Hakutulokset

1. A

mikä on paras ja halpa matkamyyjä?

http://www.supersaver.fi/lennot-ja-hotellit Kokeileppas tuolta, kannattaa kokeilla mahdollisimman paljon eri päivämääriä ja kohdemaita. Hinnat voi vaihdella hurjastikkin ihan parin päivän välein... Ja tosiaan se valuutan vaihto ei ole kovinkaan kallista, esim. bulgariassa kannattaa vaihtaa...
  2. A

Elokuiset leijonanpennut - PK-seudun tapaaminen!

Hei kiitos kaikille ketkä paikalle pääsivät! Oli tosi mukava jakaa kokemuksia ja tutustua uusiin ihmisiin :) Harmi, että kaikki asutaan niin kaukana toisistamme, että extempore-näkemiset ei varmaan kovin helposti onnistu, mutta minä ainakin toivoisin, että voitaisiin ottaa joskus uusiksi :)
  3. A

Voi toivottavasti nyt on muitakin tulossa huomenna kuin misu75??? Toki voidaan kahdestaankin nähdä mutta olishan se kivaa jos saataisiin enemmän porukkaa mukaan!
  4. A

Heippa kaikille! Kaksi ehdotusta Sanomatalon Waynesille joten se varmaan on hyvä paikka :) Ketkä kaikki olisi nyt tulossa? Ainakin lenan, Tigrita, misu75 ??? Entäs Jeremias äiti , djinn, Zinnie, miiwa? Ja käykö tuo aimmin ehdottamani 13.30? Minä otan sitten tytön kuitenkin mukaan...
  5. A

Meille tuli tytön suuhygienisti-aika juuri torstaille, mutta on kello 12 niin siitä voidaan kyllä heti sen jälkeen jatkaa matkaa keskustaan. No käviskö esim. 13.30 kun moni toivoi aikaisempaa ajankohtaa? Tai ehdottakaa muita aikoja.. Kampin yläkerrassa on se Johto-Cafe jossa on isompiakin...
  6. A

No hei jos kaikille sopii, niin toki aikaisemminkin voidaan nähdä :) ajattelin vain niitä, jotka ovat vielä töissä tai täytyy odottaa, että iskä tulee töistä lapsia hoitamaan. Jos ihan päivällä nähdään, niin minä joudun tuon prinsessan sitten mukaan ottamaan, mutta eikai se haittaa. Ehdottakaa...
  7. A

Toki otetaan uusia, eli tervetuloa kaikki innokkaat! :) Pidettäiskö nyt tuo 11.6. sovittuna päivänä? Ja oisko klo 18.00 liian myöhään? Ja mennään siis piknikille jos ilma on hyvä, suunnitelma B:nä kahville tai syömään? Mietin tuon piknikin kanssa, että pitäisikö tehdä niin, että kun kaikki...
  8. A

Millä raskausviikolla olo kävi tukalaksi?

Ei mullakaan ehtinyt esikoisesta koskaan mitään tukalaa oloa tulemaan ja tyttö syntyi tasan laskettuna päivänä :) Kävely nyt oli hitaampaa kuin normaalisti, mutta ei maha juurikaan muuten varsinaisesti haitannut elämistä, taisin nukkuakkin vatsalteen aina välillä...
  9. A

Kätilöopiston sairaala

Minulla valitettavasti huonoja kokemuksia kyseisestä paikasta :( Minua ei kuunneltu, eikä toiveisiini kiinnitetty juuri minkäänlaista huomioita ja kätilö tyly kommenteillaan. Sain anella epiduraalia useaan kertaan jne. Muutenkin tuntui, että ensisynnyttäjänä olisin kaivannut enemmän...
  10. A

Ihanaa, että halukkaita löytyy vielä! Tämän hetken tilanne näyttäisi siltä, että millekkään noista päivistä ei kaikkia saada mukaan :( Mutta vähiten poissaolijoita olis tuolloin to11.6. Pidän itse edelleen kaikki päivät vapaina jos lisää tulijoita vielä ilmaantuu ja tilanne tuon päivämäärän...
  11. A

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

:attn: baby butterfly, Miranda-81, Anna333, miiwa, misu75 ja Tigrita :attn: Te ainakin olitte kiinnostuneita PK- seudun tapaamisesta! Anteeksi, jos en ole huomannut, että joku muukin on ilmoittanut halukkuutensa. Ja kaikki muutkin, keitä vaan kiinnostaa nähdä muita mammoja, perustin tuonne...
  12. A

Heippa kaikille ja aurinkoista odotusta! Ajattelin aloittaa tästä pääkaupunkiseudun tapaamisesta ihan oman pinon, niin on helpommin löydettävissä kun tuo toukokuun pino vaan paisuu ja siellä juttelevat muutkin. Eli tällä hetkellä tapaamisesta kiinnostuneita ovat olleet ainakin baby...
  13. A

Kiva kiva! Oisko millaisia toiveita ajasta ja paikasta? Meillä keskiviikot on aikalailla pois laskuista kun käydään tuolla perhekerhossa vähän leikkimässä, mutta muuten meillä on PALJON aikaa :) Toivottavasti saataisiin lisää innokkaita mukaan!!!
  14. A

Kiitos Mandy uudesta pinosta! Kiva, kun bongasin tämän, en olekkaan aikoihin muistanut käydä lukemassa kenenkään kuulumisia... :( Sellaista tässä mietin, löytyiskö Helsingistä innokkaita tapaamiseen? (onkohan jo ollutkin...?) Olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin ja erityisesti kun tässä...
  15. A

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

Ompas tänne tullut huimasti tekstiä taas :) Meillä eka ultra takana ja kaikki hienosti, tuli myös trisomia-21 tulokset ja kaikki senkin puolesta ihan normaalia! Ihanaa, että kaikki ainakin toistaiseksi kunnossa. Citilda; Minun pomoni ehdotti edellisessä raskaudessani, että pitäisin...
  16. A

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

Hei! Täällä uusi ilmoittautuu, toivottavasti mukaan mahtuu vielä! Eli ikää on 25- vuotta ja pikku neiti 8kk. Laskettu aika on 4.8. ja synnärinä NKL. Pienellä ikäerolla siis täällä tulee seuraava ja vähän hirvittää miten menee... Pahoinvointia ei ole onneksi muulloin, kun jos erehdyn...
  17. A

Helsingin äiskät!

Teitä huhuilee kohta 25- vuotias 2kk:n ikäisen prinsessan äiti Herttoniemestä (ja aivan tuore tapaus tällä palstalla)! Olen asunut Helsingissä reilun vuoden verran ja ystäviä on täällä tasan nolla! :ashamed: Jotenka asialle on vihdoin ja viimein aika tehdä jotain, ettei koko äitiysloma mene...

Yhteistyössä