diagnostista apua kaivataan

Mulla on kdessä ilm. jännetupin tulehdus. Oireina on rannekipu, sormien puutuminen ja kylmeneminen. kipu säteilee olkapään taakse. olen ollu nyt 4viikkoa saikulla ja käsi edelleen kipee :/ viikko sitten sain käteen pistoksen kortisonia ja puudutetta. sekään ei oikein ole auttanu, ainakaan vielä. Olen joutunu syömään särkylääkkeitä kipuun. mulla on lisäksi lääkitys depressioon, loppuunpalamiseen. Nyt uutena oireena on ollut eilis yöllä ja tänään päivällä polttava vatsakipu ylävatsassa. kipu on välilllä niin kova ettei pysty hengittämään. Mitä tämä nyt on?? |O
Ketuttaa kun mun työsoppari loppuu ens kuun lopussa ja mulle kyllä luvattiin uus sopimus, mutta nytkun oon ollu saikulla saapas nähä uusivatko sopparia :'(
 
Onko se jännetupen tulehdus siis ensimmäisen kerran sulla? Mulla meni ekoista kortisoni piikeistä (juu, samaan vaivaan pistetty ranteeseen ) maha tosi kipeeksi, en tiedä mikä ihmeen yhteys niillä loppupeleissä oli, mut sit viimeisiä piikkejä laitettaessa (joita pistettiin kaikkiaan liki 50piikkiä parin vuoden sisällä ) ei enää edes käteen auttanu koko kortisoni... :kieh:
 
joo toi tulehds on ekaa kertaa. Sillon kun ootin esikoista niin pistettiin kortisonia kypsyttään pienen keuhkoja, kun meinas syntyä vkolla 22. Sillon ei ainakaan tullu mitään tällästä. Ja tulisko se näin myöhään, viikko perässä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zaron:
joo toi tulehds on ekaa kertaa. Sillon kun ootin esikoista niin pistettiin kortisonia kypsyttään pienen keuhkoja, kun meinas syntyä vkolla 22. Sillon ei ainakaan tullu mitään tällästä. Ja tulisko se näin myöhään, viikko perässä..
Jaa-a, kyllä mulla tuli vähän nopeempmaa. Mut se tuli aina kun ekoja piikkejä laitettiin... Päivä ari piikkien jälkeen.
 
Turbojurpo
Tuo alkuperäinen kipu saattaa olla kaularankaperäistä. Jollei lääkäri naura sinua kumoon, niin hän saattaa määrätä kaularangan röntgenkuvauksen juuriaukkojen ahtaumien varalta.
 

Yhteistyössä