Hakutulokset

  1. H

    Neuvoja kaipaan!! (10kk uniasiaa...)

    Meillä suurinpiirtein sama rytmi, ainut vaan et yöunille tuntii myöhemmin, mutta siitä huolimatta rasittavaa yöheräilyä, poitsu pian 11kk ja tätä kaikkee jatkunut jo kohta 3kk.....eli väsy vaan itsellä aika kova välillä ja päikkärit meijän poijalla voi kestää 1/2h-2h, harvemmin nukkuu pitemmän...
  2. H

    MITTA TÄYNNÄ!

    No joo parempia aikoja odotellessa..aika huvittavaa lukea joitain tekstejä... täällä kohta 11kk poika ja vajaa 8 kk ikäsenä alkoi se kitinäikä ja joku äiti lohdutteli et pari viikkoo kestää..mutta jatkuupa vaan eli 3 kk ollaan jo kestetty tätä menoo huutoo aamusta iltaan, mikään ei oo hyvin...
  3. H

    levoton 5kk lapsonen

    onko jottain mukavia vinkkejä miten saada 5 kk poika nukkuu päikkärit, nukkuu kerran kuussa 3h päikkärei tai silloin kun on vieraita....muuten ei nuku kun yhden tunnin ja toisen puolen tunnin pätkän.....ja sittenhän siinä käy niin että huutaa jo väsymystäkin....yöt nukkuu suht hyvin 20.30-6, mut...
  4. H

    levoton 5kk lapsonen

    onko jottain mukavia vinkkejä miten saada 5 kk poika nukkuu päikkärit, nukkuu kerran kuussa 3h päikkärei tai silloin kun on vieraita....muuten ei nuku kun yhden tunnin ja toisen puolen tunnin pätkän.....ja sittenhän siinä käy niin että huutaa jo väsymystäkin....yöt nukkuu suht hyvin 20.30-6, mut...
  5. H

    alle 3kk ja nukkuminen+syöminen

    Heh..kyllä huvittaa mieheni oli eilen vauvan kanssa 3 kk neuvolassa, en itse päässyt ja käskin sanoo terkkarille et meillä maistellaan kiinteitä, terkkari oli sanonut että kiinteet kun alottaa sillä saa vauvan lihomaan mutta korvikkeella ei...Tosin jos korvikemäärä alkaa olla 2300 ml/vrk onkohan...
  6. H

    alle 3kk ja nukkuminen+syöminen

    Joo neuvolaan olen soittanut aika päivää sitten ja sanonut että maitoo menee rutkasti mutta neuvo oli se että liian pieni/nuori kiinteelle ruoalle....että se siitä mutta näin kun itse maalaisjärjellä ajattelen niin vatsalaukkuhan siinä venyy ja th alan ammattilainen vielä kun olen mutta meitä on...
  7. H

    alle 3kk ja nukkuminen+syöminen

    poitsu syö korviketta ja määrä menee reilusti yli 2l /vrk, mutta onpa poijalla kokoakin :) ei oo pieni mies. No joo itse vaan ajattelin että jos alkaa maistattaa niitä kiinteitä niin vois olla jotain apua mutta täytyy yrittää jaksaa..välillä vaan toi maitomääräkin vähän ihmetyttää, sen verran...
  8. H

    alle 3kk ja nukkuminen+syöminen

    omistan kantorepun ja eipä poika siinä viihdy, et se siitä, huutaa koko ajan.... en kiirehdi kiinteen ruoan kanssa, maitoo vaan litratolkulla vuorokaudessa ja pääsääntösesti maidolla siis ollaan, maisteluasteella kiinteet,kun ikäähän on sitten viikon päästä olla 3 kk. no aika virkee lapsi taitaa...
  9. H

    alle 3kk ja nukkuminen+syöminen

    oon aikalailla kypsänä täällä kotona ku poitsu tosiaan hieman alle 3 kk eikä nuku päikkäreitä ja syö tämän tästä....kokeiltu jo velliikin ja soseita mutta eipä niistäkään apua, maito maistuu...muilla samoja tilanteita?? yöt nukkuu kyllä hyvin menee nukkuu 20.00-21.00 välisenä aikana ja herää...

Yhteistyössä