Hakutulokset

  1. miuu

    onko yleiset asuntoesittelyt huomenna vai maanantaina?

    mietin päiväkävelyä, jos kävis kattomassa naapuriston tarjonnan.
  2. miuu

    iltapalana mansikka viilis. päiväys on 1.10.2010

    ei oo vasta kuin 2 kk vanhaa. ihan syötävää on. Purkki oli unohtunut jääkaapin perälle ja mä oon meidän perheen jätemylly. Meneeköhän tästä pakki sekaisin..? Mitäs muut nautiskelee?
  3. miuu

    miksi mä olen vanhus-magneetti? aina ne alkaa juttelemaan, silloinkin kun itse on naama vinossa ja oikeasti

    ei vaan jaksais. Nytkin kävin äkkiä ruokakaupassa. Mielessä pyöri vaan kauppalista ja mahd. pian pois. sivuillekin yritin olla vilkuilematta etten näkis ketään puolituttua jota olis pakko moikata. eiköhän kassajonossa perässä tuleva pappa alkanut jaarittelemaan jotain mun kauppakassista...
  4. miuu

    Suosittele kaupunkiloma kohdetta euroopasta!

    Tarkoitus olisi viettää pitkä viikonloppu ja katkaista kaamos. Matkaan lähtisivät myös 2 lasta, joten plussaa olisi, jos määränpäässä olisi jotain heillekin. Ja matkaan lähdemme ennen joulua.
  5. miuu

    kävin sit tarkistamassa oonko voittanut lotossa mitään veikkauksen sivuilta

    ja erehdyin ihmettelemään "uutta" sivustoa. en oo käynyt pitkään aikaan. ja siis mitään en ollut voittanut, pelitillä oli kuitenkin 8 euroa ja pelasin pari riviä lottoa lisää. Ja sit menin ja ihmettelin pelihuoneita. niitä ei ennen ollut. ja pelasin bingoa!!! en voittanut mitään ja mieli...
  6. miuu

    vanhaa palstaa oli helpompi seurata ja lukea, kun avattu otsikko muutti väriä.

    Nytten enää näe heti mitä juttuja oon lukenut ja mitä en. Ennen mulla oli 5-6 otsikkoa joita seurailin illan aikana ja kommentoin, nyt en enää löydä avaamiani keskusteluja muuta kuin lukemalla kaikki otsikot läpi. Teinpä tästä oman aloituksen, kun en tiedä kenelle tai mihin ketjuun tää olis...
  7. miuu

    mä jäin harkitsemaan, että tarvisinko..?

    työlkin ellää, mutta kaupal rikastuu. LINKKI tuossa alla: Petauspatja ( koko n.80 x 200 cm ) +++ KATSO HINTAA +++ 3.00 € - Sängyt ja patjat - Koti - Huuto.net :x:O:O 100 kappaleen varasto...
  8. miuu

    voinko pakottaa lapsen harrastamaan jotain?

    kyse siis tokaluokkalaisesta. ei käy iltapäiväkerhossa, vaan tulee suoraan kotiin. on aina ollut äidin tyttö, eikä nytkään haluaisi lähteä harrastamaan mitään ohjattua. yhdessä tehdään kaikkea kotona, käydään uimassa, pyöräilemässä jne. Mutta voinko pakottaa esim. tyttökerhoon? tai...
  9. miuu

    pakko lopettaa tältä illalta yksinpuhelu ja mennä nukkumaan

    hyvää yötä! :wave:
  10. miuu

    aurinko ja d-vitamiini, kysymys!

    Milloin täällä suomessa ei enää rusketu auringosta? entä milloin pitäisi aloittaa d-vitamiinilisän syöminen.
  11. miuu

    tytön kaapissa pyörii vihreät trikoot ja nyt etsinnässä niille sopiva yläosa

    jos vaikka linkkejä nettiputiikkeihin, missä olis tunika tai paita, joka sopis pariksi vihreän kanssa. Ja sitten se kuitenkin pitäisi olla sellainen, mikä sopis 5-vuotiaalle prinsessalle. Onnistuisiko? Nyt kaappi täynnä vaaleanpunaista ja se ei mun mielestä sovi tuon metsänvihreän sävyn...
  12. miuu

    yritin laittaa kuvaa tuonne profiiliin, mutta se ei nyt ilmesty..?

    pitääkö se pienentää tai jotain?
  13. miuu

    miksi tässä on eri hinta? (

    http://linuslotta.com/fi/lastenvaatteita/vaatteet/sadevaatteet/2/ alimmalla rivillä tigris -sadepuku turkoosina on yli 10e halvempi kuin muut värit. Miksiköhän?
  14. miuu

    kauankohan pyykit kuivaa ulkona?

    kivasti paistaa aurinko, mutta pakkasta olikin 10 astetta. Saapa nähdä missä vaiheessa kevättä noi pyykit alkaa olla kuivia. Eilen illalla laitoin ne ja nyt ovat sit ihan peltiä. Kai ne siellä kuitenkin kuivuvat..?
  15. miuu

    Pesin reimatec-takin. Kumminko päin se kuivuu nopeammin?

    Kun pestä pitää ulkopuoli ulospäin... Aamuksi pitäis saada taas käyttöön.
  16. miuu

    uuh! eijaksatehäruokaa! mutta helpommalla pääsis kun tekis.

    muutoin tulee kiukkuisia lapsia ja illemmalla on porukan jatkona kiukkuinen mies. Jos mä syötän noi täyteen suklaata?
  17. miuu

    voiko happamista kirsikoista tehdä hilloa?

    siinäpä se. onko kukaan tehnyt happamista kirsikoista hilloa? tuleeko syötävää? kirsikat ovat siis syömäkelvottomia sellaisenaan, kun ovat niin happamia.
  18. miuu

    Tupperin mikro-astian kanteen on tullut pientä röhelmää!

    ja niiden kun piti olla kestäviä. astia on ehkä 4 vuotta vanha, mutta harvakseltaan käytetty. saiskohan tuota enää vaihtaa? mulla ei edes oo ketään myyjääkään lähistöllä, että vois käydä näyttään tuota. :(
  19. miuu

    Mitä lahjaksi 7-vuotiaalle pojalle?

    Hänellä on kaksi isoveljeä, joten vaatetta taitaa löytyä jo tarpeeksi. Ideoita? mä en yhtään tiedä mistä pojat tykkää. jalkapallosta? kyse siis synttärilahjasta ja kummi olen.
  20. miuu

    miksköhän mun profiilista tippuu vanhat kirjoittelut pois?

    monesti olen merkkaillut kivoja pinoja ja eihän niitä tuolla enää oo. voiko jossain olla joku asetus, että poistaa kuukauden vanhat jutut? aikas kauan kuitenkin oon palstaillut, ettäettä. apuva?

Yhteistyössä