Hakutulokset

1. L

IVF/ICSI/PAS syyskuussa

Äskeinen viesti hävisi. No höh: Kira taidetaan olla aika samoissa ajoissa. Pas viikolla 38 tai 39. Soitin tänään hoidoista ja hoitaja suhtautui aivan eri tavalla kahden alkion siirtoon kuin viimeksi. Viimeksi oli vähän epäilevä että se sopisi. Nyt sanoi että ei varmaan ole mitään estettä...
  2. L

IVF/ICSI/PAS syyskuussa

Siirryn elokuun pinosta tänne. Eilen alkoi menkat. Eli se tästä kierrosta. Mutta onnneksi on uusi mahdollisuuksia. 1. ivf:n 1 pas tulossa. Voidaan tehdä jo seuraavaan kiertoon eli pas olisi noin viikolla 39. Meinasin kinuta että haluan kaksi alkiota siirtoon. Yritn jo puhua hoitajaa yli...
  3. L

IVF heinä-elokuussa

Minulla alkoi eilen menkat... nyyh! No nyt ei tarvii ainakaan tänään testata. Varmaan alkaisi raskaustestikin nauramaan, että kuka testaa verisestä pissasta. No teen kuitenkin testin su (käskivät silti testata). Olen jo mielessä hypännyt odottamaan passia. Se voidaan kuulemma tehdä heti tähän...
  4. L

IVF heinä-elokuussa

Kiitos matilda kun kyselit olenko jo testannut. En ole, minulla on virallinen testipäivä vasta sunnuntai. Kotitestillä käskivät testata... ihmettelin miksi minulla on noin pitkä aika testiin ja teillä muilla on samoihin aikoihin vaikka siirto oli myöhemmin. No ehkä lääräri katsoi että kestän...
  5. L

IVF heinä-elokuussa

Onnea hopebaby! Apua minä taidan olla seuraava testaaja. Minulla ei ole ollut mitään oireita. Mutta onneksi ei hopebabylläkään ollut oireita ja silti plussa eli toivoa on. Meinasin siis testata plussan sunnuntaina... siihen on vielä pitkä aika ja kun ei ole oireitakaan... maha kyllä...
  6. L

IVF heinä-elokuussa

Miten lie katsoin tuota listaa, että oli paljon ollut samaan aikaan siirrossa kuin minä. Eihän siinä ollutkaan ketään. Anteeksi. Olen varmaan niin hermona odottelusta että en tajua enää numeroitakaan... Lotta
  7. L

IVF heinä-elokuussa

hei voisiko joku lisätä minulle uutuustiedot listaan. Punktiossa kävin 20.8 ja siirto oli 22.8. Punktio oli paljon kestympi kuin luulin. Olin ihan varma että se sattuu ja kun minulla oli paljon munasoluja niin luulin että se sattuu siksikin paljon. No lääkäri sanoi että minulla punktio...
  8. L

IVF heinä-elokuussa

Hei Hopeful. Kiva kuulla että eka IVF tärppäsi viimeksi. Ollaan melkein samoissa aikatauluissa. MInulla pitäisi alkaa menkat ti-ke ja sitten Conalia seuraavana päivänä. Kivaa. Lotta
  9. L

IVF heinä-elokuussa

Uusi ilmoittautuu! Olen menossa ensimmäiseen ivf:ään viikolla 34. Inseminaatioissa olen ollut keväällä viidesti. Nyt on kesähoitotauko kun paikka on kesälomalla. Nyt sunnuntaina pitää aloittaa jotkut tabletit... ja siitä se sitten alkaa. Ihan kivaa että pääsee taas eteenpäin. Mutta on...

Yhteistyössä