lähinnä itkettää ilosta.. eli amerikkalaiset sotilaat yllättävät lapsensa tulemalla aikasemmin kotiin ja lapset ei sitä tiedä. on niin liikuttavan ihania et ei voi kattoo itkemättäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:riippuu mitä ne on.. siis jotain kamalaa jota suren vielä viikkojen päästäkin.. vai jotain herkän ihanaa??
pitäs.. ainaki mulla kuuluuAlkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:pitäiskö noista kuulua ääni?
onks sulla kajarit päälläAlkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:no mikähän mulla nyt on tässä ku en saa kuulumaan ääniä millään :/
on en ymmärrä, pitäis vielä äänet olla täysillä ku tossa säätelin niitä :/Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:onks sulla kajarit päälläAlkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:no mikähän mulla nyt on tässä ku en saa kuulumaan ääniä millään :/
joku johto huonosti tms...Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:on en ymmärrä, pitäis vielä äänet olla täysillä ku tossa säätelin niitä :/Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:onks sulla kajarit päälläAlkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:no mikähän mulla nyt on tässä ku en saa kuulumaan ääniä millään :/
mä oon nyt toista pvää kattellu noita paperitollo toises kädes..Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Kiitos kiitos, kyllähän sinä varoitit, mutta näyttää nyt viimeisillään raskaana olevalle tällaisia...olis pitänyt varautua ämpärin kanssa :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Totta. Tää on kans yks video mikä saa kyyneleet silmiin..ainakin näin raskaana ollessa..
http://www.youtube.com/watch?v=JsFT1xEIHzM