Hakutulokset

  1. vintilläkö tuulee

    Physiomer ja Kaksplus.fi kysyvät: Minkälaisia hyötyjä Physiomer Baby Mistin -suihkeen käytöllä on ollut?

    Helpottaa nenän putsaamista kun räkä ei ole niin tiukassa. Ensin suihkautan ja sitten imen räät pois imu-pipetillä.
  2. vintilläkö tuulee

    Physiomer Baby Mist –nenäsuihke testissä

    1v2kk pojan äiti ilmoittautuu testiryhmään. Kovin nuhainen poika ei tällä hetkellä ole mutta yskä vaivaa ja toivottavasti suihkeesta on jotain apua nuhan ennaltaehkäisyssä. Käytän suihketta nyt iltaisin ainakin tämän flunssan loppuun.
  3. vintilläkö tuulee

    Physiomer ja Kaksplus.fi kysyy: Miten lapsesi suhtautuu Physiomer Baby Mist -suihkeen käyttöön?

    Olen kahdesti antanut suihketta illalla ennen nukkumaanmenoa. Poika 1v2kk ei tykkää mistään mikä menee nenään mutta ei kauheasti itke laiton jälkeen. Kovin räkäinen ei tällä hetkellä ole, enemmän yskä vaivaa. Yöuniin ei ole vielä tunnut parannusta, heräilee siis yskimään pitkin yötä.
  4. vintilläkö tuulee

    Miksi muissa pohjoismaissa eri käsitykset päivähoidosta?

    On siis kulttuurisidonnainen juttu. Tehdään niin kuin muutkin tekevät ja miten on yleisesti hyväksytympää.
  5. vintilläkö tuulee

    Miksi muissa pohjoismaissa eri käsitykset päivähoidosta?

    Ehkä päivähoito on laadukkaampaa muissa maissa? Ei niin isoja ryhmäkokoja eikä vaihtuvia hoitajia?
  6. vintilläkö tuulee

    Apua 5-vuotiaan raivareihin....

    Meillä toimii pelikielto ja monesti pelkästään sillä uhkailu.
  7. vintilläkö tuulee

    Miehellä on kuulemma sitoutumiskammo eikä halua naimisiin

    Ei kannata jäädä roikkumaan. Toista ei voi muuttaa!
  8. vintilläkö tuulee

    Saako hoploppiin viedä esim vesipulloa mukana?

    En ota eväitä ravintolaan. Hoplop on sisäleikkipuisto. Eikö silloin ole maksava asiakas, jos maksaa 12€/kersa että pääsee sisään? Mun mielestä se on aika rahastus-paikka ja oman järjen käyttö on sallittu. Esim. vauvan purkkiruokia sieltä löytyy ehkä kahta eri lajia eikä ne välttämättä jokaiselle...
  9. vintilläkö tuulee

    Saako hoploppiin viedä esim vesipulloa mukana?

    No toki saa. Oon itekkin vieny sinne mm vettä, pillimehuja, pullomaitoa ja purkkiruokaa. Kuka niitä kyttää syökö omia eväitä vai ostaako kaiken sieltä?
  10. vintilläkö tuulee

    Onko 1-2 kertaa viikossa liian vähän seksiä?

    En minäkään ymmärrä pihtaamis-sanaa. Mulla ei ollut haluja vuoteen kun söin pillereitä ja silti seksiä oli 1-3 kertaa viikossa. Nyt tilanne onneksi muuttumaan päin kun lopetin ylimääräiset hormonit. Silti halut harvoin kohtaavat. Itseäni kunnolla haluttaa ehkä pari kertaa kuussa ja mies jaksaisi...
  11. vintilläkö tuulee

    En olisi koskaan uskonut itse alentuvani tähän, mutta laitan linkin r.testikuvaan...

    Nään hailakan viivan, testaa muutaman päivä kuluttua uudelleen.
  12. vintilläkö tuulee

    Mikä biisi muistuttaa sinua äidistäsi?

    Ei mikään. Paitsi ehkä joku virsi. Äiti ei kuunellut eikä edelleenkään kuuntele musiikkia ja muutenkin ottaa elämän liian vakavasti.
  13. vintilläkö tuulee

    Oltiinpahan häissä, joissa sulhanenkaan ei tunnistanut ulkonäöltä omaa valittuaan.

    Varmaan supis alttarilla sen korvaan että mitä hel***tiä oot menny itelles tekemään?
  14. vintilläkö tuulee

    Laittakaa musaa omalta syntymävuodeltanne tai musaa minkä nimessä on syntymävuotenne

    Pelle Miljoona Oy - Moottoritie On Kuuma (1980) - YouTube Ihana Pelle :heart:
  15. vintilläkö tuulee

    Mitä tehdä ulkona 1v kanssa?

    Meidän 1-vuotias tutkii pihaa, maistelee lehtiä, hiekkaa, ruohoa, risuja, upottaa kädet kyynärpäitä myöten vesiämpäriin, leikkii vähän hiekkalaatikolla. Vuoroin konttaa ja kävelee. Sotkua tulee mut ei haittaa. Sitä varten on haalarit ja kuravaatteet, eiks vaan?
  16. vintilläkö tuulee

    Tutista vieroittaminen.. Kokemuksia?

    Esikoisen tutti vietiin oravanpoikasille puun alle. Tokan tutti meni rikki ja heitti sen itse roskiin. Kolmas ei koskaan tuttia pahemmin huolinutkaan joten ei tarvinnut vierottaa.
  17. vintilläkö tuulee

    Ideoita sadepäiviin lapsen kanssa?

    Täällä reilu 1-vuotias tyhjentelee roskiksia ja keittiön kaappeja, leikkii kissan kanssa ja syö leivänmurusia keittiön pöydän alta. Isommat pojat pelaavat wiitä, leikkivät legoilla, piirtävät, lukevat, kuuntelevat musiikkia, tekevät puuhakirjoja. Joo, ei tämäkään äiti jaksa sateessa seistä. On...

Yhteistyössä