Hakutulokset

  1. A

    Helsingin liikunnalliset äidit

    Tänne kelpailisi myös lenkkeilyseura, itse nyt odotan toista muttei se ole vielä ainakaan tahtia hidastanut. Ollaan idässä ihan itiksen metron vieres. yvtä voi laittaa!
  2. A

    Millä hemppa nousuun?

    Mulla on hemppari kans sujuvasti pyöriny 95 tuntumassa, joten vähän on ollut veto poissa. Maitotuotteita vähän pannaan ja c-vitamiini kehiin, itselläni on parhaiten auttanut kun yrittää pitää ne c-vitamiinin lähteet mahd tuoreina (raa'at hedelmät ja vihannekset). Yleensä syönkin greippiä tms...
  3. A

    Tonnikalakastike

    Tämä toimi ainakin meillä tosi hyvin, puolitoista vuotias poikani tykkää kovasti! Ja oman maun mukaanhan voi aina lisäillä tai poistella. Puolikkaastakin annoksesta tuli ainakin meillä aikas riittoisa. 2prk tonnikalaa vedessä 1 sipuli 1 keltainen paprika 250g herkkusieniä 4 tomaattia 1dl...
  4. A

    APUA KAIVATAAN, vauvan silmätulehdus

    Voihan se olla että helpsti tarttuu, mutta silmätulehdukseen tarvitsee ainakin tipat! Lääkäriin vaan.
  5. A

    raskaus ja liikunta

    Mulla oli kans alussa vähän puutunut olo, johtui osittain myös huonosta voinnista. Nyt olen 17.vkolla ja voisin taas asua salilla! Minäkin revin sen verta raskaita painoja, että osaa on saanut tiputtaa jo nyt jokusen verta, mutta ainakin itse toivoisin että saan jatkaa mahd kauan, on tuo...
  6. A

    Miksi imukupista "traumoja"?

    Minä oksensin läpi koko synnytyksen ja voimat loppuivat totaalisesti kesken, vaikka synnytys ei ajallisesti niin pitkä ollut, n.7h kokonaisuudessaan. Poika tosin oli aika iso 3964g ja 53cm ensimmäiseksi, ja ponnistusvaihe alkoi venymään (muistaakseni n 35min-40min). Imukupin laittaminen ei...
  7. A

    Masuasukin nimi

    Itse olen sanonut käiväräksi. Mies kutsuu keiko kakkoseksi, eli samalla nimellä kuin ensimmäistä.
  8. A

    Emman tuplarattaat

    Onko kokemuksia kuinka kestävät käytössä? Ainakin edullinen hinta houkuttaisi... (n.250e) Entä muita kokemuksia?
  9. A

    Äitejä Itä-Helsingistä

    Ollaan nyt siis muutettu tälle puolen kaupunkia enkä tunne yhtään ketään, ja olisi tosi kiva saada äitiseuraa!! Itse olen tälläinen iloinen ja puhelias 25-vuotias savolaistyttö, ja seurueeseen kuuluu 04/07 syntynyt iloinen ja reipas poika, sekä kasvava maha (la 02/09). En nyt tässä enempiä...
  10. A

    Yksinodotus taaperon kanssa

    Kuinka olette selvinneet kahden pienen kanssa yksin? Tuleva pelottaa ihan mahdottoman paljon, poika on 1v3kk ja rv on 10+2, joten lapsille tulee jäämään n.1v10kk ikäeroa. Kuinka taloudellisesti pärjää tukirahojen varassa? Jos on muita samassa tilanteessa olevia olisi kiva vaihtaa ajatuksia.
  11. A

    Puotinharju + lähiympäristö

    Olen 25-vuotias juuri yh-ksi jäänyt äiti. Poika on 1v3kk ja muutamme kahdelleen elokuun alusta puotinharjuun. Olisi kiva saada seuraa lenkeille ja puistoihin tai vaikka kahvittelemaan / ostoskeskuksiin pyörimään. Olen myös raskaana vkolla 10. Luonteeltani olen iloinen, puhelias ja rento...
  12. A

    Hyviä syitä lapsen sukunimen vaihdolle?

    Ajattelin myös vaihtaa lapsen sukunimen omakseni, kunhan saan lapsen huoltajuuden. Avoliitossa olimme ja lapsi kastettiin miehen toiveesta ja hänen sukunimelleen, en itse kuulu edes kirkkoon. Ehdin tulla uudelleen raskaaksi ennen eroamme ja toiselle lapselle tulee jokatapauksessa minun nimeni...
  13. A

    Kela, isä asunnoton jne.

    Minäkin jouduin kerran tälläiseen tilanteeseen, silloin meillä ei tosin ollut vielä lapsia ja en saanut asumistukea, eli samaan rinnastettavissa. Yksinkertaisesti tukea ei vain maksettu minulle ennenkuin mies oli kirjoilla jossain muualla, vaikka sain sovittua vuokraisäntämmekin kanssa asunnon...
  14. A

    Alkoholisti-isä

    Meillä on 1-vuotias poika ja sain äskettäin tietää että odotan toista lasta. Emme ole virallisesti asuneet yhdessä enää n.1½vuoteen, isällä on juopottelukausia ja hän saattaa hävitä kuvioista n.viikosta - jopa 3 kuukauteen. Olen jotenkin vain ollut aina turhan helläsydäminen ja antanut anteeksi...

Yhteistyössä