LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 4

Tässä tätä viikkopinoa nyt sitten olisi,kirjailkaa jokainen miten itse haluatte tuon rimpsun näkyvän,niin viikon aloittaja sitten kopsaa sen aina etusivulle.








Africa:
Pituus:169cm
Aloituspaino
13.4:78,5kg
Paino nyt:72,7kg
Pudotus tällä viikolla:-300g
Pudotus yhteensä:-5,8kg
BMI:25,6
Tavoite:69.9kg




emma-elinda
pituus:166cm
aloituspaino:89,6kg
paino nyt:87,9kg
pudotus tälläviikolla: -300g
pudotus yhteensä: -1,7kg
tavoitepaino: 70-75kg






timangi
Pituus:165cm
Aloituspaino: ( 20.4 ) 77,1kg
Paino nyt: 74,9kg
Pudotus tällä viikolla: -900g
Pudotus yhteensä: -2,2kg
BMI: 27.5
Tavoite: 60-65kg




tytöt2
pituus: 165cm
lähtöpaino: 81.2kg
paino nyt: 77,4kg
pudotusta tällä viikolla: -1,4kg
pudotusta yhteensä: -3,8kg
tavoitepaino n.64kg



IhanaValo
Pituus:168cm
Aloituspaino
11.5.:75,1kg
Viikkomuutos: -0,1kg
Paino nyt 75,0kg
BMI: 26,6
Tavoite:68kg (tai kuhan nyt ees 70 kilon alle pääsis)



kriisi
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 75,4
Viikkovahingot -0,6 kg
Pudotus yhteensä -8,6 kg
Jäljellä tavoitteeseen 11,4 kg



PikkuAada
Pituus:162cm
Aloituspaino: 83,0 kg
Paino nyt: 79,8kg
Pudotus tällä viikolla:-200g
Pudotus yhteensä:-3,2kg
BMI:30,4




tulia:
Pituus:160cm
Aloituspaino
23.5.:69,2kg
Paino nyt:69,2kg
Pudotus tällä viikolla:-0g
Pudotus yhteensä:-0kg
BMI:27
Tavoite:55-60kg
 
Että -300g oli vaan tällä viikolla tippunut ja huomio,huomio!en ole herkutellut ollenkaan :eek: Nyt kun näitä mun viikkoja kattoo niin onko se sillain että yhtenä päivänä olis hyvä namistella vähän että paino laskis enempi :saint: En tiiä,mutta pääasia että on tiputusta,kuudes viikko alkakoon!!!!!!
 
moikkamoi vaan

emma-elinda
pituus:166cm
aloituspaino:89,6kg
paino nyt:87,9kg
pudotus tälläviikolla: -300g
pudotus yhteensä: -1,7kg
tavoitepaino: 70-75kg

joo että ihan 300g lähteny multakin muuta saan tälläkertaa syyttää vaan itteeni kun eihän se rullis ainakaan auttanu painonpudotuksessa yhtään. ja menkkaturvotus vielä lisäksi niin tää oli tulos. tosin ensin ajattelin että tulee plussaviikko kun lauantaina oli niin paljon enemmän painoa mutta kai se turvotus on sen verran jo laskenu.

just tulin reilu tunnin kävelyltä ja puuroa keitin aamupalaksi. iltavuoro on taas tälläviikolla tosin onneks vaan 3 päivää kun meillä on myös pe vapaa. laihistuulia kaikille. hyvin on porukka pysyny kasassa B) erittäin hienoa
 
timangi

Pituus:165cm
Aloituspaino: ( 20.4 ) 77,1kg
Paino nyt: 74,9kg
Pudotus tällä viikolla: -900g
Pudotus yhteensä: -2,2kg
BMI: 27.5
Tavoite: 60-65kg

olen kyllä herkutellut melkein päivittäin jotain, mut pisteiden rajoissa ainakin useimmiten :D
ja olen kyl sitä mieltä et joskus pitää hiukan herkkujakin syödä, muuten mä en ainakaan tähän pystyis ollenkaan :whistle:

tsemppejä kaikille taas tällekin vkolle... :wave:

tuli mieleen että miten monta pistettä kukanenkin syö päivässä?
mä syön tällähetkellä 22p. ja riittää ihan hyvin, ja tällä pistemäärällä mennäänkin niin kauan että pääsen sinne 6 alkavaan painoon B)
 
Tässä mun surullinen viikkoni...
nöpö80
Pituus: 158cm
Paino nyt:80,5kg
BMI 32,5

Joo-o, surullista mutta totta... Mutta nyt ainakin on selvä että tästä ei ole kuin yksi tie ja se on alaspäin... Päätin että aloitan nyt "puhtaalta pöydältä", eli tuo olkoon uusi aloituspainoni. Toivottavasti saan edelleen roikkua pinossanne vaikka mulla ei mene niin hyvin putkeen kuin muilla...

Jotta aamun tuska olisi ollut täydellinen, tartuin sitten myös mittanauhaan, muut lukemat on suht säädyllisen, mutta tuo lantio... Yli metrin sain mittaa... KAMALAAAAAAAA Toki sen peilikin kertoo että ahteri on iso, mutta että noin iso... No joo, nyt on uusi viikko ja uusi elämä aloitettu.

Pistelaskua aion jatkaa, mutta nyt vaan PALJON tarkemmin, ei yhtään ylimääräistä suu palaa. Ja kiitos vinkistä, en nyt muista kuka sen antoi mutta nyt myös mä aion tehdä niin et lasken eväideni pisteet valmiiksi ja muuta en sitten töissä syö... Noita pisteitä mulla on 23 ja ne riittää kyllä tosi hyvin kun vaan syö järkevästi...

Mukavaa viikkoa kaikille!
 
Hyvä nöpö!!!!!Ja tsemppiä!Kun pisteitä noudattaa prikulleen ,on luvassa nopeaa pudotusta =)

Heiiii....arvatkaa ketä koitteli kaupoissa tänään 38 koon housuja :whistle: :D

Ostinkin sitten yhdet caprit ja on kyllä aika makeet...mutta kyllä vaan on löllöä tossa mahassa vielä ja paljon,se harmitti pikkasen kyllä,tai aika paljonkin.Tuli sellanen olo ettei tästä ikinä kavennuta ,pitäis liikkua,mutta kun olen niin laiska,en jaksais aloittaa mitään liikkumisia,enkä tie miks.No pääasia että kiloja on lähtenyt liki 6 ja alaspäin mennään,liikunta tulee kuvioihin jos on tullakseen.
 
Niin ja vielä kirjoitan....:)sellaisenkin turhamaisuuden piirteen olen huomannut nyt itsessäni kun olen laihtunut että vaihdan näin vapaapäivinä varsinkin vaatteita monta kertaa päivässä kun on vaan niin ihanaa että lähes kaikki mahtuu kaapista päälle taas :LOL: :ashamed:

Vein kirpparille aika kasan isohkoja vaatteita tänään,niin mun ja miehen.En halua niitä 42koon farkkuja enään ikinä jalkaani sopimaan :D No joo,tällaisia taas tältä illalta :wave:
 
tytöt2

pituus: 165cm
lähtöpaino: 81.2kg
paino nyt: 77,4kg
pudotusta tällä viikolla: -1,4kg
pudotusta yhteensä: -3,8kg
tavoitepaino n.64kg

Kyllä se viikko meni aika putkeen, kun -1,4kg pudotusta!! Huomenna pitää kyllä mennä yhteen kyläpaikkaan, jossa tiedän että varmasti tulee syötyä yli sallitun.. Mutta tästä on taas hyvä jatkaa, kyllä ne numeron 44 kesähousut on niin tiukat, ettei niillä vielä julkisesti kehtaa esiintyä.. Tsemppiä kaikille!
 
IhanaValo
Mie unohin tänään käydä vaa'alla! Koitan huomenaamulla muistaa:)

Nöpö80;Miulla junnaa paino enkä oikeen saa otettua niskasta itteeni..en osaa laihduttaa, eikä tunnu tääkään kevennys auttavan.
Ja jos yhtään helpottaa, niin miulla on kans lantionympärys muutaman sentin yli metrin :ashamed:
 
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 75,4
Viikkovahingot -0,6 kg
Pudotus yhteensä -8,6 kg
Jäljellä tavoitteeseen 11,4 kg

Onpahan edes oikea suunta, tosin liikunnan määrään verrattuna tällä viikolla tää on aika epäreilua. Kaksi kertaa salilla, kaksi kertaa 18km fillarilla pikavauhtia ja metsässä samoilua monia tunteja. Eikä mitään ihmeellistä ylimääräistä oo syöty - päinvastoin, tosin menkat päällä, toivottavasti osa johtuu siitä.
Eilen ostin vyön 95cm, mutta farkkukoko ei oo vielä pienentynyt kuin 44:ään, ilmeisesti mä vaan leviän vaikka 18kg on lähteny. Tosin jossain farkuissa luki 42 ja tarjoustalon 40D oli liian iso. Pitäis uskaltaa kokeilla tuumakoon leviksiä niin tietäis mikä oikeasti on tilanne. Mun mittanauhat on aina hukassa.
 
IhanaValo
IhanaValo:
Pituus:168cm
Aloituspaino
11.5.:75,1kg
Viikkomuutos: -0,1kg
Paino nyt 75,0kg
BMI: 26,6
Tavoite:68kg (tai kuhan nyt ees 70 kilon alle pääsis)

Niih, 100g pudotusta.. :/ aika mahtavaa..
 
Viime kerralla ryhmässä muistutettiin, että +/-0 -tuloskin on hyvä tulos. Sen kun muistaisi itsekin. Mulla on kotivaakakin, mutta en siihen ihan täysin luota. Sen mukaan munkin painonpudotus on hetkeksi pysähtynyt. Vaikka tiedossa on, että tällaisia hetkiä tulee, niin kyllä se ketuttaa. Toki mulla on sellainen tunne, että nestettä on kerääntynyt aika lailla. Pitäisi vaan muistaa juoda enemmän.

Mulla on käytössä aika paljon pisteitä, 26, imetyksen vuoksi. Elokuussa loppuu viimeistään imetys, joten silloin mäkin saan pisteineni palata arkeen. Nyt mulla on ihan työn ja tuskan takana saada ne päivittäin käytettyä. Illallakin söin mieheltä pari palaa suklaata, jotta pistesaalis täyttyi =)

Yhdellä meidän koirista todettiin munuaisvika reilu vuosi sitten. Se on ollut ihan hyvässä kunnossa, mutta tänään näyttää huonommalta. Toivottavasti se on vielä jokin ohimenevä huononolon kohtaus. Ei tarvitsisi vanhan emännän ihan vielä lähteä. Ikää on kuitenkin vasta 8 vuotta.

Parempia päiviä teille muille! Mä alan seurustelemaan meidän pikku päivänsäteen kanssa.
 
huomenta vaan

mulla pisteitä päivässä 23 ja riittää hyvin joskus ja joskus tekee taas tiukkaa :ashamed: nyt on jemmassa 7 pistettä jos vaikka grillataan viikonloppuna niin ei tarvii ihan pupuruokaa syödä. aamu lähteny hyvin käyntiin vaikka mieli halajaa lenkille niin välipäivä on tänään. menen tosin pyörällä töihin etten sentään laakereillani makaa koko päivää.

IhanaValo on toikin miinusta mikä parempi kun saada plussaviikko. ei munkaan pudotukset ole huimia ollu mut en valita kun alaspäin mennään. hitaasti mutta varmasti.

mä vedän pohjat lantionympäryksessä joka on paaaaljon yli metrin. en täällä viitti kertoo paljonko mut kerhonpuolella voin senkin seikan paljastaa. mä meen nyt siivoomaan ja kauppaan. hyvää päivänjatkoa kaikille tasapuolisesti :wave:
 
PikkuAada:
Pituus:162cm
Aloituspaino: 83,0 kg
Paino nyt: 79,8kg
Pudotus tällä viikolla:-200g
Pudotus yhteensä:-3,2kg
BMI:30,4

Eli miinusta 200 grammaa. Olen tyytyväinen, sillä tulos olisi voinut olla huonompikin. Mun heikkoutena taitaa olla aika epätasainen syöminen, pitäisi rohkeammin käyttää päiväsaikaan pisteitä. Pääsin muuten uudelle kiloluvulle, joten pisteetkin putoavat yhdellä.



 
Onnittelut Aadalle uudesta kiloluvusta :flower: Ja kaikille muillekkin tiputuksista!!!Meillä kaikilla on kuitenkin miinusmerkkinen tulos joillain huikeat yli kilon ja toisilla pienempi mutta silti alaspäin kaikilla mennyt,HYVÄ ME :D
 
IhanaValo
Joo,tottahan se on, että sekin pieni pudotus on pudotus kuitenkin. :)
Välillä vaan tuntuu toivottomalta koko homma, vaikka miten tarkkailis syömisiään ja yrittäis liikkuakin ees vähä enemmän ja silti ei meinaa mitään tapahtua..oon vaan liian malttamaton :/

Mutta hienoja tuloksia kaikilla, jee! :flower:
 
heippa kaikki.

joo olen samaa mieltä että hienoja tuloksia kaikilla. hyvä tytöt. mulla kans vähän samat fiilikset että toivoton urakka edessä ja ei enää oikein huvita liikkuakaan kun ei siitä mainittavaa hyötyä ole ollu... huoh. masennus iskee kun kilot niin tiukassa vaikka mitä tekis. kai se on sit sama jos syö mitäs lystää kun... niin... nyt potkikaa mua perseelle ettei masennus valtaa mua :ashamed: yritän kovasti mut kun ei mitään tapahdu

no jos menis lenkille niin mieli ja kroppa virkistyy :wave: :kieh:
 
Hmmm....emma-elinda,mitä jos yritätä liika,kerralla?Liikkua paljon ja miettiä syömisiä?Jos ottaisit vaikka sen syömisasian nyt ihan päällimmäiseksi(itse en ole liikkunut pahemmin,tarkkaillut vaan syömisiä tarkasti) ja sitten kun se alkaa sujua niin harkitsisit sitä liikuntaa enempi?En nyt tarkoita että sun tarttis lopettaa liikkuminen kokonaan,en tosiaan,mutta ottaisit pääasiaksi sen ravinnon määrän ja laadun :D

 
kiitti tsempistä africa

joo kyllähän tää tökkii kun yritän kaikki kerralla korjata mut meillähän on se kuntoprojekti töissä missä meillä on ne aktiivimonitorit tossa vyötäröllä aamusta iltaan. en siis ole vastuullinen vaan itelle vaan "päämajaan" kans. hyvä olis saada ne pisteet sinnekin täyteen. mut jos vähentäis liikuntaa kun nyt olen lähes jokapäivä menny tunnin tai ylikin lenkkejä... jos vaan joka toinen pvä menis. ei tuu uupumusta kuten nyt.
 
myöhäistä iltaa kaikille...olen tällanen yökukkuja :whistle:

olen hiukan koittanut liikkua, kävin sit eilen ja tänään pyöräilemässä B)
vielä kun sais aikaseks jatkaakin liikkumista ni jospa painokin sit vaan jatkais alaspäin...

hyvin on kaikilla tosiaan paino tippunut, aina kun menee miinuksille vaikka vaan sen 100g ni hyvin menee, olen vaan kuullut et kannattaa miettiä vaikka margariinipaketeissa niitä pudotettuja grammoja ni johan näyttää tulos hyvältä ;)
tästä ei voi kuin jatkaa ja toivotaan kaikille niitä miinusmerkkejä... :wave:
 
Heitin eilen pistelaskun hetkellisesti romukoppaan, mutta kai sitä rajoissa jotenkin pysyttiin. Meillä kävi vieraita, mutta laitoin tarjolle "salaattibuffetin". Eli normaali tomaatti-kurkkusalaatti yhteenkippoon. Sen lisäksi laitoin katkarapuja, tonnikalaa, kanaa ja krutonkeja, jokaisen omaan kuppiinsa. Siitä sai sitten jokainen täyttää salaattilautasensa millä halusi. Muutaman keksinkin napsaisin. Mutta en mä usko, että ihan kamalasti meni pisteet yli, koska se oli samalla mun pääruokani. Tänään voisin vaikka käydä tunnin lenkillä, ihan varmuuden vuoksi.

Mies laittoi itselleen illalla vielä ranskalaisia ja lihapullia. Arvatkaapa, mihin tulokseen tuo päätyi meidän jääkaapin sisältöön liittyen. "Olipa hirveetä p###aa se illan mättö? Kyllä se terveelinen ruoka vaan maistuu paremmalta!" Jee, erävoitto minulle =) Ja halusi myös, että vehnäpaahtoleipää ei enää osteta, mitä on aina halunnut kaupasta tuoda. Saan ostaa täysjyväpaahtoa tilalle. Seuraavaksi siis voin vaivihkaa alkaa lisäämään kasviksia tuon ruokaan:LOL:
 

Yhteistyössä