kävin kirpparilla

miehän se
Minäpä löysin meidän nuorimmaiselle 92cm reimatecin välikausihaalarin ja vesikin pysyy ulkopuolella.Pientä kulumaa,mutta ihan siisti ja hintaa huimat 2e.Mutta tosiaan välillä on aivan järkyttävän nuhjuista ja hintaista tavaraa kirppiksillä.
 
joo olen huomannut samaa..
vauvojen vaatteista ihan rohkeesti pyydetään 5-7e/kpl! kuka maksaa!!!!!??

Mä olen just viemässä kirpparille kauheen kasan tavaraa ja ne on hinnoteltu 0.2e-5e välille..
Yhestä tyttöjen farkkukankaisesta puolipitkästä talvitakista meinaan kyl sen 10e pyytää. Käyttökertoja ei ole montaa ja on vuoden vanha.

vanhoista ja kulahtaneista jonathanin vk-haalareista 14e pyydettiin ja äitiyspakkauksen kevytpuvusta 5e.. meinaa sit ihan kunnola tehä rahaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Niinpä. Jos tavallinen harmaa neuletakki on 15 euroa, ja merkki on kuitenkin vaan joku Your Face niin jotain on pielessä.
oliks tää vitsiä? Käypä kattoo mitä noi YourFacen vaatteet maksaa uutena, ei riitä 15 ? alkuunkaan vaikka onhan toi vähän liikaa kirppikselle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perkin Elmer:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Niinpä. Jos tavallinen harmaa neuletakki on 15 euroa, ja merkki on kuitenkin vaan joku Your Face niin jotain on pielessä.
oliks tää vitsiä? Käypä kattoo mitä noi YourFacen vaatteet maksaa uutena, ei riitä 15 ? alkuunkaan vaikka onhan toi vähän liikaa kirppikselle.
Kirpparilla maksaisin 15e tuotteesta joka on uutena maksanut lähemmäs 100e. Käytetty mikä käytetty.

 
vieras
kävin tänään laten tarvike kirppiksellä Sipoossa ja löysin todella siistin Remun toppapuvun ja Remun takin yht. 8 e ei kulumia eikä mitään jälkeä. OON TOD TYYTYVÄINEN +
paljon muuta todella siistejä vaatteita
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perkin Elmer:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Niinpä. Jos tavallinen harmaa neuletakki on 15 euroa, ja merkki on kuitenkin vaan joku Your Face niin jotain on pielessä.
oliks tää vitsiä? Käypä kattoo mitä noi YourFacen vaatteet maksaa uutena, ei riitä 15 ? alkuunkaan vaikka onhan toi vähän liikaa kirppikselle.

Tiiän kyllä mitä ne maksaa uutena. Siks ostankin vaatteeni kirpparilta ja haluan ne kirpparihintaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Perkin Elmer:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Niinpä. Jos tavallinen harmaa neuletakki on 15 euroa, ja merkki on kuitenkin vaan joku Your Face niin jotain on pielessä.
oliks tää vitsiä? Käypä kattoo mitä noi YourFacen vaatteet maksaa uutena, ei riitä 15 ? alkuunkaan vaikka onhan toi vähän liikaa kirppikselle.
Kirpparilla maksaisin 15e tuotteesta joka on uutena maksanut lähemmäs 100e. Käytetty mikä käytetty.
Juuri näin. :)
 
hanna
mä oon samaa miettinyt monesti. sanonta kuuluu et "ei ole tyhmä joka pyytää, mut tyhmä on joka ostaa", mut tuntuu et tällaisissa tapauksisssa se myyjäkin vois luokitella jo ;) samoin huuto.netti on alkanut vähitellen nyppimään ja pahasti, surkeaa tavaraa hirveillä hinnoilla, etin tuossa joku aika sitte tytölle talvikenkiä, enkä meinannut huuto.netistä löytää alle 10e...
 

Yhteistyössä