Hakutulokset

  1. Ä

    Siilinjärvi ja lähialueet

    täällä olisi 25v iisalmesta ja kolme lasta..kaipaillaan kavereita. muutkin iisalmesta olisi mukava tutustua sähköposti camto83@suomi24.fi
  2. Ä

    uusia kavereita pohjois-savosta

    moi. Iisalmeen muutettiin tänä vuonna, kaivattaisiin uusia tuttavuuksia, kavereita.24-vuotias itse olen ja kolme lasta. camto83@suomi24.fi
  3. Ä

    Mikkeli+muut lähialueet...

    ;) olisi kyllä mukava saada uusia kavereita, minulla myös kaksi lasta. otahan yhteyksiä camto83@suomi24.fi
  4. Ä

    kavereita Mikkelistä tai lähettyviltä

    Hei. minä 23- vuotias äiti, esikoinen tammikuussa täyttää 2-vuotta ja toisen muksun laskettu aika myös tammikuulle sijoittuu. olisi aikaa äitiyslomalla ja kiinnostusta tutustua uusiin ihmisiin. kirjeenvaihto myös harrastuksiini kuuluu voip kauempaa laittaa mailiini osoitetta.. camto83@suomi24.fi
  5. Ä

    Mikkeli huomio!

    moro.kirjoittele mielellään... mikkelissä noin vuosi asuttu ja poika perheessä , hän 1 v 8 kk. camto83@suomi24.fi
  6. Ä

    hei

    :)
  7. Ä

    kavereita vailla

    moro. mie 22 vuotias yksi vuotiaan muksun äiti mikkelistä.. mese osoite camto83@suomi24.fi samoin sähköpostiin sama käy :)
  8. Ä

    Messenger

    moro. mie 22 vuotias yksi vuotiaan muksun äiti mikkelistä.. mese osoite camto83@suomi24.fi samoin sähköpostiin sama käy :)

Yhteistyössä