevesi -...
  15. L

IVF/ICSI/PAS syyskuussa

Mariccelle jaskuja! Tuo on harmi ettei kaikki lääkärit mieti mitä sanoo ja miten. Omaan napaan: minulta alkoi usko loppua että mitään ovulaatiota tulisi tässä kierrossa... koko hoidot vaan syö niin mieltä, että usko omaan kroppaan on nolla. No nolla kroppani yllättää... olen tehnyt perus...
  16. L

IVF/ICSI/PAS syyskuussa

Hei kaikille. Täällähän tapahtuu. Maricce voimia. Kyllä se 22.9 tulee sieltä ihan pian ja pääsen veritestiin. Kira, missä olet? Joko kävit ultrassa? Milloin siirto? Joanna78 suunnitelmat kuullostavat hyviltä. Minä olen myös haaveillut sijaisperheilystä... Omaan napaan: ovista...
  17. L

IVF/ICSI/PAS syyskuussa

Hoitsuäippä samoissa mennään. Minäkin bongaan ovista. Tänään kp 10 (tänään näkyi ovistestissä haalea toinen viiva.. eli ainakin vielä mennään normaalilla.. pelkään siis että jotain sekaisin kun oli ivf viime kierrossa) ja pitäs olla siis ensi viikolla ovulaatio. Ovulaatiotesteistä kysyisin...
  18. L

IVF/ICSI/PAS syyskuussa

Onpas ikävän kovia kokemuksia punktiosta. Mutta niille jotka on vasta menossa ja ei ole ennen olleet sanoisin että punktio voi olla ihan kivakin kokemus. Minä olin vaan lääkkeistä sekaisin. Helpompi ja kivempi se oli kuin esim. hammaslääkäri... ja kipua en tuntenut yhtään. Kira ja hoitsuäippä...
  19. L

IVF/ICSI/PAS syyskuussa

Melialle pohdintoihin. Eikös punktio tehdä emättimeen tai sinne sivuun silleesti (punkiota ei tehdä siis kohtuun).... ja alkiohan siirretään kohtuun... eli vuoto ei tule kohdusta niin kyllä se alkio siellä pysyy... hyvin lääketieteellisen selvitys... Eipä muuta! Lotta
  20. L

IVF/ICSI/PAS syyskuussa

Ellastiina minulla on gonalille punktio 14 päivä aloituksesta. Gonalia siis pistin 11 päivää(187,5). En tiedä olisko minulla aikataulu mitenkään normaali... luulisin että pistelin aika kauan... mutta sitten olikin paljon munasoluja yhtä'äkkiä (eka ne ei näkynyt ultrassa). Tervetuloa tanya...

Yhteistyössä