Hakutulokset

  1. M

    uniraivarit vauvalla...

    ...minulla on 3kk ikäinen neiti,yöt nukkuu hyvästi,pitkiä pätkiä..unen saanti illalla huutaa eikä,meinaa rauhottua pullolle,tutille....pirteä ja seurustee kovasti päivällä,päiväunet pätkissä..sitten kun vaunut liikkuu nukkuu..hmm.. mikähän avuksi noihin raivareihin..hmm :/ neuvoja..pitääkö...
  2. M

    3kk ja unet

    Hei! ajattelin kysellä täältä minulla 3kk tyttö,laittaa yöunille n.21 ja nukkuu 02 tai 04 ..sit syö ja nukumma 6-7 aamulla ,sit jo ylös..päiväunetkin on tosi vähäisiä.. pikkupätkiä tai joskus ottaa ne 2-3h unet. mites sais neitin nukkuun koko yön hmmm...syö korviketta kiitos...
  3. M

    Yksin odottajat Rovaniemellä?

    Hei! löytyykö yksin odottajia Rovaniemeltä? olisi kiva vaihtaa ajatuksia ja nähdä=) laiteltaa viestii :hug: mamma rv 35 ja ent.liitosta rakkaat pojat vm 99 ja vm 03 :heart:
  4. M

    Esittäydyn =)

    Hei! :flower: ajattelin laittaa viestiä tänne,olin täällä joulukuussa 08,mutta sain kesken..nyt olen raskaana,2 menkat oikeestaan jääneet pois,rv en varmaa ultra on 5.6.. minulla on entisestä liitosta vm99 ja vm03 pojat =) mamma roista ja rv ?
  5. M

    Plussa terkkuja =)))

    Heips! mie olen ollut sivuilta pois,hiljaiseloa... ollut ihme olo monta pvää..flunssakin iski taas,viime kuussa oli lääkekuurillakin.. menin sit apteekkiin aamulla ja ajttelin testin ostaa,menkkojen alkamispv on vasta perjantai .. no Plussan näytti :D toivotaan parasta että kaikki...
  6. M

    Raskaus ja Cipralex??

    Hei! onko kellään kokemuksia cipralexin syönnistä raskaana ollessa ?? itse syönyt jo kohta 3v cipralex 15mg,puolikasta siitä, nyt 2 viikkoa popsinut.. paniikkioireilu ja masiksen takia syönyt,terapiassa käynyt n. kerran kuussa.. uuden avopuolison kanssa vauva kuumeilu kova :heart...
  7. M

    ROVANIEMI!!!

    täällä olisi 33v äiti pojat 8v ja 5v,eronnut 3v sit,yhteishuoltajuus,kova haave ja kuumeilu vauvaan,uuden hellun kanssa =) mukava olisi saada Rovaniemeltä kamuja lisää =)
  8. M

    Keskenmeno ja uusi raskaus

    Otanpas asiani esille ja kysyn teiltä :ashamed: Minulla tehtiin kaavinta rv 6+3,keskenmeno..toukokuun alussa.. se olisi ollut minun ja uuden avopuolisoni ensimmäinen.. :'( kuumeilemme kovasti..onko helppo tulla raskaaksi tulla kaavinnan jälkeen .. kokemuksia ?
  9. M

    Vauva haaveilija =)

    olen uusi mamma tällä sivulla..on 2 poikaa entsestä liitosta 8v ja 5v..nyt yritämme uuden mieheni kanssa vauvaa...saa nähdä milloin se tärppäisi..menkat kyl alkaa jo ensi viikolla ja eilen touhusimme..ei taida tärpätä vielä?? :headwall: mamma roista

Yhteistyössä