Gluteus maximus
valmismatka äkkilähdöllä eli muutama päivä ennen lähtöä. Varaat netistä. Voi saada erittäin edullisesti.Alkuperäinen kirjoittaja marja:mä haluan sellasen matkan, joka maksaa 200-300 euroa, mut mistä niin halvan saa ja miten ne hotellit saa??Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Espanjassa ja Rodoksella et selviä muutamalla satasella käyttörahaa. Et vaikka tekisit itse kaiken (mikä ei vastaa minun käsitystä lomasta )Alkuperäinen kirjoittaja marja:siis olen matkalle on lähdössä 2 aikuista. espanjaan tai rodokselle ajattelin mennä..mutta eikö se ole kalliimpaa jos joutuu vaihtamaan valuttaa kuin mitä menisi euromaahan??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos yksin matkustat, niin maksat hotellihuoneestakin enemmän kuin muut. Tulee lisämaksu, kun joutuu ottamaan yksiön kahdelle hengelle, mutta majoittuu siihen yksin.
En usko, että 500 ? riittää mihinkään, vaikka pihi oletkin ja matkakin olisi halpa.
Perheenä ollaan matkusteltu Finnmatkoilla ja Tjärellä. Itse olen huomannut, että Tjärellä on ollut meille halvimpia matkoja, kun varaa aikasintaan 6-4 vkoa ennen lähtöä. Finnmatkoilta saa taas halvalla, kun varaa ajoissa. Vaikka on niilläkin usein hyviä tarjouksia.
Rodos on ihana paikka, mutta sinne kannattaa mennä nauttimaan eikä pihistelemään.