Hakutulokset

1. M

Kesän jälkeen alottavia???

Meillä alkais yritys joko elokuun ekan viikon jälkeen tai vastaavasti syyskuun ekan viikon jälkeen jos vaan kierto pysyy siinä mitä se on nyt ollu...Jännittää ihan hirveesti et miten sitten jaksan kahden kanssa ja tärppääkö se heti vai ei jne...Tekis jo mieli ens kuussa alottaa tjottailu mutta :)
  2. M

Siis tää on ihan mahotonta kun mieli muuttuu vähän väliä. Tänään taas kelaan että oonko hullu kun haaveilen jo nyt toisesta...Pojalle kerkeis tulla ikää noin 1v 8kk kun toinen syntyisin jos heti tärppäis. Toisinaan tolkutan itelleni että sitten poika on jo melkein 2v mutta toisinaan taas...
  3. M

Mua on ruennu kauheesti mietyttään että ollaanko hulluja jos nyt jo aletaan toista yrittämään. Siis että tuleeko ikäero liian pieneksi. Mutta mä tätä pähkäilen paljon muutenkin. :p Mutta kuume on kova jo... :)
  4. M

^Kiitos! :) Mun tekis kans hirveesti mieli alotella jo, mutta järki pidättelee vielä. :)
  5. M

Muita joilla toivomus pienestä ikäerosta?

Täällä mietitty kovin tuota ikäero asiaa. Toiveena on tähän asti ollut että saataisiin ensi kesänä kesävauva ja ikäeroa tulisi noin 1v 8kk. Nyt olen ruoennut miettimään että mitäs sitä oottamaan niin kauan enää?? Toisaalta tuntuu että ajaisko sitä ittensä tahallaan sellaseen tilanteeseen että...
  6. M

Mahtuisko tänne vielä mukaan? Meillä on nyt 8kk ikäinen poitsu ja kuumetta on jo valtavasti ilmassa pikkukakkosesta. Mutta on puhuttu että aloitettais yritys sitten elo- tai syyskuussa. Jos me uskallettas jo toista lasta yrittää. :) Mä täytän loppuvuodesta 25 ja mies on 27. Oma rivari...
  7. M

Taas Pregent Stick testistä..

^Joo sama homma. Kyllä pistäähyppimään seinille kun turhaa tulee haamuja. Early detectionin kasetti malli ainakaan maksa kun muistaakseni 5e verran. Ja netistä saa varmempia testejä melkein samaan hintaa. Joten nettiin tai apteekkiin suuntaan seuraavat testit ostamaan. :)
  8. M

^Peesaan kyl iha täysin...!
  9. M

Tein mammaksin liuskatestin 10 reagoiva ja se on selkeä nega. Joten nuo pregentitnäyttää kyllä ihan mitä sattuu. Empähän osta niitä enään.
  10. M

Mulla ei oo viel menkat myöhässä ja en oo tehny joka päivä noita testejä. Oviksen ajankohdasta ei oo tarkkaa tietoa. Esikosta sain selvän haamun rv 3+4 ja 3+6 oli jo selvä plussa.
  11. M

Tänään pitäs tulla toisen merkkisiä testejä...Katotaan antaako ne mitään. Eli onko tää nyt nega vai mikä...
  12. M

Mä oon kans ruennu toivomaan että se ois sitä mitä sen pitäskin olla, eli olen alkujärkytyksenjälkeen ruennu toivomaan että se muuttuis plussaksi. Kyllä petyn suuresti jos nega se oikeesti olisi... :|
  13. M

On tosiaanki mielenkiintosta nyt tää homma. Aina ennen, oon sit testannu millä testillä tahansa on kaikki ollu täysin puhtaita negoja, ei ees viivan paikkoja ole tullu.
  14. M

No tuohon viivan paikkaan mäkin kallistuisin, mutta kun testi oli vielä märkä se näkyy ihan valokuvassakin se viiva...Kun kuivui niin haalistu. Käyn kuitenkin tänään ostamassa erimerkkisen testin ja teen aamulla..
  15. M

Eli tein jo viime viikon perjantaina ekan testin ja siinä näkyy toooosi haalee viiva ja minusta saman sävyinen kun tuo kontrolli viiva. Eilen tein samaisen testin ja samanlainen tulos. Miten tuota nyt pitäs tulkita. Oon lukenu siitä asti juttuja kyseisestä testistä ja on vähän sekä että...

Yhteistyössä