Hakutulokset

  1. P

    **LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 12**

    Mulla taisi olla painonhallintajakso, jos tuloksiin on uskominen. Mukavaa huomata, ettei paino ole noussut, vaikka repsahduksia on tullutkin. Ehkä sinne takaraivoon on jäänyt jotain, että herkuttelut on huomioitu muissa syömisissä(ja juomisissa...). Tässä siis tulokset, ja helpottavaa oli...
  2. P

    **LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 12**

    Tallinnassa on taas käyty, ja hengissä selvitty. Ei mikään ylevä ruokakertomus, mutta herkkuihin en sortunut, mikä on jo sinällään iso juttu. Yhden light-siiderin join. Joten tästä on ihan mukavaa jatkaa. Tänään aion punnituksessa käydä, tuli mitä tuli, mutta pakko se on jostain taas lähteä...
  3. P

    **LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 12**

    Eilinen meni hyvin, 18 pistettä käytin ja kaksi jäi viikonlopulle jemmaan. Tänään onkin pikkuprobleemi, koska lähden taas pikamatkalle Tallinnaan. Viimeksi retkahdus tapahtui silloin... Miehelle voin tuoda yhden suklaalevyn, ja that´s it. Viimeksi toin neljä kolmen hinnalla, ja söin niistä kaksi...
  4. P

    **LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 12**

    Kadonnut lammas palaa joukkoonne, jos vain sallitte... On vähän päässyt repsahtamaan. Pisteet on nakattu sivuun, ja on syöty mitä huvittaa. Kaiken lisäksi imetyskin on lopetettu, joten sitäkään hyötyä ei enää ole ollut. Kaksi juhlaviikonloppua oli mulle liikaa, enkä kyennyt siitä...
  5. P

    LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 7

    Africa: Toi on niin tuttua. Kun repsahdetaan, niin repsahdetaan sitten kunnolla. Mulla on viimeisen kymmenen vuoden laihikset kaikki päättyneet niin. Tällä kerralla olen onnistunut ottamaan itseäni niskasta kiinni, ja yksinkertaisesti lopettamaan sen ahmimisen. olen antanut itselleni tällaisina...
  6. P

    LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 7

    Vaikeaa tuntuu olevan. Pari päivää meni hyvin, eilinen oli huono. Kummitädin kuuskymppiset saivat aikaan pienen retkahduksen, eikä päänsärky auttanut asiaa laisinkaan. Tänään skarpataan, mutta huomenna on vieraita tulossa saunomaan, joten katsotaan, mitä tuo juomapuoli saa aikaiseksi. Huoh, ja...
  7. P

    LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 7

    Mä en pääse tällä viikolla ryhmään laisinkaan, joten punnitustuloksiakaan ei siis tule. Eipä niissä kyllä mitään hurraamista olisikaan. Kävin lauantaina Tallinnassa, ja mies tietenkin tilasi suklaata. Olisi pitänyt tuoda miehelle vaan se yksi suklaalevy, mutta käteeni tarttui 4 levyä kolmen...
  8. P

    LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 6

    No oh-hoh! Tulin juuri ryhmästä, -800 grammaa oli taas kadonnut. Tunnustan olleeni laiska huolimaton, mitä tulee pisteiden merkkaamiseen. Mun ekan tavoitteen, -5 kiloa, piti toteutua juhannukseksi, mutta sepä täyttyikin jo nyt. Eli saisikos sitä ensi viikolla jo toien tähden??? PikkuAada...
  9. P

    LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 5

    emma-elinda: Tytölle pikaisia paranemisia, onneksi ei kuitenkaan silmään osunut. Me ollaan edelleen täällä Keski-Suomessa ja syömiset on kutakuinkin mennyt ihan hyvin. Mummun kahvipöytään olisi takoitus vielä tänään lähteä, ja tiedän, että se on vaikeaa. Mansikkatortut odottaa... Katsotaan...
  10. P

    LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 5

    Huomenta! Mulla oli eilen huono ilta. Olimme mätsärissä monta tuntia, ja oli ihan saakutin kylmää ja märkää. Ihan kuin syksyllä. Olin järjestämässä tapahtumaa, joten, totta kai, talkooporukka sai käyttää kanttiinin palveluita. Grillimakkara maistui ihan järkyn hyvälle! Ja koska tilaisuus meni...
  11. P

    LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 5

    Tuloksia! Paremmin meni kuin osasin odottaa. PikkuAada: Pituus:162cm Aloituspaino:83,0kg Paino nyt:78,2kg Pudotus tällä viikolla:-1,6kg Pudotus yhteensä:-4,8kg BMI:29,8 Nyt grillaamaan! (Ihan ehtaa Kabanossia...)
  12. P

    LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 5

    Hienoa Africa!!! :flower: Kävin kotivaa´assa ja se kyllä lupailisi hyvää tulosta tälle viikolle, mutta ei nuolaista ennen kuin tipahtaa... Pääsen poikkeuksellisesti tänään jo ryhmään, joten jos ei nyt ole kunnon lukemia(4 päivän viikko), niin viimeistään ensi viikolla pitäisi olla, kun siitä...
  13. P

    Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

    mutsix4 on ollut nuorimman lapsensa kanssa Kättärillä samaan aikaan mun kanssa =) Meidän tummatukkainen tyttö syntyi 1.10.08 ja oltiin 5.10 asti sairaalassa.
  14. P

    LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 4

    tulia Tervetuloa mukaan! Tän viikon teemaksi on meillekin muodostunut laihduttamisen vaikeus... Kaksi ekaa viikkoa mulla meni kuin vettä vaan, mutta sitten painon hurja lasku pysähtyi, ja nyt joutuu ihan tosissaan tsemppaamaan retkahduksia vastaan. Pisteiden rajoissa olen kyllä joka päivä...
  15. P

    LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 4

    Heitin eilen pistelaskun hetkellisesti romukoppaan, mutta kai sitä rajoissa jotenkin pysyttiin. Meillä kävi vieraita, mutta laitoin tarjolle "salaattibuffetin". Eli normaali tomaatti-kurkkusalaatti yhteenkippoon. Sen lisäksi laitoin katkarapuja, tonnikalaa, kanaa ja krutonkeja, jokaisen omaan...
  16. P

    LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 4

    PikkuAada: Pituus:162cm Aloituspaino: 83,0 kg Paino nyt: 79,8kg Pudotus tällä viikolla:-200g Pudotus yhteensä:-3,2kg BMI:30,4 Eli miinusta 200 grammaa. Olen tyytyväinen, sillä tulos olisi voinut olla huonompikin. Mun heikkoutena taitaa olla aika epätasainen syöminen, pitäisi...
  17. P

    LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 4

    Viime kerralla ryhmässä muistutettiin, että +/-0 -tuloskin on hyvä tulos. Sen kun muistaisi itsekin. Mulla on kotivaakakin, mutta en siihen ihan täysin luota. Sen mukaan munkin painonpudotus on hetkeksi pysähtynyt. Vaikka tiedossa on, että tällaisia hetkiä tulee, niin kyllä se ketuttaa. Toki...
  18. P

    LIHAVASTA LAIHAKSI Vko3

    Africa: Täällä toinen yksinkertainen tapaus. Mustakin tämä puoli tuntuu helpommalta. Voi ohimennen käydä kurkkaamassa, onko uusia tekstejä, eikä tarvitse mitään salasanoja näpytellä sitä varten. Ihan rehellisesti sanottuna, ostin pussin sipsejä ja kermaviilidippiä illaksi :whistle: . Oltiin...
  19. P

    LIHAVASTA LAIHAKSI Vko3

    Oih, rullakebab, tai mikä tahansa kebab´, kuullostaa niin hyvältä. Onneksi asutan täällä periferiassa, ei ole tuollaisia houkuttimia edes kohtuullisen ajomatkan päässä. Mulla oli kans eilinen tosi vaikee. Pisteet kyllä riitti, mutta kyllä teki mieli ostaa kaupasta kaikkea mahdollista mättöä...
  20. P

    LIHAVASTA LAIHAKSI Vko3

    Etusivulla, oikeassa laidassa on pino, mistä Kerhot löydät. Mullakin meni jokunen tovi, että sinne löysin.

Yhteistyössä