väsyttääkö sirdalud

Rohmu
Ne on aika vahvoja tabuja äkkiseltään, olin itsekin aika "tööt", kun joskus erehdyin ottamaan. Kävelin päin oven karmia ja esim. kädet meni ihan hallitsemattomiksi.
 
vieras
Mulle määrättiin niitä jokunen vuosi sitten. Teki mut ihan takkuiseksi. Nukutti ja oli sekava olo. Työkaveri (jo huomattavasti vanhempi ihminen) oli aivan ihmees, kun en voinu olla töis niiden lääkkeiden voimalla. Hän oli niitä kuulemma syönyt paljonkin ja voinut olla töissä samaan aikaan. Mä en tosiaankaan olis voinu ottaa niitä työpäivänä, olis tullu enemmän ku paljo virheitä.
 
Ensimmäiset väsyttää. Mäkin käytän niitä just nyt niskajumiin. Oon n. viikon niitä nyt käyttäny ja ihan hyvin voin ottaa millon tahansa. Vaikka olisin lasten kanssa yksin kotona. Sitä väsymystä vastaan pystyy helposti taisteleen. Autoo en tosin uskalla ajaa vähään aikaan jos otan sellasen kun se tekee ehkä vähän sellasen "löllön" olon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:
Ensimmäiset väsyttää. Mäkin käytän niitä just nyt niskajumiin. Oon n. viikon niitä nyt käyttäny ja ihan hyvin voin ottaa millon tahansa. Vaikka olisin lasten kanssa yksin kotona. Sitä väsymystä vastaan pystyy helposti taisteleen. Autoo en tosin uskalla ajaa vähään aikaan jos otan sellasen kun se tekee ehkä vähän sellasen "löllön" olon.
mulla sama vika. niskajumi ja jännityspäänsärky. noiden sirdaludien lisäks pitäää viel aloittaa triptyl
 
Toisia väsyttää, toisia ei. Mä en huomaa mitään. Tai no, viimeks kun on läkkeitä ottanu niskajumiin otin Siradulin ja Panacodin enklä nukkunu ollenkaan vaan olis ollu kierroksia puhata vaikka mitä. En kyllä tuntenu itseäni sekavaksi, mutta kai se tila lähinnä nousuhumalaa muistutti.
 
dd
Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:
Ja kannattaa alottaa niiden käyttö yötä vastaan ja sillon kun pystyy nukkuun.
Yksilöllistä kuten todettu, itse otan mieluummin päivällä (kotona) koska yöunet menee niin harhaiseksi ja rikkonaisiksi. Toden tuntuisia painajaisia. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:
Ja kannattaa alottaa niiden käyttö yötä vastaan ja sillon kun pystyy nukkuun.
Yksilöllistä kuten todettu, itse otan mieluummin päivällä (kotona) koska yöunet menee niin harhaiseksi ja rikkonaisiksi. Toden tuntuisia painajaisia. :(
Mulle sanotiin, et pitäs ottaa sen takia illalla, että pitää rentoutua, jotta vaikuttavat kunnolla. Päivällä kun liikkuu ja touhuaa, ei pääse lihakset rentoutumaan vaikka söis relaksanttia.
 
.
kyllä väsytti ei voinut päivällä ottaa, jos oli lapsen kanssa yksinään, kun ei silmät pysynyt auki, muutaman päivän käytön jälkeen tuli huimaus, sydämen tykytykset ja epätodellinen olo, mun lääkkeen käyttö loppu siihen, olo oli kamala ja pelottava.
 
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:
Ja kannattaa alottaa niiden käyttö yötä vastaan ja sillon kun pystyy nukkuun.
Yksilöllistä kuten todettu, itse otan mieluummin päivällä (kotona) koska yöunet menee niin harhaiseksi ja rikkonaisiksi. Toden tuntuisia painajaisia. :(
Mulle sanotiin, et pitäs ottaa sen takia illalla, että pitää rentoutua, jotta vaikuttavat kunnolla. Päivällä kun liikkuu ja touhuaa, ei pääse lihakset rentoutumaan vaikka söis relaksanttia.
Mä otan sen takia illalla myös, että saan nukuttua. Muuten niskaa särkee niin julmetusti enkä sais varmasti unta. Ja mulla se just auttaa uneen, mutten oo huomannu mitenkään nukkuvani sikeemmin kun normaalisti.
 

Yhteistyössä