Hakutulokset

1. S

Ristiriidassa nämä tunteet

Lähipiiriin syntyi tänään vauva, mutta nämä tunteet ovat itsellä ihan ristiriidassa. Onnellinen olen heidän puolestaan ja odotankin jo vauvan näkemistä, mutta kyllä taas suru nosti päätään ja rankasti. kaksi km takana (2007 ja 2009) eikä tätä meidän lapsettomuutta olla tutkittu millään...
  2. S

Purkaus taas!

Tänään ollaan menossa tuota siskon pientä katsomaan, voi ahdistus. Tekisi mieli perua koko homma. Pienen haluaisin nähdä, mutta en halua mennä itkemään sinne. Kun itku tulisikin aiemmin. Jännitän vaan nyt niin paljon sitä, että jos itken että varmasti itken... Miten mä selviän siitä...
  3. S

Purkaus taas!

Nostanpa tämän taas ylös. Miehen siskontyttö syntyi helmikuussa, ensimmäistä kertaa kun mentiin katsomaan itkeä vollotin varmaan vartin vessassa ja sitten vielä toisen vartin miehen siskon kanssa, onneksi hän on meidän tukena tässä asiassa, samoin ristiäiset meni lähestulkoon itkiessä ainakin...
  4. S

Purkaus taas!

Minä en tiedä kuinka jaksaa tämän vauvabuumi ajan yli. Tällä hetkellä taitaa olla 15 sellaista ihmistä , joiden tiedän saaneen tai saavan vauvan vuoden sisällä viime marraskuun alun jälkeen. Lähimmät näistä miehen sisko (la helmikuussa) ja oma sisko kesällä. Voitte varmasti kuvitella...
  5. S

Huono ihminen?

Itse just ajattelin tulla tänne kans samoista ajatuksista puhumaan. Taustalla yritystä monta vuotta (ei vielä hoitoja) ja 2 keskenmenoa. Ei jaksa enää iloita raskausuutisista. 2 työkaveria on saanut viimeisen kuukauden sisällä vauvat, miehen siskolla laskettu aika helmikuussa ja yhdellä...
  6. S

keskeytys lääkkeillä.

Mulla kesken 6 +jotakin sain lääkkeet kotona, tutuilla 10+ ja lääkeet sairaalassa...
  7. S

Mieli maassa

Ja suoraan asiaan... Ollaan 3-kymppinen pariskunta, takana kaksi keskenmenoa (04/07 ja 09/09) molemmat raskautumiset veivät pitkään, varmaan kolmisen vuotta. Lapsia ei siis meillä ole, eikä olla hoitoihin haluttu vielä lähteä. Aiemmin ei tämä lapsettomuus ole minua harmittanut, mutta tänä...
  8. S

KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

Toiset lääkkeet nyt otettu ja pikku hiljaa alkaa tuntumaan, saas nähdä milloin sitten kunnolla!?! Eilen illasta jo huippasi, jota minulle tapahtuu hyvin harvoin, mutta ei sinänsä ihme - vuotoakin oli aika reilusti just eilen. Nyt tässä yritän päättää että mennäkkö huomenna ja sunnuntaina...
  9. S

No nyt jaksaa paremmin kirjoitella. Ensimmäinen raskaus meni spontaanisti kesken huhtikuussa 2007 silloin viikkoja olis ollu 10 + jotakin, mutta sikiö vastasi viikkoja 6+2, tuosta toipuminen otti ihan hirmusti aikaa. No sitten tämä tapaus. Menimme naimisiin 5.9.09 ja viikkoa ennen häitä...
  10. S

esikoisesta siis haaveillaan
  11. S

Uusi kuumeilija ilmoittautuu. Keskenmenot 04/07 ja 09/09. Suosituksia tälle listalle liittymiseen sain tuolta odotuspuolelta ja päätinpä siis liittyä. Viimeisin keskenmeno todettiin siis eilen, aamulla otin lääkkeet ja nyt täällä tuskailen kipujen kanssa. Tarkemmin kerron sitten kun on...
  12. S

Pelottaa (lääkkeellinen)

Kohta pitäis soida puhelin, että saan ottaa pillerit lääkkeelliseen tyhjennykseen, mutta pelottaa ottaa ne. Mieli pistää vaan vastaan. Itse asiassa niiden piti soittaa gynen polilta jo kahdeksalta, mutta eipä ole kuulunut. Ilmeisesti labratulokset antaa odotuttaa: eilen kävin lääkärin jälkeen...
  13. S

***HUHTIKUISET Syyskuuhun***

Ei ollut kaikki hyvin. Sikiö vastasi viikkoja 6+6 ja siis nyt pitäis olla jo 10+5, eikä siis sykettäkään löytynyt. Sain tabletit lääkkeelliseen tyhjennykseen, ekat pillerit otan aamulla. Kaikkea hyvää teille muille odotukseen. Kyllä tämä elämä tästä helpottaa. Vielä vaan pitäis...
  14. S

Jännittää ja pelottaa. Ultra ihan kohta. Vuoto ja vatsakivut jatkuvat, mutta mitään ei ole tapahtunut. Saas nähdä mitä pikkuiselle kuuluu. No kohta sen näemme.
  15. S

Näyttää uhkaavasti siltä ettei meille tule vieläkään pientä. Tänään vatsasta nippaillut kovasti ja verenvuoto enenemässä. Ei jaksa tätä taas! Vielä pitäis yövuoro valvoa, saas nähdä miten tän jaksaa. No mies on hälytysvalmiudessa, että tulee hakemaan pois jos siltä näyttää. Itkulle ei vaan...
  16. S

Ensimmäinen yö mennyt melko ok. Vähän vaan meinannut väsyttää. Voiks oireet loppua kuin seinään. No lievää ellotusta on, mutta kun sunnuntaina teki vielä tiukkaa etten vessaan joutunut lähtee. Ja tänään jäi pyyhittäessä paperiin hieman verta, mut se oli vain se kerta. Alavatsaan koskee hieman...
  17. S

Nyt on sit eka neuvola varattu ens tiistaille klo 9.45 ja vartti ennen sitä mennään ultraan. Ihanaa, kun pääsee ultraankin jo näin äkkiä vai myöhään. Noita viikkoja en vielä ennen ultraa päivittele, varmistus tulkoon sit sieltä, koska kierto niin epäsäännöllinen ja pitkä. Saas nähdä lähteekö...
  18. S

Katyana: Tupakka ei ole vielä täysin kyl jäänyt, vähentänyt kyllä olen, mutta eipä tuo ole vielä kokonaan jäänyt pois, vaikka kovasti olen yrittänyt. Siis en ilmeisesti tarpeeksi kovasti ole kuiteskaan ja tosi huonoa omatuntoa poden asiasta. Tämä väsymys on aivan järkyttävää, koko ajan ja...
  19. S

Häistä toivuttu ja 3 päivää reissussa ukkokullan kanssa kylpylässä. Ihana viikko takana! Pahoinvointi jatkuu, viime viikolla ennen häitä alavatsan menkkamaiset kivut säikäyttivät, varsinkin kun niitä kesti häitä edeltävään iltaan saakka, mutta nyt ne ovat jääneet, välillä vain vihloo...
  20. S

Siis mä en ole ilmoittanut itseäni listalle, eli Siiri80 - 23.4 - ensimmäinen - k-sks Siis toiset testit antaa 16.4, mutta kierron päivien mukaan tulee 23.4

Yhteistyössä