Se kertoo mm. sen, miten sen lelun käsiä pitää liikuttaaAlkuperäinen kirjoittaja Kvart över:Kuinkas etenee? Tajuutteko tosta taulusta jotain?
Sama tilanne täälläAlkuperäinen kirjoittaja Kvart över:Äh mulla mitään lelua vielä.... :/
Vasta sain tulen takkaan ja sapuskat syötyä
joo, mitä niillä tehään?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Oottekos missään nähnyt nuotteja tai kolmioita..?
Tarkotatko sitä, missä on pallo, kolmio ja nuotti?Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Ikkunassa vaan mutta siitä ei kyllä selviä mitään,ainakaan mulle
Niin ja tietysti siinä lapussa mutta mun laskupäällä ei niitä kyllä numeroiksi muuteta :ashamed:
En mäkään oo tajunnut paitsi että ympyrä on 8Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Ikkunassa vaan mutta siitä ei kyllä selviä mitään,ainakaan mulle
Niin ja tietysti siinä lapussa mutta mun laskupäällä ei niitä kyllä numeroiksi muuteta :ashamed:
Laitoitko sä sen valkoisen paperin,ei sitä ryppyista sytykepaperia vaan sen toisen,sinne takkaan?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Tarkotatko sitä, missä on pallo, kolmio ja nuotti?Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Ikkunassa vaan mutta siitä ei kyllä selviä mitään,ainakaan mulle
Kun koodiin ilmeisesti tarttee niiden lukumääriä, mut ei tuolla ole esim. nuotteja missää
Lapussa ?Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:En mäkään oo tajunnut paitsi että ympyrä on 8Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Ikkunassa vaan mutta siitä ei kyllä selviä mitään,ainakaan mulle
Järjestys on ikkunassa, numerot saa siitä lapusta laskemalla.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Lapussa ?Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:En mäkään oo tajunnut paitsi että ympyrä on 8Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Ikkunassa vaan mutta siitä ei kyllä selviä mitään,ainakaan mulle
MIstä tuo lappu löytyy?Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Laitoitko sä sen valkoisen paperin,ei sitä ryppyista sytykepaperia vaan sen toisen,sinne takkaan?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Tarkotatko sitä, missä on pallo, kolmio ja nuotti?Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Ikkunassa vaan mutta siitä ei kyllä selviä mitään,ainakaan mulle
Kun koodiin ilmeisesti tarttee niiden lukumääriä, mut ei tuolla ole esim. nuotteja missää
Laita paperia sytykkeeksiAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:miten takkaan saa tulen?...puut siellä on, ja tulitikut, mutta ei vaan syty...