Hakutulokset

  1. seropi

    minkä ikäisenä lapsenne sanoi eka sanan?

    täällä 1,5v eikä puhu vielä mitään.ymmärtää kyllä kaiken puhutun
  2. seropi

    oltiin vkl laivalla

    ja täytyy myöntää.siljan taso laskenut!siirrytään viikkarille
  3. seropi

    mitä mieltä

    niistä jotka nostavat kelalta asumistuet pimittämällä asuinkumppanin asumisen siellä.vai onko ihan oikein,että sieltä revitään tuet mistä saadaan?
  4. seropi

    1,5v takertuminen illalla

    mennyt ihan mahdottomaksi,kun pitäis nukkumaan mennä.ei suostu kenenkään muun kanssa,kuin mun.ja siltikin pitää lopulta jättää sänkyyn huutamaan kun ei päästäis millään mua pois.no huuto loppuu kyllä aika nopeesti.onko muilla tällaista?
  5. seropi

    pe alkaa

    meidän lapseton koko vkl!ei malttais odottaa...ja niin kun aina,poju on kipee,kun meillä on menoa... toivottavasti ei mene tauti pahemmaksi.
  6. seropi

    ihana tuo poju

    leikkii autollaan ja päristää samalla kun ajaa :heart: pikkupojat ovat ihania!
  7. seropi

    onko pyllystä mitattu lämpö aina oikea?

    kun mittasin että olis ollut 38 mutta poju ei kyllä yhtään kuuma....
  8. seropi

    nyt on tullut mun puhelin markkinoille

    meikäläinen täällä kusee melkein hunajaa....pakko oottaa että hinta putoo :p :p kyseessä nokia
  9. seropi

    lapselle niskatukityyny

    siis sellainen kun nukahtaa autoon.mistä löytää?vastaan tullut vain aikuisille.
  10. seropi

    kävin kirpparilla

    on joillakin pokkaa pyytää käytetyistä vaatteista hintaa taikka merkkituotteista vaikka olis kuinka nuhjuisia...
  11. seropi

    mulla meni hermot miehen kiukutteluun ja

    päästin suustani"että käyttäis sitä oman käden oikeutta,ettei alkais päässä piukottaa" :snotty:
  12. seropi

    poika antoi ihanan lahjan aamulla

    antoi nukkua 10.30 asti,nukkui siis itekkin siihen.ja ikää 1,5v :heart:
  13. seropi

    olipa ikeassa porukkaa!!!

    bussilastillisia virolaisia.onneks tiesin mitä hain,niin puikkelehdin eteenpäin aika nopeesti ja löysin hakemani =) siellä oli taas kaikenlaisia tarjouksia...
  14. seropi

    mä meen nyt nukkumaan kun vanhenin taas vuodella

    öitä kaikille..... |O
  15. seropi

    äitini toimi selkäni takana ikävästi

    ja nyt ei olla puheväleissä :(
  16. seropi

    huomenta mammat:)

    juhlistan tän pvän nuoruuttani pitämällä siivouspvän.huomenna vanhennutaan :D mukavaa viikonloppua kaikille =)
  17. seropi

    mistä tiedän että olen vanha....

    siitä kun pyysin lahjaksi pyöräilykypärän :snotty:
  18. seropi

    minkä ikäisenä lapsesi oppi syömään ite?

    siinäpä se.
  19. seropi

    myyrhallin kirppari

    ketä käynyt?onko laatu hyvää?
  20. seropi

    tää äiti on ihan poikki!

    avoimessa oltiin taas pyörällä kolmisen tuntia ja nyt poju nukkuu onneks.tekis mieli mennä itekkin päikysille mutta....hyvästi yö-unet....

Yhteistyössä