Hakutulokset

1. R

G: Juotteko seissyttä vai tuoretta kahvia?

miulle käyp kaikki...joskus oon jopa juonut kylmää kahvia niin, että lämmitän sen mikrossa... :whistle: Ei kait ihan hirveen terveellistä...
  2. R

onko joku teh nyt daim muffinsseja

voi ei.... |O Menin katsomaan sivuja.... muffinssejamuffinssejamuffinseja...hyvästi laihis :headwall:
  3. R

Saanko mä paljastaa oleellisia yksityiskohtia mun elämästä? Muutkin voi kertoa omiaan

Oon roikkunut tällä palstalla koko työpäivän. Kävin pariin otteeseen tupakalla, vaikka olen sauhuttelun lopettanut. Miulla on kaameet ilmavaivat (kuulee ja haistaa :D )
  4. R

Suhdeasiaa, soppaa suorastaan...

Näin suoraan sanottuna, tuo tapailemasi tyyppi vaikuttaa hivenen (tai paljon) persoonallisuushäiriöiseltä tyypiltä. Ei ole ihmekään, että joku jarruttelee tuon miehen luo muuttoa (alitajunta varmaan). Eli mieti tarkkaan, mitä haluat itsellesi ja lapsillesi. Ymmärrän tuon luottotietomerkinnän...
  5. R

Suomennusapua, kiitos.

Niillä on korkea saalistusvietti ja siksi ne pitäisi kasvattaa pennusta saakka (kotona) muiden eläimien kanssa, kuten kissojen tai pienempien koirien.
  6. R

Synkronointi?

Tarkoittaa tahdistaa, saattaa ajantasalle. Esim. tietsikan kalenterissa on merkintä ja sen haluaa kännykän kalenteriin sen saman merkinnän, niin silloin synkronoidaan. Tai jos on mp3 -soitin, johon siirtää musiikkia tietokoneelta niin ainakin joskus oli Media Palyerissä kohta "synkronoi", mikä...
  7. R

Tietokoneista tietävät A P U A !!!

"Internet Explorer ei voi näyttää WWW-sivua" = a) Internet-yhteyttä ei ole, b) WWW-sivustossa on ongelmia tai c) Osoitteessa saattaa olla kirjoitusvirhe. Facebookissahan on ollut ongelmia viimeaikoina. Mutta, kokeile yhteyden vianmääritystä ja lue tämä...
  8. R

Miten paljon leluja teidän lapsilla on?

Liikaa täälläkin -ja lapsi kohta 12. Tosin olemme pikkuhiljaa vieneet tavaroita erilaisiin keräyksiin, antaneet kavereiden lapsille ja heittäneet roskiin. Suurimman osan tästä olemme tehneet lapselta salaa. Kun lapsi on ihmetellyt, missä "se ja se lelu on", olemme mieheni kanssa keksineet...

Yhteistyössä