Taas Pregent Stick testistä..

Eli tein jo viime viikon perjantaina ekan testin ja siinä näkyy toooosi haalee viiva ja minusta saman sävyinen kun tuo kontrolli viiva. Eilen tein samaisen testin ja samanlainen tulos. Miten tuota nyt pitäs tulkita. Oon lukenu siitä asti juttuja kyseisestä testistä ja on vähän sekä että tietoa... :) En oikein tiedä että mitä mun pitäs ajatella noista...

No tuohon viivan paikkaan mäkin kallistuisin, mutta kun testi oli vielä märkä se näkyy ihan valokuvassakin se viiva...Kun kuivui niin haalistu.
Käyn kuitenkin tänään ostamassa erimerkkisen testin ja teen aamulla..

Mä en oikein osaa sanoa muuta kun oman kokemukseni ko testistä. Eli, mulla se on aina näyttänyt ihan negaa jos negakierto on ollut kyseessä. Sunnuntaina sain siihen toooosi haalean viivan, joka ei hävinnyt kuivuessaan ja se viiva kyllä hiukan punertaa. Itse odotan huomiseen tai keskiviikkoon ja testaan vielä sillä toisella tikulla mikä on samassa paketissa. Täällä toivotaan ja rukoillaan, että viiva olis hiukan tummempi.

Kannattaa ottaa huomioon se, että raskaushormonin määrä tuplaantuu muutaman päivän välein. Jos testaa joka päivä, niin se viiva ei välttämättä joka testissä ole aina tummempi. Ja sitten vielä toinen pointti, eli toisilla erittyy hormonit heikommin pissaan.

Itse sain esikoisesta vielä 5 päivää menkkojen poisjäännin jälkeen haalean viivan r-testiin. Nyt näyttäis menevän samalla mallilla, tosin menkat on vasta 2 päivää myöhässä. Eli malttia malttia, odottele muutama päivä ennen kuin testaat uusiksi. Tiedän, se on vaikeeta :hug: .

Maria-83- :hug: negasta.

En itsekään perusta noista Pregenteistä, sen verran usein mennyt arvonnaksi että onko siinä nyt jotain vai ei. Ilmeisesti se reagoiva "kenttä" on jotenkin tummempaa kuitua tms, koska erottuu taustasta kun tarpeeksi tiirailee. Ärsyttäviä testejä. Testin nimellä kuukkeloimalla löytyy useampia ketjuja eri palstoilta, jossa arvotaan tätä onkohan/eiköhän tilannetta.

Mutta siis saahan sillä sitten kunnon tuloksiakin jos on plussa, sen kanssa pitäisi vaan jaksaa muistaa että kaikki vähänkään epäselvät tapaukset kannattaa oman mielenrauhan nimissä tulkita negoiksi. Halpojahan ne on, mutta olen itse kyllä taipuvaisempi vaikka pikkusen enemmän maksamaankin, jos ei tarvi arpoa sen tuloksen kanssa....

Maria-83-: Voi ei, pahoittelut negasta :hug:!!

Mä huomasin kanssa, ettei noi Pregentit oikein pelitä. Mä sain niillä tosi haaleita haamuja vielä aamupissasta mutta Clearbluella eilen iltapäivällä ihan selkeän plussan. Jos joskus testejä vielä tarvitaan niin taidan panostaa niihin vähän enemmän.

Samaa mieltä, varsinkin kun ei ne Pregentit nyt ainakaan nettitesteihin verrattuna edes niin tolkuttoman paljon halvempia ole. Ja apteekissakin on kohtuuhintaisia. Se on kuitenkin halpa hinta mielenrauhasta, kun ei tarvitse hyppiä seinille viivanpaikkojen takia.

Jollekin rautahermoisemmallehan nuo käy jos osaa suhtautua tyynesti niihin epäselvyyksiin, mutta itse ainakin alan kuvitella kaikenlaisia typeryyksiä heti kun testissä on ailahduskaan mitään muuta kun tyhjyyttä. :LOL:

^Joo sama homma. Kyllä pistäähyppimään seinille kun turhaa tulee haamuja. Early detectionin kasetti malli ainakaan maksa kun muistaakseni 5e verran. Ja netistä saa varmempia testejä melkein samaan hintaa. Joten nettiin tai apteekkiin suuntaan seuraavat testit ostamaan. :)

Yhteistyössä