Hakutulokset

  1. Z

    meil on ötököitä!!

    Täs olis meille ilmestyneen ötökän kuva, näitä on nähty jo useampia, joten mikään yksittäistapaus ei ole.. Jos joku tunnistaa niin pliis laittakaa viestiä tähä ketjuun tai yv... http://www.aijaa.com/v.php?i=3572783.jpg toi ei sit oo pistin vaan jalka :)
  2. Z

    työttömyyspäivärahasta tietäviä??

    Miten menee tuo työssäoloehdon viikkojen keruu jos on ollut osa-aikatyössä? lasketaanko ne tunnit suoraan /18h ja siten saadaan se aika vai tarkoittaako tuo 18h/vko että vain ne viikot, jolloin on ollut töissä yli 18h merkkaa mitään??
  3. Z

    keskustelupalstaa/listaa adhdlastenvanhemmille?

    Onko missään mitään keskustelupalstaa missä voisi vaihtaa ajatuksia muiden ADHD lasten vanhempien kanssa?
  4. Z

    Novita talvi lehteä kellään lähellä?

    Kaipailen ohjettä Novita Rose Mohair langalle. Siinä oli tämän http://www.novita.fi/index.php?cms_cname=neulemallisivu&nlm_id=91401 tyylinen huivi. Oliko se juuri tämä vai yksinkertaisempi, olisko jollain laittaa sitä ohjetta mulle?
  5. Z

    millä saan muutettua WMA (drm) mp3 muotoon??

    Help!! Ostin netistä levyn (ekan ja vikan kerran) ja nyt en saa sitä mitenkään omaan mp3 soittimeeni. Onko mitään tehtävissä?
  6. Z

    reimatecin mitotuksesta ja pohdintaa 3in1takista..

    Millasta mitotusta tuo reimatec on? Eli mikä on oikea koko pojalle 118 cm, 116 vai 122? Onko kokemuksia noista 3in1 malleista? millasia on? onko käytännöllisiä? kestääkö Reimatec kovaaki pakkasta? mietin josko ostas pojalle toiseks asuks talveks takin ja housut. housut on jo handussa mutta takki...
  7. Z

    mistä vuodetarjotin?

    Oon kiertäny kaikki tän tuppukylän kaupat eikä mistään löydy. Netistä löysin vaan muutaman, ja hintaa olikin sitten yli 30 E... huh.. onko ne tosiaan noin kalliita??
  8. Z

    kenkä/jalkamitta?

    jokuaika sitten oli palstalla linkki mittaan, jonka vois tulostaa ja jolla vois mitata lapsen kengän koon. Sattusko kellään olee linkkiä sille sivulle?
  9. Z

    uusi lastensuojelulaki-tietäjiä paikalla?

    Tarvis apua huostaanottokiemuroissa..
  10. Z

    mitä lapset teillä vastaa kun teet tän testin??

    näytin karkkipussia ja pyysin arvaamaan mitä sen sisällä on... No poika arvasi että karkkia... Pussissa olikin kumi. Sitten kysyin, mitähän isi ajattelee pussissa olevan jos häneltä kysytään... poika vastasi että kumi. tällä testillä testataan autistisia piirteitä; autisti olettaa että...
  11. Z

    sappikivuista

    Olisko kellään mitään vinkkejä, miten vlttää noita kipuja. ja millä hitolla ne saa helpottamaan??? Sain reseptin Litalginiin, mutta eikö siinäkin mee n.30min ennenku se alkaa auttaa?
  12. Z

    mitä tehdä kun lapsi satuttaa itseään?

    Olisko kellään vinkkejä mitä tehdä kun lapsi 5,5v satuttaa itseään? :'( Tilanteet tulee, kun joudutaan torumaan poikaa jostakin. Alkaa lyömään itseään ja sanoo että haluaisi kuolla. ollaan yritetty puhua asiasta ja päästä käytöksestä eroon hyvällä ja pahalla.. Alkaa itsellä olemaan keinot loppu...
  13. Z

    diagnostista apua kaivataan

    Mulla on kdessä ilm. jännetupin tulehdus. Oireina on rannekipu, sormien puutuminen ja kylmeneminen. kipu säteilee olkapään taakse. olen ollu nyt 4viikkoa saikulla ja käsi edelleen kipee :/ viikko sitten sain käteen pistoksen kortisonia ja puudutetta. sekään ei oikein ole auttanu, ainakaan...
  14. Z

    "äiti, sulla on päässä vikaa, ja kädessä"

    :laugh: Esikoisen 5,5v käsitys äidistään.. mulla siis masennus ja kädessä rasitusvamma.. Kun nauroin niin sano, että ei saa nauraa, ne on sellasia sairauksia :heart:

Yhteistyössä