Hakutulokset

  1. H

    vihreää kakkaa??

    todennäköisesti
  2. H

    Vinkkejä vauvojen kanssa matkustaneilta

    ja paikkoja jossa pestä pyykkiä. Meillä ei ole oikeastaan koskaan juotu keitettyä vettä, pullovesi kelpaa vallan mainiosti melkein 1-vuotiaalle ulkomailla ja kotimaassa voit huoletta antaa vettä suoraan raanasta =). Kaikki nestemmäinen (sisältää siis myös vauvan ruoat ja juomat) pitää pakata...
  3. H

    Alkuraskauden ultra pääkaupunkiseutu- pikaista apua kaivataan

    Femeda on hyvä, erikoislääkäriasema naisille. http://www.femeda.fi/
  4. H

    myönnetäänkö äitispäiväraha lasketun ajan perusteella vaiko oikean synnytyspäivän?

    Tuloina otetaan huomioon viimeisen 6kk tulot jos niin äitiyspäivärahahakemuksessa ilmoitat. Liitteeksi vaan palkkatodistus viimeiseltä 6 kuukaudelta.
  5. H

    Joulutähdet 2005 maaliskuun kasaan!

    Hei vaan kaikille ja kiitoksia tervetulotoivotuksista =) ! Olemme äiti ja poika pääkaupunkiseudulta. Mico tykkää kovasti ulkoilemisesta, peleistä ja palapeleistä ja pelailemmekin seurapelejä useasti. Hän pitää myös ruoanlaitosta ja siivoamisesta =). Itse työskentelen ravintola-alan...
  6. H

    Joulutähdet 2005 maaliskuun kasaan!

    olisi Mico-poika lisää pinoon 22.12 oli syntymäpäivä =)
  7. H

    ADRESSI PALSTAN TOIMIVUUTEEN!!!!!!

    :attn:
  8. H

    On se kumma kun yrittää halvalla jotain myydä ni

    Puvusta kiinnostunut kirjautui eikä harmaile enää. Laittaisitko kuvia minulla yv:nä tai sitten laitan sinulle sen sähköpostiosoitteen...?
  9. H

    1v ulkoilut, onko olemassa kuratöppösiä?

    Osta isot kurarukkaset ja laita ne jalkaan, ajavat asiansa vallan mainiosti =)
  10. H

    Miten kakan saisi pönttöön..poika tekee housuun..?

    meillä helpotettiin tuota ruokavaliolla, siis paljon vettä ja luumuja =) . Ei mennyt vatsa kovalle vaan kakka tuli helposti pönttöön ja siitä se täysvaipattomuus sitten alkoi.
  11. H

    On äidin vuoro nukkua mun vieressä

    mummolleen sanonut, että mennäänpä mummo kauppaan katsomaan mikä lelu minulle kelpaisi :) niin ja poika täällä melkein 3v
  12. H

    jos teitä huvittais vaikka nyt itkee nii kattokaa nää..

    merkkaan tämän, katsoin yhden, enkä täällä työpaikalla oikein voi vetistellä
  13. H

    Facebookista

    ei kai enää mistään
  14. H

    Korvikkeista siirtyminen tavalliseen maitoon

    http://www.tampere.fi/tiedostot/5b7fW3e9r/vauvan_ruoka6_12_kk.pdf
  15. H

    Laulujen sanoja

    merkkaan

Yhteistyössä