Hakutulokset

  1. PrinsessaRusina

    Bio-Oil ja Kaksplus.fi kysyy: Miten ennaltaehkäiset raskausarpia?

    Itse en taas usko, että mitkään rasvat ja voiteet ennaltaehkäisevät raskausarpia. Se on vaan ihotyypistä ja geeneistä kiinni. Käytän kuitenkin rasvoja, koska iho tarvitsee kosteutta. Ei niistä haittaakaan ole.
  2. PrinsessaRusina

    Bio-Oil ja Kaksplus.fi kysyy: Häiritsevätkö raskausarvet sinua?

    Minua ei raskausarpeni häiritse. Ne ovat hyvin vaaleita, huomaamattomia. Vatsassa ja reisillä. Vatsassa ne ei haittaa yhtään, olenhan kuitenkin kohta kuuden äiti. Eikä todellakaan häiritse puolisoanikaan, kenkää saisi, jos noista häiriintyisi. Yhdessä tässä ollaan perhe perustettu vaikka minä ne...
  3. PrinsessaRusina

    Tervetuloa seuraamaan Bio-Oil-testiryhmän kulkua sekä osallistumaan keskusteluun!

    Äh, mä en oo vieläkään sinut ton hajun kanssa! :D Mutta käyttö jatkuu, ehkäpä sitten jos/kun migreeni taas iskee, jätän öljyämisen väliin. Koostumuksesta ei oo huonoa sanottavaa. Meillä muuten tuo 2-vuotias toinen kaksosista totesi viikonloppuna nähdessään öljyputelin makkarin lipaston...
  4. PrinsessaRusina

    Tervetuloa seuraamaan Bio-Oil-testiryhmän kulkua sekä osallistumaan keskusteluun!

    Minäkin eilen hain paketin postista. :) Illalla suihkun jälkeen levittelin öljyä ensimmäisen kerran. Kauhee pettymys iski heti kun putelin avasin, se haisi ihan järkyttävälle!! Joku hyönteismyrkky tuli mieleen. Päätin kuitenkin, etten heti hylkää testaamista. Tässä raskaudessa oon...
  5. PrinsessaRusina

    Tervetuloa seuraamaan Bio-Oil-testiryhmän kulkua sekä osallistumaan keskusteluun!

    Täällä yksi testaaja. :) Ikää 30-v. lapsia viisi, vanhin vuosimallia 2003 ja nuorimmat kaksoset 2013. Kuudennen laskettu aika syksyllä. Vielä ei ole postin mukana testipakettia saapunut, mutta eiköhän se lähipäivinä tule, ja pääsee sitten heti tuotteita kokeilemaan.
  6. PrinsessaRusina

    Syyskuun söpöliinit <3 Tammikuu

    Täällä kans yks syyskuinen. Mielelläni liittyisin fb-ryhmään, jos vaan joku sinne tien neuvoo. :) La omien laskujen mukaan 14.9.15 ja kuudes tulossa. Eniten jännittää se, että onko tällä kerralla yks vai kaks, koska viime raskaus oli kaksosraskaus, tytöt nyt 1v10kk...
  7. PrinsessaRusina

    G: millä rv:lla kaksoset syntyny?

    Olipas kiva lukea tätä ketjua. Näin uudelleensynnyttäjänä (kolme lasta ennestään) en oo oikeestaan kaivannu tässä kaksosraskaudessa minkäänlaista vertaistukea, ainoastaan on kiinnostanut millä viikoilla kenenkin pienokaiset on syntyneet. :) Mulla nyt viikkoja 35+0, molemmat neidit rt:ssa...
  8. PrinsessaRusina

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 SYYSKUUSSA <3 <3

    Minäkin nyt sitten liityn, vaikka eihän sinne marraskuuhun enää niin pitkä aika oo. :) La 27.11. (eilisen ultran mukaan 26.11. ja menkkojen mukaan 25.11.) Mutta siis sillon joskus kuitenkin. :) 25.11. ois kiva päivä synnyttää, koska sillon on omatkin synttärit. Kolmatta odotellaan, ennestään...
  9. PrinsessaRusina

    Kohtalontovereita yötöissä?

    Ei sun tarvi alkaa puolustelemaan itteäs! Ihan varmasti sä oot hyvä työntekijä, ja teet omat työt hyvin. Noita tommosia toisten töitten valvojia löytyy ihan joka paikasta. Kyllä hoitajatkin saa välillä (varsinkin yövuorossa kun potilaat/asukkaat nukkuu!) ottaa vähän rennommin. Ei se silti tee...
  10. PrinsessaRusina

    Kohtalontovereita yötöissä?

    Tai sitten ne lähärit ei halua tulla, koska sairaalassanne on töissä noin negatiivisia ja veemäisiä "oikeita" hoitsuja!!
  11. PrinsessaRusina

    Kohtalontovereita yötöissä?

    Just tommosten (nimim.valivali) perusnegatiivisten "hoitajien" takia tämän alan maine ei ole kovin hääppöinen. On se kumma, että tarvii nostaa ittensä toisten yläpuolelle?! Luuletko olevas jotenki parempi ihminen kun oot jaksanu tehdä öitä raskaana? Ei meidän sairaalassa ainakaan tarvi raskaana...
  12. PrinsessaRusina

    Miksi olette hereillä tähän aikaan yöstä?

    Itse valvon sairaalassa toisten unta. Ihana rauhallinen yö takana. Ei ole uusia potilaita tullut, eikä kukaan ole yrittänytkään karkuun. :D
  13. PrinsessaRusina

    Lemmikkinä chinchilla

    No juu, he kuuluvat valitettavasti siihen ihmisryhmään.
  14. PrinsessaRusina

    Aasisoppaa toiset teki soppaa

    Meillä pojat 5v & 3v laulaa yleensä samalla kun leikkivät pikkuautoilla: "Teuvoo ooooo sun Angliasi myytiin..." :D
  15. PrinsessaRusina

    Lemmikkinä chinchilla

    Tippupa nopeesti
  16. PrinsessaRusina

    Lemmikkinä chinchilla

    Onko kenelläkään? Kaikenlaisia kokemuksia otan vastaan. :) Mun kummitäti luopuu omasta (tai oikeesti se on hänen 13-vuotiaan tyttären) chinchillasta koska he ei tarvi sitä enää, heillä on nyt koira. Mä lupasin sen meille ottaa, ja kovasti oon netistä lukenut tietoa chinchilloista. Miehen...
  17. PrinsessaRusina

    Mitä ihmettä ostaa omalle isälle 60-vuotislahjaksi??

    Oli kyllä upea se kello, mutta mietityttää vaan että mihinkä ne sijoittais sen. Ehkä takkahuoneeseen...
  18. PrinsessaRusina

    Mitä ihmettä ostaa omalle isälle 60-vuotislahjaksi??

    No voishan noita harkita. :) Tuntuu vaan, että niitä hirvi-aiheisia esineitäkin on niille jo kertynyt, ja ne ei ihan oo äidin suosikkeja. :D
  19. PrinsessaRusina

    Mitä ihmettä ostaa omalle isälle 60-vuotislahjaksi??

    Voi ihana idea tuo isännänviiri. :) Harmi kun vanhemmillani ei oo lipputankoa. Jalkahoitopaketin taidan jättää väliin, koska se olisi ennemminkin lahja äidilleni. Miks ihmeessä äidille on niin paljon helpompi ostaa lahjoja?? :)
  20. PrinsessaRusina

    Mitä ihmettä ostaa omalle isälle 60-vuotislahjaksi??

    Harrastaa metsästystä, ja kaikki tarvittavat ja ei-tarvittavatkin vermeet taitaa siihen liittyen olla. Tuntuu, että just oli ne viiskymppiset ja sillon sai jo paljon hyviä/hienoja lahjoja. Ja muutenkin on vaikee ostaa ihmiselle, jolla on jo kaikkea, mitään. Tuo kuvakirja ois ihan kiva idea...

Yhteistyössä