Hakutulokset

  1. T

    Kuntalisä!!!

    Eilen oli valtuuston kokous ja nyt se sitten varmistui: Ensi vuoden alusta meilläkin saadaan kotihoidontukeen kuntalisää! Ihanaa!!!! :flower: :flower: :flower:
  2. T

    Huonepeliä?

    Oisko jollain jotain kivaa linkkiä antaa?
  3. T

    Täydelliset naiset! Kuka tietää juonipaljastuksia???

    Kuka on tuhonnut ton Daven elämän? Mitä on tapahtunut?
  4. T

    Salkkareiden alku!!!

    Kuka katsoi? Mitä tapahtui??? Tiesikö se Kristo, että Maarit pilasi sen uran? Yrittikö tappaa Maaritin? En nähnyt alkua... :(
  5. T

    Jogurtista allergiaa vauvalle?

    Punoitusta tullut välillä takapuoleen. Josko tulisi jogurtista niin miten äkkiä se iskisi? Kun voihan se olla jostain muustakin... Nyt taas koitin ja pari päivää ihan ok, sit tuli punoitusta. Lopetin heti ja nyt ok... Tulipas selkeä kyssäri. Ikää pojalla on 11 kk ja maustamatonta jogurttia...
  6. T

    Halvimmalla kuvat netistä?

    Mistä mahtaa saada halvimmalla? Jotain paljoustarjouksia jossain? Monta sataa kehitettävää kuvaa olisi :)
  7. T

    Miksi äidinkieli lyhennetään AI?

    Käytiin tästä keskustelua kavereiden kanssa :) Onkohan kellään tietoa miksi näin? Miksei se ole ÄI?
  8. T

    Pienellä miehellä huono päivä

    Menee pisin seiniä ja paiskoo ovia ja avaa kaikki kaapit ja vetää tavarat ulos ja huutaa ja kitisee samalla kokoajan :) Sit se söi mandariinia kuorineen päivineen (tai ainakin yritti)... Ihana aamu! Taidetaan lähteä ulos niin kauan, kun talo on vielä pystyssä :D Ja ikää tällä pienellä...
  9. T

    Pohja kalenterille?

    Löytyisköhän jostain sellaistaa pohjaa itsetehdylle kalenterille? Ois niinku kuvan/piirustuksen paikka ja sit ne päiväykset sun muut. Poika teki eskarissa viime vuonna isänpäivälahjaksi sellaisen ja nyt haluisin joululahjaksi väsätä vastaavia. Yritin tehdä Excelillä pohjaa, mutta eipä...
  10. T

    "Retroja" sukkahousuja Turun seudulta?

    Siis mä varmaan kuljen silmät kiinni kaupoissa, mutta kyselenpä täältä, josko joku muu ei kävelis. Olen siis yrittänyt etsiä pojalle (n.80cm) sukkahousuja! En haluaisi mitään tavallisia sinisiä, enkä nyt välttis vaaleanpunaisiakaan ;) Ruskeat viehättäväisivät niinkuin oranssit, vihreät jne...
  11. T

    Iltatoimista

    Kun mulla nyt on toi 9 kk ikäinen poitsu tossa ja mä en oikeen tiedä, että pitäiskö se ens kylvettää ja sit syöttää vai mitenpäin? Mites te muut toimitte? Kun mä oon nyt ensin kylvettänyt (jäänyt jostain semmonen mielikuva, että muuten herkästi oksentaa, mutta onko se vaihe ohi jo) ja sit vasta...
  12. T

    BB-Antista!!!

    Hirveen fiksun oloinen ollut nyt näissä jälkihaastatteluissa. Ja oikeasti pyysi anteeksi! Pisteet hänelle tästä. Rohkea veto myöntää omat virheensä.
  13. T

    Reetu BB:hen!!!

    Ihkua :D Ihana Reetu ja ihana Volga!!!
  14. T

    BB-Harri poistui sairaalasta!

    Eli tuskinpa tulee takaisin. Tai onko ollut tietoa, että tuleeko takaisin? Jossain vissiin oli, että Marianne pakkasi maanantaina sen kamat, mutta eihän mitään virallista tietoa ole tullut vieläkään. Ja kuva ainakin on BB:n sivuilla. Oli mun suosikki :( Anteeksi jos aiheesta tehty jo sata...
  15. T

    Poika joi nokkamukikärjellä pullosta maitoa!!!

    Vuhuu!!! Ikää huomenna 9 kk pojalla ja sain sen juomaan melkein desin semmosen nokkamukikärjen kanssa! Ihanaa :D:D:D Nokkamukia on tarjottu jo n.4 kk, pullo ei ole kelvannut koskaan ja nyt yritin (jälleen kerran) tota nokkaa ja yhtäkkiä se vaan joi siitä!
  16. T

    20 kg pois! Muita mukaan?

    Nyt riitti, riitti ja riitti! (Jälleen kerran...) Vaaka näytti aamulla jo 87 kg, vaikka pituutta on vain 168 cm :( Onkos muita innokkaita mukaan vaihtelemaan kokemuksia, saavutuksia yms?
  17. T

    Mikä turvaistuin?

    Elikkäs suositelkaas hyvää turvaistuinta! Kohta pitäisi luopua kaukalosta eli sellainen mikä sen jälkeen sit tulee :) Ja selkä menosuuntaan päin ainakin aluksi ja mielellään vielä sellainen, että sais vähän kallistettua (kun nukkuu mielelllään autossa tuo pieni mies).
  18. T

    G: Nalkutatko?

    Olen väittänyt miehelleni, että "ei se vaihtamalla parane" eli kaikki naiset nalkuttaa. Toiset enemmän tai vähemmän. Nytpä haluisin tietää, että tuntuuko jostakusta teistä siltä, että te ette nalkuta? Tulipas selkeä lause, mutta pointin ymmärtänee :)
  19. T

    Jyväskylän Viherlaakso?

    Onkos kukaan käynyt? Minkälainen paikka on? Mahtaako meidän kohta koululainen poikamme tykätä?

Yhteistyössä