Hakutulokset

  1. V

    En halua seksiä mieheni kanssa, mikä neuvoksi??

    Ongelmani on monimutkainen. Minut on yritetty raiskata vuosia sitten, ennen kun aloin olla nykyisen miehen kanssa. Olen tapauksesta päässyt yli, jollain tavalla. Olen nauttinut seksistä nykyisen miehen kanssa, mutta nyt kiinnostus lopahtanut. Ajatus seksistä mieheni kanssa ällöttää, välillä...
  2. V

    Kenellä ylimääräinen Lasten suuri lelukirja lehti?

    Ei kenelläkään sattuisi olemaan joka joulu ilmestyvää suuri lelukirja lehteä? siis sitä paksua joka kooltaan puolet A4:sta. poika kerännyt kaikki nuo lehdet jo useampana vuonna mutta tänä vuonna en lehteä älynnyt tarpeeksi aikaiseen lelukaupasta hakea joten olivat loppuneet. Siis tämä:Lasten...
  3. V

    väsyttääkö sirdalud

    siis väsyttääkö sirdaludit, lihasrelaxantit?? mies väitti et ei,, mut aamulla yhden otin ja nyt oon ihan tööt. pakko mennä nukkumaan ennen kun haen pojan eskarista.....
  4. V

    kauneusvirheet tuotteessa....

    http://www.morticia.com/verkkokauppa/toimitusehdot tuolla myynnissä makeita laukkuja ja kenkiä. http://www.morticia.com/template_shop_category.php?category_id=100&pleaser_1=Poistomyynti&start=624&start=608&start=592&start=576&start=560&start=544&start=528&start=512&start=496&start=512 mut...
  5. V

    mua ei väsytä ees yöllä....

    selkäleikkaus siis ensiviikolla. viime yönä nukuin neljä tuntia. neljän aikaan heräsin eikä mua ees väsyttäny yhtään. kai mulla leikkaus valvottaa. oon ens viikolla ihan tsippi jos näin jatkuu.... mikä avuksi?? mies hikoili viime yönä taas ihan kauheesti, petivaatteet märät.... keväällä sillä...
  6. V

    mitä vaatteita teidän lapset käyttää

    meillä kun vielä 6,5v käyttää college housuja. ei farkuista oikeen tykkää. aika monella tuon ikäisellä tuntuu olevan farkut. nyt iski eilen ajattus jos ompelisi itse pojalle puuvilla kangashousuja.... kaupassa harvemmin löytyy sellaisia. niistä poika tykkäis.... mut millaisista vaatteista...
  7. V

    taas yskii

    pojalla ollu viikon hirvee yskä. yskänlääkkeellä jo helpotti ja eilen illalla ei ottanu ees yskänlääkettä ja nukku koko yön yskimättä. mä jo arvelin et nyt se loppu. ja pöh, nyt taas yskii ihan hirveesti, vaikka sai yskänlääkettä.... meillä ei sit varmaan ens yönä nukuta
  8. V

    pääseekö muut yksityisviestejä lukemaan??

    mä en pääse, se ei suostu avaamaan niitä :kieh:
  9. V

    ovimikkoa kaivataan

    meidän parvekkeen ovelle. nuori kollipoika ravaa koko ajan edestakas. ja jos ei avaa alkaa huutaa tai raapii ihan hulluna ovea. no kun kolli juoksee ees taas niin tyttö kisukin sitten juoksee ees taas. kenetköhän vois palkata ovea aukomaan kun mulle tulee kylmä jos ovi auki :D
  10. V

    ovimikkoa kaivataan

    meidän parvekkeen ovelle. nuori kollipoika ravaa koko ajan edestakas. ja jos ei avaa alkaa huutaa tai raapii ihan hulluna ovea. no kun kolli juoksee ees taas niin tyttö kisukin sitten juoksee ees taas. kenetköhän vois palkata ovea aukomaan kun mulle tulee kylmä jos ovi auki :D
  11. V

    Rukoilijasirkka hoi...

    mistä sä sanoit hankkivasi sopivan pieniä rintaliivejä?? mulla koko pieni koko ja hankala löytää sopivia liivejä.....
  12. V

    jannina farkut

    löysin alesta janninan malliston farkut joissa timantteja takana taskun suussa. ne oli aivan täydellisen sopivat mulle. mut oisin halunnu toiset... mut miks niitä ei enää myydä..... mä haluun
  13. V

    kuinka monen koira yhtä etevä karkailija (video)

    http://www.youtube.com/watch?v=4-3EyMPzMoo&eurl=http://faildogs.com/post/51032940/great-escape
  14. V

    mistä uusia ystäviä??

    tuolta tapaillaan palstalta muutaman kans laitoin muutaman meilin, mut sen jälkeen ei kuulunu mitään..... missä siis tavata uusia ystäviä?? uudella paikkakunnala asunu jo1,5v enkä tunne täältä edelleenkään muita kun miehen kaverit....
  15. V

    sorsa metsällä

    muiden miehet menossa sorsa metsälle tänään?? meillä mies lähti jo eilen kotipaikalleen josta lähtee metsästämään.....
  16. V

    hermosärky

    kenellään kokemusta hermosärystä leikkauksen jälkeen?? tilanne siis tämä, olkapää leikattu 2kk sitten, edelleen särkyä olkapäässä. nyt lääkäri sanoi et johtuu herosärystä, eli hermot edelleen sitä mieltä että olkapäässä vikaa ja lähettävät kipusingnaalia vaikka vikaa ei ole. nyt edessä 1-2kk...
  17. V

    kissanpennusta

    meillä siis 12viikkonen kissanpentu, on todella leikkisä ja aamu päivän ajelee rallia minkä kerkiää monta tuntia... mutta loppu päivä meneekin nukkuessa ennen kun illalla taas herää. pitäskö sitä herätellä päivällä syömään, et sais sen 4kertaa päivä sitä ruokaa, muuten jää siihen 2kertaan kun...
  18. V

    joensuu

    olen 28v nainen joensuusta. perheeseen kuuluu mies (28) ja 5v poika. sekä 3kissaa ja iso koira.... paikkakunnan vaihdos reilu vuosi sitten ja ystävät puuttuu edelleen... olisi siis kiva saada uusia ystäviä.....

Yhteistyössä