Hakutulokset

  1. M

    käytiin sossussa tarkistamassa elarit

    :headwall: Taulapää.
  2. M

    Piilareiden käyttäjät apuja, mikä oikea vahvuus kun silmälasit on -3.75

    Yleensä sen 0.25 vähemmän eli sulla 3.50. Suosittelen kyllä optikolla käyntiä jos ensimmäisiä piilareitasi hankit. Piilareissa pitää huomioida myös se linssin halkaisia ja kaarevuus.
  3. M

    ÄÄNESTYS: Olisiko ollut oikein murhata Hitler?

    Ei. Todellisuudessa Hitler ei kai edes tiennyt niistä kaikista kauheuksista mitä leireissä tapahtui.
  4. M

    Kiva kun joku on rekisteröinyt nimen ap niin nyt sitä ei voi harmaana käyttää

    Kävin uteliaisuuttani testailemassa tuolla rekisteröinti kohdassa mitkä tunnukset on vapaana. Vieras olikin jo varattu (isolla ja pienellä). Aika hassua, että sillä sitten pystyy kirjoittamaan, mutta ap:lla ei.
  5. M

    Kiva kun joku on rekisteröinyt nimen ap niin nyt sitä ei voi harmaana käyttää

    Ettei olisi liian lyhyt tuo AP ja siksi sitä ei voi käyttää?
  6. M

    Häh? Onko se "kaasoa ei kiinnosta"-ketju poistettu?

    Ok! Kiitos :flower: Pitänee etsiä tarkemmin.
  7. M

    Häh? Onko se "kaasoa ei kiinnosta"-ketju poistettu?

    En löytänyt sitä ja jäi vaivaamaan, että vastasikohan se kaaso jo? :wave:
  8. M

    Kaasoa ei kiinnosta hääni? Mielipiteitä kiitos :)

    Ei voi oikeasti olla noin hankalaa :laugh: Jos olette ystäviä niin miksi tuollaisia juttuja edes pitää alkaa miettimään. Kyllä minä ainakin voin soittaa ystävälleni ja kysyä tuliko viesti, kun et ole mitään vastannut. Vaikuttaa, että olette vain hyvänpäivän tuttuja, kun noin "virallisesti"...
  9. M

    OIKEUSASIOISTA TIETÄVÄT! (laskuista)

    Rauhoitu :attn:e On olemassa mahdollisuus, että on virhe. Vantaan kaupunki oli esim. jättänyt päivähoitolaskuja lähettämättä ja siirtänyt ne vahingossa suoraan ulosottoon. Vanhemille ei siis mennyt laskua vaan kirje ulosotosta. Tämä kaikki oli vielä käynyt hyvin ripeästi ettei kukaan edes...
  10. M

    Jumalaa ei ole

    :saint:
  11. M

    Onko RENAULT ihan surkea auto?

    Samaa mieltä. Varsinkin Audit on suosta :mad:
  12. M

    Kuvittelenko vain vai onko palsta hiljentynyt?

    Tämä on niin hidas sivusto mun koneella etten enään oikein ole täällä ollut. Harmittaa :mad: Joudun varmaan siirtymään av:lle.
  13. M

    Kaksplussan testisivusto avattu

    No ehkä tähän tottuu niin kuin jääpuikkoon persiissä. Tosi hidas, toivottavasti nopeutuu :xmas:
  14. M

    Kaksplussan testisivusto avattu

    Miten mä voin vaihtaa nimimerkkiä? Olenko mä nyt lopullisesti rollolaisen kirityshärö :eek: Ja onko tämä nyt oikeasti näin HIDAS???
  15. M

    Nyt iskee paniikki (passista )

    Hyvin tuosta sai selvää =) Tullin tilalle, kun vaihtaa Rajavartiolaitoksen niin siinäpä se asia pähkinänkuoressaonkin.
  16. M

    Nyt iskee paniikki (passista )

    :laugh: Höpö höpö Se vanha merkataan kadonneeksi eikä sillä ole enään mitään virkaa. Ne kehoittavat leikkaamaan siitä kulman pois jos/kun se löytyy.
  17. M

    Lapsi 1v ja hemppari 106. Terkka ei sitten osannut sanoa onko hyvä huono vai mikä..

    Mulla 3-vuotiaalla tytöllä oli 114 ja alaraja sairaanhoitajan mukaan on tuon ikäisillä (?) 112. Meneeköhän noi jotenkin portaistetusti?

Yhteistyössä