Hakutulokset

1. P

Huonepeliä

noniiiiii, eikä kestäny ku ikuisuuden :D
  2. P

Huonepeliä

siis laitoin ne siihe järjestyksee ku siellä sanottii, mut ei toi aukee... vai pitäiskö siihe olla viel joku avain?
  3. P

Huonepeliä

no joo, sain ne pallot siihe laatikkoo kiinni, mut en pääse eteepäi...
  4. P

Huonepeliä

joo oon saanu, en vaan tajunnu et se vetojuttu kuuluu siihen autoon, kits :D
  5. P

Huonepeliä

mie en pääse ajaa autolla... mitähän oon jättäny tekemättä välissä...
  6. P

Huonepeliä

lelun mahasta tulee se yks pallo kun niitä käsiä liikuttaa oikeassa järjestyksessä.. punanen ylös, punanen alas, sininen alas, sininen ylös, sininen alas, punanen ylös ja sininen ylös on se järjestys jos nyt meni oikein...
  7. P

Huonepeliä

juu löytyy
  8. P

Huonepeliä

miulla ois nyt kaikki pallot, mut mitäs sitte, nyt tyssää meikäläisellä ainaki..
  9. P

Huonepeliä

Minä sain tuon numerolukollisen laatikon auki kun pistin ensin 8 ja sit aloin kokeilemaan ihan järjestelmällisesti niitä numeroita.. En vaan enää muista että olikohan se jotakin 81- vai 82- se millä se aukee..
  10. P

Huonepeliä

minen tajua tuota :D
  11. P

Joulukuusesta..

Kiitoksia vastauksista. Ehkä me sitten uskalletaan jo viikon päästä se laittaa, neiti varmasti laittais sitä jo ihan innoissaan nyttenkin, onneks on ikikuusi, ettei oo niin tarkkaa sen kanssa. Jos ois oikee kuusi ni minun hoidolla se varmaan tiputtas neulaset ennen aattoa jo :D
  12. P

Joulukuusesta..

Kertokaas tyhmälle, että koska se joulukuusi oikeaoppisesti pitäisi pistää tuonne olkkarin nurkkaan nököttämään? Meillä ei pariin vuoteen oo ollu ja nyt en enää edes muista että koska sen sinne kehtaa pistää. Alkaa toi pikkuneiti olemaan nyt sen ikäinen että kuusi pitää olla.
  13. P

3-vuotiaan nukkumaan menosta

Nyt kaivattas lisävinkkejä, elikkä neiti on pikkasen alle 3 vuotias, ja nukkuu jatkettavassa sängyssä. Uhma painaa päälle jo aika rajusti, ja neiti ei suostu jäämään sänkyyn. Äiti ei kelpaa ollenkaan edes samaan huoneeseen neitin kanssa, olen koittanu kaikki mahdolliset ja mahdottomat. Isä...
  14. P

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 8

Tää ei pääse yrittämää ikinä näillä näkymin. Koitin taas soittaa aikaa kierukan poistolle, ja nää fiksut tuolla lääkärissä sanoivat että menee elokuulle ennenku saa aikoja tommosille. Akuutit tapaukset hoidetaan, mut ei muita. Teki mieli sanoo et minähän OON akuutti tapaus, tahon sen vauvan nyt...
  15. P

kyllä eilen sattus ja tapahtus

Voi tehdä, elukkalekuriin vaan äkkiä soittoa, olikohan se niin että 10 pvän sisällä astumisesta on annettava eka piikki.
  16. P

Tervetuloa polkadot! Minen saanu vieläkään aikaa kierukan poistolle, eilen soitin, ja sanoivat että pitää soittaa aamulla ja toivoa parasta jos ois vielä aikaa jäljellä :/ Tänä aamuna oli tarkotus soittaa, mutta nukuin niin lahjakkaasti yli siitä ajasta jolloinka olis pitäny soittaa, että...
  17. P

onko luuloni väärä,jos väitän että...

Kyllä minä ainakin koittasin saada lapset nukkumaan päikkäreitä vielä 2v iän jälkeenkin, jos olis muitakin lapsia kun vaan toi yks. Tyttö on nyt 2,5 v ja päikkäreille menee kun on kotona, hoidossa eivät saa nukkumaan, kun laittavat meidän tytön sisäisen kellon mukaan liian aikasin. Kotona ei...
  18. P

Onnea plussanneille! Tää mamma ei ole edes saanu aikasiks soittaa aikaa sille kierukan poistolle, eilinen meni niin hyvin työn touhussa ettei siinä paljon ehtiny puhelimessa pälpättää. Jos tänään vaikka soittas sitte kun sain pikkuneidinki hoitoon ni se ei ole kälättämässä vieressä :D
  19. P

Kehtaisko soittaa lääkäriin?

Jos oikein kovasti epäilyttää, niin ainahan voit soittaa ja kysästä mielipidettä. Jos haluaa pelata varman päälle, niin kannattaa varmaan käydä näytillä. Voihan ne toki olla vaan harkkasuppareitakin, mutta ainahan kannattaa varmistaa kun on noinkin tärkeästä asiasta kyse kuin pienen elämästä ja...
  20. P

Ilmoittaudumpa minäkin mukaan kuumeilijoihin! Eli siis entuudestaan on 11/05 tyttö, ja toista lasta toivottais nyt tulevaksi. Kierukka on vielä paikallaan, mutta huomenna soittelen aikaa sen poistoon, jotta päästään tositoimiin ;)

Yhteistyössä