Hakutulokset

1. D

<3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

Meille syntyi poika 19.8 klo 12.12, 3815g ja 51cm :heart: Kovasti on aika mennyt vauvaa hoidellessa =) Niin ja rv tuolloin oli 41+5
  2. D

¤¤¤ELOMASSUT KESÄKUUSSA¤¤¤

Me tultiin neuvolasta =) Sf oli nyt 27 eli alarajalla edelleen mutta pienellä aikavälillä kuulema ihan hyvä kasvu, vielä ei tarvii lähteä äippäpolille tutkimaan.. Muutenkin kaikki oli hyvin =) Mikä parasta, mulle ei oo enää tullu painoa kun vauvan verran B) 33+4 :heart:
  3. D

Onko täällä muita joiden sf-mitta olisi ollut erityisen pieni? :o Mulla nyt rv 33+5 ja viime viikolla (eli rv 32+jotain) sf oli vain 25. Neuvolassa sanottiin että jos ei ala nousemaan niin äippäpolille tutkittavaks.. Nyt just lähössä kohta neuvolaan, joten pian nähdään onko kasvanut yhtään =)
  4. D

Joo kyllä se voi olla että sain viime vuoden pakkauksen.. Siinä oli se vihreeraidallinen body ja vihreet potkarit. Tais olla tän vuoden pakkauksessa oranssit :o 33+4 :heart:
  5. D

Hannele76 mulle kelpais vaipat :D Miten mulle tuli äitiyspakkauksessa kestoja vaan yksi? :(
  6. D

Tänne ei kuulu mitään kummempaa =) Ruokahalu olis kyllä kova, tai ei niinkään ruokaan mutta herkkuihin :kieh: 33+3 :heart:
  7. D

HooÄs meillä synnäri on kätilöopiston sairaala =) Veikkaus on saatu mutta toistaiseksi pidetty salassa ;)
  8. D

Terve :wave: Oon hieman myöhässä kun nyt vasta löysin tänne sivuille :ashamed: Mutta mulla olis laskettuaika 7.8, 20v. olen ja esikoista odottelen :heart:
  9. D

YSTÄVIÄ?! <3

Täällä on 20v (-88) esikoista odottava rv 33+2 :heart: Saa lisäillä meseen kaikki jotka haluaa didyum@hotmail.com =)
  10. D

~Elomassut 08~

Täällä olis toinen elomassu :wave: Esikoista odotan ja la 7.8 =)

Yhteistyössä