Hakutulokset

  1. J

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Niitä ultrien hintoja kannattaa vähän vertailla. On aika isot erot. Mulla oli jotain 100€ luokkaa. Kävin 8+4 ultrassa ja kyllä se toi mielenrauhan. Tyyppi oli jo muutakin kuin pelkkä möykky. Raajojen alut oli jo erotettavissa. Joie 14+6
  2. J

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Ensimmäiset liikkeet on niin ihania! Olen tuntenut kaikissa raskauksissa liikkeet jo hyvin aikaisin ja niin tälläkin kertaa. Pari viikkoa sitten jo tuntui satunnaisia muljahduksia ja nyt se on ihan päivittäistä. Istukkakin on takaseinässä, joten ei vaimenna. Välillä huomaan töissä hymyileväni...
  3. J

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Heii, tuohan on ihan selvä plussa, Onnea Trady!
  4. J

    * Heinäkuiset 2016 *

    Tänään oli se kauan odotettu alkuraskauden ultra! Kyllä jännitti ennen sitä.Siellä se sydän sykki ja pikkuinen jo liikuskeli ja heilutti raajojen alkuja. Päiviin tuli pari päivää takapakkia,mutta muutama sinne tai tänne, ei ole merkitystä Se on siinä ja tässä ollaanko sitä heinäkuisia vai...
  5. J

    * Heinäkuiset 2016 *

    Kyllä sitä vauvan kanssa mahtuu pieneenkin asuntoon. Leikki-ikäinen alkaa kaivata jo tilaa. Esikon kanssa asuttiin tilavahkossa kaksiossa kolmeen ikävuoteen asti. Sen jälkeen hieman isommassa kolmiossa, kunnes toinen alkoi tulla leikki-ikään ja rakennettiin iso omakotitalo. Nyt kolmosen tullessa...
  6. J

    * Heinäkuiset 2016 *

    Tuntuu, että te muut olette jo niin pitkällä viikkojen kanssa! Tänään 7+5. SIlti tuntuu, että olisin ollut jo ikuisuuden raskaana. Oksentaa ei ole tarvinnut. Paha olo kyllä vaivaa jatkuvasti, mutta syöminen tuntuu auttavan. Saa nähdä paheneeko vielä vai jääkö tälle asteelle. Päätin, että en aio...
  7. J

    * Heinäkuiset 2016 *

    Kurjia uutisia Nessulta :( Älä välitä niistä lääkärin sanoista. Kaikki ei ajattele, mitä suustaan päästää. Influenssarokotus: Sairastettuani viime talvena influenssan, ei ollut epäselvää ettenkö ottaisi rokotetta. Ihan karmea tauti! Viikko kovassa kuumeessa. Vasta 800mg buranalla sai kuumeen...
  8. J

    * Heinäkuiset 2016 *

    Kärpälle pahoittelut :( Ninnannalla olikin hyviä uutisia! Pahoinvointi löysi tiensä tännekin. Eilen oli vähän kuvotusta, tänään jo enemmän. Nappasin aamulla varuilta muovipussin laukkuun. Naama valkoisena istuin lentokentällä ja mietin selviänkö edes koneeseen. Päivä meni ihan ok, tosi ruoka...
  9. J

    * Heinäkuiset 2016 *

    Ultrien hinnat on kyllä järkyttänyt täälläkin. Varasin jo ajan, mutta toisaalta nyt mietin taas sitä hintaa, Se oli alkaen 75€. Toimistomaksu tietty päälle. Luulen, että soitan vielä sinne ja tarkistan sen hinnan, ettei tuu yllärinä joku 200€. Aika oli varattu netin kautta. Olishan se kiva...
  10. J

    * Heinäkuiset 2016 *

    Irelia, mulla esikoisesta menkkojen mukaan oli LA 7. päivä ja varhaisultrassa se siirtyi 14. päivään. NP-ultran tulos antoi kuitenkin 8.päivä ja se jäi viralliseksi LA:ksi. Tuntuu, että vähän tiukemmat housut alkaa jo ahdistaa alavatsalta. Lähinnä tuntuu ikävältä paineen tunteelta istuessa...
  11. J

    * Heinäkuiset 2016 *

    Hei, Minäkin ilmoittaudun mukaan. Laskettu aika olisi heinäkuun lopulla. Meillä on ennestään kaksi lasta. Pahoinvointia ei onneksi ole vielä ollut, mutta eiköhän sekin kuvioihin tupsahda kohta :) En ole siltä aiemminkaan säästynyt. Muuten on kyllä hyvin vahvat oireet. En muista, että aiemmin...
  12. J

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Heippa! Hienosti lähti plussa vahvistumaan. Tuntuu kyllä kestävän niin ikuisuuden tämä alkuaika, kun ei ole mitään konkreettista. Oireita on järkyn kipeät ja turvonneet tissit, kylmyys, jano ja sitä myöten jatkuva pissillä juokseminen, kun alkaa herkästi tuntumaan painetta alavatsalla. Lisäksi...
  13. J

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Moi, Eilen tuli plussa testiin. Pitää loppuviikosta vielä varmistaa, että viiva on varmasti lähtenyt vahvistumaan. La aika heinäkuu 2016. Mulla on ollut pari keskenmenoa ennen kakkosta, joten se vähän pelottaa. Kunpa kaikki menis hyvin...
  14. J

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea Nessu ja Hampula ❤ Vitamiineista mulla on ollut käytössä minisunin
  15. J

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hätähousuna menin jo lauantaina testaamaan päiväpissasta negan. Ei edes roskishaamua... Tuli vaan sellainen tunne, että oli pakko testata. Illalla sitten saunan jälkeen hämmästyin, että onko mulle ilmestynyt haalea linea negra. Ja kun siitä ihmetyksestä pääsin eteenpäin, huomasin, että rinnoista...
  16. J

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tissikivut iski. Tuttu menkkaoire, mutta myös raskausoire. Tänään tuli sellainen fiilis, että nyt on tärpännyt, mutta yritin äkkiä pudottaa itseni maan tasalle. Enhän onnistunut edes ovista bongaamaan ja varma oire aiemmista raskauksista ei ole vielä ilmaantunut. Kärvistellään...
  17. J

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hendulle onnea! Pahoittelut kaikille negan saaneille
  18. J

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tanjuska, ihan oikein ne on merkattu, en vaan itse tajunnut, miten nopeasti päivät on kuluneet
  19. J

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ohoh, onks mulla jo noin paljon kp:t? Kai se on Ei mitään erityistä tänne, pitkittynyt flunssa vaivaa. Paleltaa ihan tolkuttomasti. Lienee flunssan aikaansaannosta.
  20. J

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kävin lueskelemassa vähän lisätietoa ovulaatiosta ja LH-huipusta. Selvisi, että testien herkkyyden ovat yleensä 20-25 mlU/ml ja ovishuippu 15-80mlU/ml välillä. Ja joskus huippu voi jäädä kahden testin väliin ja jää havaitsematta, silloin on tärkeää seurata viivan tummumista ja päätellä siitä...

Yhteistyössä