Hakutulokset

  1. minna80

    Muita mini odottajia? kuis äippävaatteet?

    Elikkäs onko muita lyhyitä odottjia, ja oletteko ostaneet äityis vaatteita, vai tulleet toimeen ihan muuten vaan isommilla vaatteilla? Itese olen 141cm pitkä, ja kävin katsomas äippä housuja, ne oli kaikki niin helkutin isoja, et en ainakaan vielä ostanut, vaan tyydyin ihan lasten osastolta...
  2. minna80

    lapsen varvas leikataan

    Tyttöni varpaasta leikataan jänne, kun on vääntynyt toisen varpaan alle, jotta suoristuisi. Nyt mietityttääkin, että miten hän se sitten leikkauksen jälkeen sidotaan,vai laitetaanko siihen ihan kipsi. Tyttö on nyt 5 vuotta ja vilkas `varvaskävelijä`, siksi mietin että mitenhän tuo käveliminen...
  3. minna80

    Polyyppi kohdusuulla ja elävä sikiö myös

    Onko muilla ollut vastaavaa tilannetta,ja mikä on ollut loppu tulos vaikka kaikkihan eivät tietenkää pääty samalla lailla? Minulla alkoi verinen niukka vuoto 8 +4 ja kävin ultrassa, jossa sain nähdä sikiön :) mutta huolettaa, että siellä oli myös joku polyyppi. Lääkäri sanoi että tilanne on...
  4. minna80

    Plussasin heikon viivan ja nyt jännittää

    Eli olen juuri plussannut hennon viivan, tein vielä kaksi testiä, kun en uskonut että todella olen raskaana. Mutta nyt jännittää, se että meneeköhän tämäraskaus loppuun, kun edellinen todettiin tuulimunaksi viikolla 9+2. Uutta yritystä nyt kestänyt 7kk ja nyt on kaiketi tärpännyt. Kuinka...
  5. minna80

    maksaako kaavinta paljon?

    minulla todettiin eilen tuuli muna ja kaavintaan olen menossa maanantaina. Nyt sitten vasta tuli mieleeni että paljonkohan se mahtaa maksaa? Onko se normaali poliklinikka maksun verran 22e vai jotain ihan muuta. ystäväni teki abortin kaavinnalla ja se maksoi jotain 71e(mutta eikös abortin...
  6. minna80

    omaan huoneeseen nukkumaan?

    Elikä meillä on kohta muutto edessä, ja tarkoituksena siirtää 2,5 kk tyttömme nukkumaan omaan honeeseen. Meillä nukkumaan meno nyttenkin aika vaivalloista...johtuen omasta laiskuudestani..pienenä opetin tytön siihen että silitetään päätä ennen nukkumaan nenoa,näin siis nukahti nopeasti. Nykyisin...
  7. minna80

    2.5v uhma ja kaupassa käynti

    Siis välillä on tuskaa käydä typykän kanssa kaupassa.. :( Kun päästään kauppaan sisään, niin haluaisi heti juosta hakemaan pienet ostos kärryt..jos ei saa hakea niin kiukku saattaa alkaa. Koitan silloin yleensä johdattaa ajatuset muualle, kuten että autappa äitä kantamaan koria. Se auttaa...
  8. minna80

    kummaa kuumeilua

    Onkohan nyt tälläista flussaa liikkeellä, vai mitä liene? Voisiko johtua jos tulee takahampaita? Tytöllä nyt toista päivää välillä kuumetta 38,5 , ja sitten hetken päästä 37,5 näin heitellyt tän päivän. Ei nuhaa eikä yskää, tuttia kyl syö kovasti ja kuolaa. Onko muil ollut hampaitten tulon kans...
  9. minna80

    muilla sekarotuisia koiria

    meillä on yksi kappale keskikoista uroskoiraa, siinä on sakemannia, suomenpystykorvaa, blgianpinekoiraa (groendal) kamu on 8 vuotias , ja omapäinen tapaus kuis muilla =)
  10. minna80

    muita 18.4.03

    meidän tytöllä siis kohta 2v synttärit, ja porukkaa pukkaa kylään =) tulee kummit, sekä mummit + papat ja vaarit. ajattelin pikkumyyn pään kakun tehä, josko jaksaisin saas nähä. Mitäs minkäs laiset pippalot te muut aijotte järjestää lapsosillenne? minkäs kokoisia teydän lapset muuten on? meidän...
  11. minna80

    taas pää auki :(

    eli meidän neiti on aivan kamalan tohelo, tai sitten on huonoa tuuria Oltiin eilen kylässä ja kaatu löi päänsä portaaseen ja siin oli messinki ilsta... ja tietty päähän iso avohaava :'( No eikun paikkauttan neitiä . sieltä kun palattiin jo kaatui taas ja hammas huuleen ei onneksi tarvinnut...

Yhteistyössä