Hakutulokset

  1. R

    Helmivauvat 2009

    minä vetäydyn nyt pois porukasta. menin toissapäivänä hartiasäryn takia takaisin (edellisenä iltana oli kova n. 45 min. kestävä kipukohtaus) gynepolille ultraukseen ja minulla todettiin kohdun ulkopuolinen raskaus. minut leikattiin samana iltana ja nyt olen kotiutunut, toinen munatorvi...
  2. R

    Helmivauvat 2009

    Bianca: Mie oon kanssa Lappeenrannassa, tervetuloa tänne rajan pintaan asumaan :wave: Ehkä tavataan synnärillä ;) Toivotaan että kaikki menee hyvin, miullakin oli niitä vatsakipuja jotka kylläkin nyt jo helpottaneet. Eli kerroin aiemmin jo mutta kirjotan uudelleen, mie olen 28 vuotias ja...
  3. R

    Helmivauvat 2009

    Uskaltautuisinkohan jo mukaan.. testin tein viime perjantaina ja laskettu aika olisi 6.2. Ihanaa! Olen 28-vuotias ja toista lasta odotan, ensimmäinen on neljä vuotias poika. Vatsakivuista olen kärsinyt tässä pari päivää ja jouduin käymään ihan gynen polilla päivystyksessä mutta kuulemma neste...
  4. R

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Nyt näyttääkin siltä että minulle tuli vain käväisy täällä kuumeilijoiden palstalla.. Kun tein raskaustestin kp 29/28 ja se oli negatiivinen, mutta tänään tein uudelleen (kp 35/28) ja tulos oli toivottu positiivinen =) Yrityskierrolla neljä nappasi nyt sitten. En ehtinyt teihin sen enempää...
  5. R

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Saisiko tulla mukaan..? Googletin että löytyisikö tämmöstä ryhmää mistään ja täällähän te olette! Olen 28 -vuotias yhden 4 -vuotiaan pojan äiti ja yritetään kovasti toista lasta. Mie en oikein noista lyhenteistä ole perillä mitä käytätte.. (kp..yk..) ehkä viisastun matkalla? :snotty: Joka...

Yhteistyössä