Hakutulokset

1. naapurin Pirjo

Kirkkonummelaisia

uppista :) nostan vähän, niin ei häviä toiselle sivulle, mä olen ainakin tulossa silloin tiistaina :)
  2. naapurin Pirjo

Kirkkonummelaisia

Juu, nyt mulla valkeni, että missä se perhekahvila on keskustassa, mulle sopii se tiistai 28.päivä, ja kellonaika oli? :) Olisko sportti voinut sähkärillä kysellä sitä että käykö se sille ohjaajalle? vai kuka kyselee?
  3. naapurin Pirjo

Kirkkonummelaisia

Tästä taitaa tulla nyt sellainen suksee, että on aikas iso porukka meillekin, mutta tosiaan se perhekahvila kuulostaa hyvälle, mites se keskustan kahvila? missäs se on? ja miten auki? tosiaan tää viikko olis mullekin aika huono, mutta mites ens viikko? toi kyllä mullekin sopisi myös se...
  4. naapurin Pirjo

Kirkkonummelaisia

Eli tähän mennessä 8, no näyttää ettei meillekään ihan noin paljon mahdu, tai katsotaan vielä, eihän siinä aikuisia kuitenkaan niin paljon ole, mielellään voisitte kyllä meillekin tulla, vai haluatteko välttämättä olla ulkona?
  5. naapurin Pirjo

Kirkkonummelaisia

jos ensin vaikka katottais kuinka monta olisi tulossa, niin olis helpompi sitten sitä paikkaa sopia Eli meiltä sitten minä ja pienellä varauksella poika. :)
  6. naapurin Pirjo

Kirkkonummelaisia

Toi yhteistapaaminen kuulostaa kivalta, mutta varmaan suurin osa haluaisi tavata päivällä, työssäkäyvänä tässä mietin...mutta kai sitä voisi vaikka yhden vapaapäivän pitää... ;) hyvän asian puolesta :saint:
  7. naapurin Pirjo

Kirkkonummelaisia

Laitanpas itseni tähän pinoon, profiilista näkyy tiedot. Mulla alkaa äitiysloma toukokuun alusta, joten silloin viimeistään seuraa alkaa kaipailemaan :) Uusia ihmisiä on aina kiva tavata :)
  8. naapurin Pirjo

Koira-allergisuus ja sen oireet?!?!

Noi allergiatestit eivät ole välttämättä kauhean luotettavat, jos ne tehdään alle 3-vuotiaana. Meillä poika reagoi noissa testeissä voimakkaasti koiraan, mutta kyllä meillä voi koira kyläillä ja mekin kyläilemme koirapaikoissa, yleensä tulee korkeintaan posket punaiseksi ja nokka valuu, mutta...
  9. naapurin Pirjo

Kokemuksia vuoropäiväkodista

Meidän poika on ollut vuoropäiväkodissa alta kolmevuotiaasta lähtien(nyt eskarissa), eikä meillä ole ollut ikinä ongelmia, päin vastoin, siellä oli ihanat hoitajat ja tosi kodinomainen ympäristö, mutta meillä poika ei ollut ikinä kokoyötä, vaan hain hänet aina viimeestään 22.30 kotiin. Hoitajat...
  10. naapurin Pirjo

"vaarallinen" työ ja raskaus

\ Mä taas luulen, että jos hän olisi sanonut alunperinkin olevansa raskaan(väitti ettei tiennyt vielä silloin), niin työnantaja olisi palkannut hänet alunperinkin johonkin toiseen hommaan.Itse en olisi edes mennyt työskentelemään noissa olosuhteissa kyseiseen työpaikkaan.
  11. naapurin Pirjo

Mites on...

Kyllä mä ainakin olen ollut palkallisella sairaslomalla yli kolme päivää lapsen kanssa, kunhan vaan on lääkärin todistus. Voisko joku selittää mikä tuo 3 päivää oikein on kun kaikki sitä kyselee? Ei mulla ole ikinä tullut mitään sanomista vaikka monesti viikonkin olen lasta hoitanut kotona, ja...
  12. naapurin Pirjo

\ Kyllähän minäkin olen sitä mieltä, että PITÄISI antaa töitä myös raskaana oleville, mutta valitettavasti näin ei aina ole. Meillä oli töissä tälläinen tapaus viimetalvena, työntekijä oli juuri viikoilla 7-10 tullessaan töihin oli 2kk:den koeajan meillä ja siten ilmoitti jäävänsä...
  13. naapurin Pirjo

osittainen hoitovapaa

\ Miten sulta jää hoitomaksut kokonaan pois? kyllähän sulle varmaan tulee hoitomaksuja, jos teet esim 4 päivästä viikkoa, niiltä 4:ltä päivältä maksut?
  14. naapurin Pirjo

\ Yleensä työnantaja järjestää jotain vaihtoehtotyötä tilalle mielummin kuin päästää sairaslomalle, ainakin meillä (työssä käsitellään vaarallisia kemiallisia aineita), mutta jos se ei ole mahdollista niin lääkäri kirjoittaa kyllä sairaslomaa. Mutta uutta työtä ei kyllä kannata lähteä...
  15. naapurin Pirjo

LÖYTYISKÖ -77 ÄITEJÄ

Mä kanssa :wave: ja mulla on yksi 8/99 syntynyt poika.

Yhteistyössä