Hakutulokset

  1. äitiliiny79

    Oulunseutu Perhepäivähoito

    Ollaan suunniteltu muuttoa johonkin oulun lähikuntaan. Missä kunnissa olisi eniten tarvetta/töitä perhepäivähoitajalle? Korkeintaan 40km päässä Oulusta.
  2. äitiliiny79

    Oulu

    Oletko haaveillut kissan ottamisesta? meillä olis vielä kaks pentua vapaana..hinta 20e/kpl.
  3. äitiliiny79

    Ostaisitko?

  4. äitiliiny79

    Olipa halpa pyörä pojalle..

    siis saatiin pakasta vejetty pyörä pojalle halvalla eli 40euroa.. =) =) :)
  5. äitiliiny79

    Ystävä kutsut 8-vuotiaille,tekemistä sinne?

    mitä voisivat tehdä lapset kutsuilla kun tyttöni järjesrää ne kavereilleen.. Aikovat olla pullonpyöritystä,vettä kengässä,tuolileikki,(karokea) ja jotain kisailua pitäs myös keksiä. Herkkujen syönti tietenki myös on.
  6. äitiliiny79

    Mikä tiskikonetta vaivaa?

    Noin neljä vuotta vanha tiskikone jättää astiat karstaiseksi, mistä kohti rikki/puhdistaisin?? Muute kone toimii normaalisti.
  7. äitiliiny79

    Ok-talon vuokraaminen?

    Paljonko on ok-taloissa vuokra? esim.oulussa.,saako hyvin vai huonosti asumistukea?
  8. äitiliiny79

    Mikähän pojan pyllyä kutittaa?

    Kuusivuotiaalla pojallani kutiaa pylly aikaajoin. mikähän siinä voisi olla? Öisin pyllyä ei kutita. Yleensä vaiva on päivisin ja monesti kakkaamisen jälkeen sanoo et kutittaa.. Haenko kumminki matolääkkeen vai mikä olisi järkevin ratkaisu? Olen illalla kattonut pyllyyn mutta...
  9. äitiliiny79

    Toppatakki ja housut, mitä kokoa??

    siis minkäkokoisen asun ostaisin tytölleni? ikää tällä hetkellä 8kk pituutta noin 75cm.. kaupassa vois kokeilla tietenki mut kattelenki huuto.netistä. :xmas:
  10. äitiliiny79

    MIstä tälläset kengät löytää?

    http://riemun.huuto.net/auctionimages/e/52/9d1b54e6714c6a5ee2eac4faf6757-medium.jpg Tai muita kevyehköjä kenkiä syksyyn/talveen vauvalle?
  11. äitiliiny79

    Mitä lahjaksi pojalle? 6-vee..

    siis mitä mä hoksaisin ostaa tuolle iloiselle,ihanalle,suomalaiselle pikkumihehelle lahjaksi? :heart:
  12. äitiliiny79

    puhe viivästynyt,kiusaus..

    Hei! mulla on poika 5-vee,olemme vasta muuttaneet. Täällä uudella kotipihalla on ilmennyt et poikaani kiusataan.. Miten saisin sen homman loppumaan? ennen ku kerkeää mennä pahemmaksi. Eilenki olin lasten kans pihalla ja ei ollu kiusausta. Mut sitten ku olin sisällä ja lapset jäivät vielä...
  13. äitiliiny79

    bumbosta..

    onko tuollainen bumbo istuin kannattava ostos? viihtyykö vauva siinä? minkäikäiselle se on tarkoitettu?
  14. äitiliiny79

    erityislapsi ja päivähoitomaksut

    hei! jos lapsi on erityispäiväkodissa jonkin vian tai vamman vuoksi lääkärin suosittelemana niin meneekö lapsesta aivan tavalliseen tapaan päivähoitomaksu?

Yhteistyössä